جستجو کردن

خرید لوله دو جداره پلی اتیلن اسپیرال

لوله دو جداره پلی اتیلن یکی از محبوب ترین انواع لوله می باشد که نوع اسپیرال آن دارای میزان فروش بسیار عالی است، خرید این محصول در بازار های داخلی به دو صورت عمده و جزئی انجام می گیرد که قیمت عمده آن در سطح مقرون به صرفه ای قرار دارد خرید عمده این محصول در تعداد بسیار زیاد انجام می گیرد که این امر نقش بسزایی در افزایش میزان تولید این کالا خواهد داشت.

لوله های پلی اتیلن مدت هاست که در اکثر کشورهای دنیا به عنوان با دوام ترین و مناسب ترین گزینه در پروژه های مهم زیربنایی همچون شبکه های انتقال آب و تصفیه فاضلاب و غیره، استفاده می شوند.

خرید لوله دو جداره پلی اتیلن اسپیرال

کاربرد لوله دو جداره پلی اتیلن اسپیرال

کاربرد لوله دو جداره پلی اتیلن اسپیرال لوله های پلی اتیلنی نسل جدیدی از انواع لوله می باشند که در تولید آنها از مواد پلی اتیلنی بسیار مقاوم استفاده می شود این نوع لوله ها خود دارای انواع متعددی هستند که از این موارد می توان به لوله های اسپیرال اشاره کرد، این نوع لوله دارای ابعاد استانداردی است و به صورت دو جداره می باشد.

دوجداره بودن این مدل لوله باعث شده تا مقاومت و دوام آن در برابر شکستگی تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.این محصول دارای موارد کاربرد بسیار زیادی است که این امر موجب شده تا میزان خرید آن در بازار های داخلی افزایش پیدا کند از اصلی ترین موارد کاربرد این نوع لوله می توان به استفاده از آن در صنعت کشاورزی اشاره کرد.

این نوع لوله در برابر کود های شیمیایی دوام بسیار عالی را از خود نشان می دهد و این موضوع باعث شده تا به صورت گسترده از آن استفاده شود.از دیگر موارد استفاده این محصول می توان به کاربرد آن در شبکه های آبرسانی اشاره کرد.این نوع لوله دارای قطر استانداردی است و این امر باعث شده تا بتوان آب را به کمک آن به مناطق مختلف در سریع ترین زمان ممکن منتقل کرد.

از لوله های پلی اتیلن اسپیرال در خطوط انتقال فاضلاب، آبگیرها و نیز برای آبریزهای دریا استفاده می شود،

از کاربرد های دیگر این لوله ها می‌توان به استفاده برای ترمیم خطوط قدیمی فاضلاب نیز اشاره کر، همچنین برای معابر غیر هم سطح زمین نیست می توان از لوله های پلی اتیلن استفاده کرد.

لوله های پلی اتیلن اسپیرال در مقایسه با لوله های پلی اتیلن تک جداره دارای وزن کمتری هستند که به همین خاطر برای انتقال سیالاتی ثقل با فشار پایین بسیار مناسب می باشند.

مرکز فروش لوله دو جداره پلی اتیلن

مرکز فروش لوله دو جداره پلی اتیلن لوله پلی اتیلن اسپیرال دو جداره پلی اتیلن به دو صورت حضوری و آنلاین در بازار های داخلی به فروش می رسد که هر یک از این روش ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند، فروش لوله دو جداره به صورت آنلاین به مشتریان کمک می کند تا بتوانند هر یک از انواع و نمونه های این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی و به قیمت تولید تهیه کنند که برای مشتریان این روش بسیار مقرون به صرفه می باشد.

این سایت معتبر ترین و برترین مرکز فروش لوله های دو جداره پلی اتیلن اصل و مرغوب در کشور است که هر یک از نمونه های این کالا را با صرف هزینه منصفانه ای به دست مشتریان می رساند، کیفیت لوله های دو جداره ارائه شده در این مجموعه کاملا تضمین شده است و مشتریان عزیز می توانند با خیال راحت آن را مورد استفاده قرار دهند.

فروش لوله پلی اتیلن در کیفیت های متنوع با قیمت های بسیار مناسب همراه با خدمات پس از فروش بی نظیر در این فروشگاه ارائه می شود. برای خرید بی درد سر و مطمئن می توانید همین حالا اقدام کنید.

