جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن نازک تک جداره

خرید لوله پلی اتیلن نازک تک جداره، در کشورمان بسیار افزایش یافته است. لوله های پلی اتیلن نازک تک جداره کاربردهای فراوانی در صنعت لوله کشی و آبرسانی دارند، به همین دلیل تولید آنها در کارخانه های کشورمان بیشتر شده است.

خرید لوله پلی اتیلن نازک تک جداره

ویژگی های لوله پلی اتیلن نازک تک جداره

ویژگی های لوله پلی اتیلن نازک تک جداره

ویژگی های لوله پلی اتیلن تک جداره این است که از سایر لوله ها سبک تر بوده ولی در مقابل استحکام و مقاومت بالاتری دارد، هزینه لوله های پلی اتیلن نازک تک جداره در مقایسه با لوله های دیگر مناسب‌تر و عالی تر می باشد. آنها بسیار سبک و دارای چگالی بین 0.93 و 0.96 گرم در سانتی متر مکعب هستند ، بنابراین در آب شناور می شوند و حمل و نقل آسان و راحت می شوند.  برای نصب ، منابع مکانیکی کمتری نسبت به لوله های دیگر که بسیار سنگین تر و یا حداقل قدرت کمتری دارند ، لازم است و این باعث می شود نصب ارزان تر شود.

 لوله های پلی اتیلن پلی الیفین های با وزن مولکولی بالا هستند ، بنابراین دارای ساختار آپولار هستند که مقاومت بسیار خوبی به مواد شیمیایی می دهد.  به لطف عدم پتانسیل شیمیایی ، در برابر اسیدهای معدنی (هیدروکلریک ، سولفوریک و غیره) ، قلیاها ، مواد شوینده ، تسکین دهنده استرس ، روغنهای معدنی یا محصولات تخمیر مقاوم هستند.

 خواص لوله های پلی اتیلن مقاوم در حضور خاک های خورنده ، خاکهای اسیدی با pH پایین یا میزان سولفات زیاد تغییر نمی کند.  آنها مشکلات پوسیدگی ، زنگ زدگی ، ظهور قالب یا اکسیداسیون را ایجاد نمی کنند و همچنین تحت تأثیر جلبک ها ، باکتری ها و قارچ ها قرار نمی گیرند.  ضعف بزرگ لوله های فلزی خوردگی است که پیش بینی بیشتر اوقات غیرممکن است.

 

 لوله های پلی اتیلن نازک تک  در رول 50 یا 100 متر تا قطر 110 میلی متر تهیه می شوند.  از آنجا در میله های 6 یا 13 متر تأمین می شوند و طول آنها فقط در شرایط حمل و نقل قرار می گیرد.  این بدان معنی است که ما اتصالات کمتری نسبت به سایر لوله ها با طول تأمین کوتاه تر خواهیم داشت.  اگرچه نصب و راه اندازی لوله های PE آسان است ، اما ما ضروری می دانیم که نصاب همان آموزش های کافی مانند کارت متخصص در نصب سیستم های لوله های پلاستیکی از AseTUB داشته باشند.

 لوله های PE انعطاف پذیر هستند.  آنها اعتراف می کنند که دارای خمیدگی سرد هستند و این سرعت را کاهش می دهد و نصب آنها را کاهش می دهد ، از طرفی این کار بسیار ساده است ، زیرا کاملاً با بی نظمی هایی که ممکن است زمین ارائه کند سازگار است.  شما همیشه باید قیمت لوله های مواد مختلف را به علاوه هزینه نصب مقایسه کنید.  معمولاً ارزانترین نصب در PE است.

 لوله های PE به گونه ای طراحی شده اند که حداقل 20 سال از عمر آنها در دمای 20 درجه سانتیگراد دفن شود ، با حداقل ضریب ایمنی 1.25 برای لوله های آب و حداقل 2 برای شبکه های گاز.  با توجه به اینکه از 0.8 متر.  عمق دفن تأثیر نمی گذارد تا لوله ها از شرایط دمای محیط تأثیر بگذارد ، می توان گفت که مدت کل آنها هنوز طولانی تر است و تا 100 سال صحبت می شود.

 لوله های PE به هیچ نوع تعمیر و نگهداری احتیاج ندارند ، در حالت ایده آل پس از نصب صحیح ، باید آنها را فراموش کنیم.  از طرف دیگر ، زبری لوله ها مسئله بسیار مهمی است زیرا در مصرف انرژی روزانه در درایو تأثیر می گذارد ، به عنوان مثال ، از آنجا که در حالی که لوله ها و نصب فقط یک بار پرداخت می شود ، انرژی پرداخت می شود  بقیه عمر آن مرکز

مرکز تولید لوله پلی اتیلن در کشور

مرکز تولید لوله پلی اتیلن در کشور

مرکز تولید لوله پلی اتیلن در کشور ارائه دهنده بهترین لوله ها از جنس مرغوب و با کیفیت می باشد. هر ساله تعداد زیادی از لوله ها از جنس پلی اتیلن ساخته شده و به سایر کشورهای همسایه صادر می شوند.

تماس با ما