جستجو کردن

خرید نوار آبیاری ارزان در بازار بزرگ تهران

همانطور که می دانید ایران یکی از کشور های خشک جهان می باشد و  میانگین بارش سالانه آن بسیار پایین بوده و البته میزان توزیع بارش نیز از لحاظ زمانی و مکانی نیز مناسب نیست و از طرفی هم استفاده بی رویه و نامناسب کشاورزان از آب های زیر زمینی سبب کاهش حجم آن شده است. در چند دهه اخیر با آمدن نوار های آبیاری بسیاری از این مشکلات حل شد و نه تنها در مصرف بی رویه آب صرفه جویی شد بلکه آب به یک میزان به تمام نقاط زمین می رسد. همین امر موجب رونق فروش این محصول شده است. برای آشنایی بیشتر و خرید نوار آبیاری ارزان به ما همراه باشید. 

خرید نوار آبیاری ارزان در بازار بزرگ تهران

با انواع نوار آبیاری آشنا شوید

با انواع نوار آبیاری آشنا شویدتیپ یا همان نوار آبیاری قطره ای لوله پلاستیکی شکلی است که آب را با کمترین فشار ممکن به ریشه گیاه می رساند.

با توجه به مزایای گفته شده نوار آبیاری قطره ای به دو دسته تقسیم می شود که در زیر به آن پرداخته ایم.

  • نوار آبیاری قطره ای درز دار: از این روش بیشتر برای آبیاری گل و گیاه و میوه های گلخانه ای استفاده می شود چرا که در این سیستم آب به حد کافی و به درستی به همه گیاهان می رسد. 
  • نوار آبیاری پلاک دار: در این سیستم پلاک های آبیاری به صورت جداگانه تولید شده و با فواصل مشخص ( معمولا بین 10 تا 30 سانتی متر ) با توجه به نوع محصول در حال کشت است، متصل می شود. این سیستم بهترین روش آبیاری زمین های کشاورزی دارای شیب است تا آب به همه محصولات برسد البته قابل ذکر است که پلاک های این نوع نوار آبیاری دارای خاصیت شویندگی و تنظیم آب دهی نیز می باشد و جنس آن از لوله های پلی اتیلن است که در برابر نور خورشید و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد، که از مزایای مهم آن است. 

مرکز تولید بهترین نوار آبیاری با قیمت ارزان

مرکز تولید بهترین نوار آبیاری با قیمت ارزانتولید کنندگان محدودی هستند که در حال تولید نوار آبیاری با بهترین کیفیت، مواد اولیه درجه یک و طول عمر بالا می باشند.  

البته باید گفت که قیمت نوار آبیاری در بازار متفاوت است که دست خوش دخالت های دلالان می باشد از این رو توصیه می کنیم از مراکز معتبر این محصول را خریداری کنید تا علاوه بر قیمتی مناسب محصولی با کیفیت را دریافت کنید. 

می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، با راه های ارتباطی موجود در سایت، با متخصصان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را برای خرید بهتر راهنمایی کنند.

تماس با ما