جستجو کردن

خرید دریچه منهول | فروش با قیمت مناسب

با خرید دریچه ی منهول باکیفیت، می توانید بهترین را، با قیمت مناسب برای خود تهیه نمایید و قیمت فروش این دریچه ارزان می باشد.

دریچه منهول چیست

برای برخی از خریداران سوال پیش می آید که دریچه منهول چیست و چه کاربردی دارد و می توان با این کالا چه کاری را انجام داد، در واقع باید گفت دریچه ی منهول یکی از کالاهای ضروری می باشد که شما آن را در خیابان ها و ساختمان ها و منازل و حتی بزرگ راه ها هم شاید به چشمان بخورد.

در واقع این دریچه شبیه به حفاظی می باشد که روی چاله ها، گودال ها و یا دیگر مکان هایی که نیاز دارد که روی آن چیزی قرار داده شود که فردی و یا حیوانی توی چاله نیفتد و همچنین اگر دستگاهی و یا چیزی درون گودال هست در امنیت باشد و آسیبی به آن وارد نشود.

معمولا این درچه را روی دهانه ی باز قرار می دهند و کاربرد های زیادی در داخل وهمچنین خارج از کشور دارد و باید گفت برای تولید این کالا از مواد اولیه ی درجه یکی استفاده می شود مانند بتن های فلزی که مقاومت زیادی در برابر فشار و جا به جایی ها داشته باشند.

معمولا این دریچه ها با ترکیب چدن و بتن و دیگر مصالحی که درجه یک است و مقاومت بالایی دارد ساخته می شود و خوب است که شما به عنوان یک خریدار اطلاعات دقیقی در رابطه با این کالا داشته باشید، تا بهترین کیفیت را برای خود و مشتری های خود خریداری نمایید.

خرید دریچه منهول پلی اتیلن

امروزه خرید دریچه منهول پلی اتیلن افزایش یافته است و بسیار کاربردی می باشد و این دریچه با کیفیت بالا توانسته نظر مشتری های زیادی را به خود جلب نماید و این کالا خوشبختانه در بازار داخل تولید می شود و تمام مواد اولیه و دستگاه های به روز موجود می باشد تا این منهول با بهترین امکانات تولید گردد.

برای تولید دریچه منهول درجه یک از متد های جدید و به روز استفاده می شود تا درنتیجه این دریچه منهول، بتواند به درستی کار خود را انجام دهد.

برای نصب این دریچه باید در نظر داشته باشید که رینگی را انتخاب کنید که متناسب با اندازه ی دریچه باشد تا کاملا جفت شود و این خیلی هایز اهمیت است و پیشنهاد می کنیم قبل از خرید اطلاعات کاملی در این باره داشته باشید تا در نتیجه بهترین خرید را تجربه نمایید.

فروش دریچه منهول کرج

فروش دریچه منهول کرج آغاز شده ست و شما خریدار محترم می توانید با خرید عمده و کلی از تخفیف ویژه و استثنایی این کالا نهایت بهره را ببرید.

دریچه ی منهول کاربرد های متفاوتی دارد و برای همین هم جنس های متنوعی دارد و برخی هستند که غیر فلزی هستند و از پلاستیک فشرده درست شده اند، که همین عامل باعث می شود که سرقت آن نیز کاهش یابد و برای همین هم از این جنس استقبال زیاد می شود و تولید این مدل هم افزایش یافته است.

یکی از معضلات شهری با وجود این دریچه ها کمتر می شود و همانگونه که می دانید یکی از معظلات سیل ها و رگبار هایی می باشد که در فصل پاییز و زمستان به وجود می آید و برای اینکه از وقوع سیل ها جلوگیری کنند و شدت آب و سرعت آن را کاهش دهند از این دریچه ها استفاده ی بهینه ای می کنند.

همانگونه که می دانید با اینکه قیمت دریچه های چدنی گران تر می باشد، اما فروش آن نیز در طی سال بیشتر از دریچه ی فلزی است و دریچه های پلیمری به علت اینکه قیمت آن وابسته به قیمت دلار می باشد، در بازار نوسان هایی را دارا است.

قیمت دریچه منهول فاضلاب

قیمت دریچه منهول فاضلاب مناسب می باشد، زیرا در بازار داخل تولید می شود و همین باعث می شود که قیمت آن نیز کاهش یابد.

این دریچه های منهول فاضلابی چند مزیت بزرگ دارند که از این کالا برای فاضلاب ها استفاده می شود که یکی از آن ها مقاومت این کالا در برابر آب و هوا می باشد و در مکان هایی که زیر صفر می باشد هم کاربردی است.

همچنین در هنگام رفت آمد ماشین ها و یا عابر های پیاده، صدایی از آن ها تولید نمی شود و همچنین از کیفیت خوبی برخوردار است که نمای شهر را نیز زیبا می نماید.

همچنین این دریچه ها مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی دارند و به راحتی با مواد شوینده ها و آلاینده های شیمیایی اسیدی نمی شود.

این دریچه ها طول عمر بالایی دارد و برای نصب آن نیازی نیست از جهیزات سنگینی استفاده  شود و می توانید به راحتی آن را حمل و نقل و نصب نمایید.

همین عواملی که در بالا ذکر شد موجب شده که از نظر اقتصادی برای مصرف کننده به صرفه باشد و حجم زیادی از این کالا تولید و به بازار عرضه می شود.

اگر بخواهیم قیمت امروز دریچه های منهول را بیان کنیم می توان گفت دریچه منهول به قطر 80 سانتی متر به همراه فریم، 4.375.000 تومان می باشد و همچنین دریچه منهول به قطر 60 سانتی متر به همراه فریم، 1.550.000 است.

خرید اینترنتی دریچه منهول

برای خرید دریچه منهول، یکی از روش هایی که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته خرید اینترنتی می باشد که کار بسیار ساده شده و فرد می تواند به راحتی هر کجای ایران و حتی خارج از کشور هم که باشید خرید خود را انجام دهد و از این روش این سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

دریچه های منهول دارای ابعاد های متفاوتی هستند و قطر های مختلفی دارند از جمله، 100، 80، 60 و اندازه های دیگر که هر کسی می تواند بر اساس کار خود و کیفیتی که می خواهد یکی از این دریچه ها را انتخاب و خریداری نماید.

برای خرید این محصول می توانید هم اکنون با مشاور فروش ارتباط بگیرید و این دریچه را با قیمت درب کارخانه برای خود خریداری نمایید و بهترین ها را می توانید از آن خود و مشتری های خود نمایید.

تماس با ما