رضایت و آسودگی خاطر شما، ما را به برترین فروشنده لوله پلی اتیلن کشور تبدیل می کند.

اطلاعاتی در مورد لوله دو جداره پلی اتیلن

اطلاعاتی در مورد لوله دو جداره پلی اتیلن این ماده از پلیمریزاسیون گاز اتیلن با افزودن کاتالیزور و پایدار کننده تولید می شود. طی آن پیوند دوگانه C=C شکسته و پیوند ساده‌ای بین اتم های کربن مونومر ها ایجاد و محصول ایجاد شده یک درشت مولکول است. مواد پلی اتیلن به دو صورت گرانول سفید و کامپاند مورد دسترس قرار می گیرد.

لوله هاي دوجداره پلی اتيلن انواع مختلفی دارد :

-لوله پلی اتيلن دوجداره كرتيوب دار

– لوله پلی اتيلن دوجداره اسپيرال

– لوله پلی اتلين دوجداره كاروگيت

كه دارای كاربرد های متنوعی هستند

در لوله های پلي اتيلن دوجداره تمركز بر مقاومت در برابر فشار خارجی هست در حالی كه در لوله های تك جداره فشار داخلی مدنظر است. در حالت كلی اساس ساخت لوله های دوجداره پلی اتيلن براي صرفه جويی در مواد و بالا بردن استحكام آن ها می باشد. كه اين خود مزيت رقابتی مثبت در هنگام خريد لوله دو جداره نسبت به نمونه های قبلی خود می باشد.

در تولید لوله های پلی اتیلن اسپیرال، اتصال محکمی بین لایه ها صورت می گیرد و این لایه ها به خوبی بر روی هم ثابت می شوند.به همین دلیل است که با وجود قطر بزرگتر این لوله ها از نظر تحمل بارهای فشاری و صافی سطح دارای تراز کیفی بالایی می باشند.

ویژگی های لوله دو جداره پلی اتیلن

ویژگی های  لوله دو جداره پلی اتیلن مزایای لوله پلی اتیلن دوجداره:
✔️در مقابل خوردگی مقاوم بوده و به پوشش داخلی و روش‌های حفاظتی نیازی ندارد.

✔️در برابر تغییرات درجه حرارت مقاومت قابل ملاحظه‌ای دارند و در محدوده وسیعی دمایی کاربرد دارند به طوریکه حتی در دماهای خیلی پایین نیز عملکرد مناسبی دارند.

✔️مقاومت جداره داخلی لوله پلی اتیلن در برابر فرسایش از سایر انواع لوله‌ها بیشتر است.

✔️نصب آن‌ها ساده‌تر از سایر لوله‌هاست و به ماشین آلات سنگین نیاز ندارد و همچنین به سرعت قابل نصب می باشند.

✔️رسوبگذاری دراز مدت در داخل لوله‌ها، نسبت به سایر لوله‌ها کمتر است
✔️طول عمر زیاد حداقل ۵۰ سال

✔️انعطاف‌پذیری در جابجایی و رانش زمین و خم‌پذیری و قابلیت برش

✔️سیستم اتصال ارزان تر

✔️قابلیت جوش پلاستیک از کاربردی ترین ویژگی های این نوع لوله هاست چرا که قابلیت جوشکاری به یکدیگر را دارند.

✔️قابلیت تولید در طول‌های بلند را دارا می باشد.

✔️قابل بازیافت می باشند.

✔هزینه نصب پایین و همچنین به علت وزن سبکی که دارند جا به جایی آسان از دیگر ویژگی های این لوله هاست.

✔مقاومت در برابر ضربه و سایش از ویژگی های جالب توجه این لوله هاست.

✔در برابر عبور سیال هیچ مقاومتی از خود ندارد و نکته جالب توجه این است که سیال در این لوله ها یخ نمی زند.

✔آب بندی این لوله به علت وجود اتصالات کامل در شرایط مناسبی قرار دارد و رفتار هیدرولیکی به مراتب بهتری نسبت به انواع دیگر از خود نشان می دهند.

در هنگام خرید لوله دو جداره، دانستن اين نكات بسيار مهم، در جهت اطمينان بخشی بيشتر به خریدار، بسیار حائز اهمیت می باشد.

تماس با ما