جستجو کردن

خرید و قیمت روز لوله پولیکا گرانول

با خرید عمده لوله پولیکا ی گرانول می توانید این کالا را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت، همین امروز برای خود تهیه نمایید.

انواع لوله پولیکا گرانول

‎لوله پلیکای گرانول دارای انواع مختلف می باشد و شما در هنگام خرید باید به این نکته دقت کنید و بر اساس کاربردی که این لوله برای شما دارد، می ‌توانید یکی از این انواع لوله ها را انتخاب و خریداری کنید.

‎باید گفت اندازه این لوله هم کاملا با هم متفاوت می باشد و همچنین اندازه و قطر های متفاوتی دارد، که شما قبل از خرید می توانید از فروشنده تمام جزئیات این کالا را دریافت نمایید و با اطلاعات دقیق خرید کنید.

‎گرانول به سه دسته بزرگ تقسیم می شود، لوله گرانول فشار ضعیف، لوله گرانول فشار قوی و لوله گرانول فشار متوسط تقسیم می شود و باید گفت این لوله دارای رنگ های خاکستری و مشکی است و همچنین این لوله قابلیت شکستن ندارد برای همین در مکان هایی که فشار آن زیاد است و یا برای انتقال آب، از این لوله استفاده نمی کنند، زیرا آب فشار زیاد دارد و در هنگام عبور آب از این لوله امکان شکستن افزایش می یابد.

‎لوله پولیکا دارای اندازه های مختلفی از جمله 25، 32، 45، 75 و غیره می باشد که شما می توانید بر اساس نیاز خود هر کدام را که می خواهید را انتخاب کنید و محدودیتی در حجم سفارش و سایزی که می خواهید ندارید.

‎برای تولید لوله گرانول از مواد گرانول که پلاستیک است استفاده می گردد و به صورت دایره می باشد که کنار هم قرار داده می ‌شود و با استفاده از دستگاه به روز، این مواد تبدیل به لوله می گردد و همچنین باید گفت این لوله به دو روش گرانول رشته‌ ای و گرانول خشک تقسیم می شود.

کاربرد لوله پلیکا

مشخصات لوله پولیکا گرانول

‎مشخصات بارز لوله پولیکا گرانول این است که از جنس پلاستیک می باشد، اسم دیگر این لوله، لوله پولیکا است که به آن لوله هواکشی هم گفته می شود، زیرا کاربرد این لوله برای کانال هوا و کانال جوی آب مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از نشانه های سالم بودن این لوله این است که، باید روی آن را نگاه کنید که تا شکسته نباشد و سالم باشد.

‎این لوله به عنوان دالانی برای خروج هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد و از مواردی که از این لوله استفاده می کنند می توان نام برد، برای سرویس های بهداشتی و همچنین خروج گاز فاضلاب از لوله ها و خروجی آشپزخانه ها و رستوران ها.

شما می توانید بهترین این لوله ها را در بازار داخل تهیه کنید، زیرا به راحتی تولید می‌ شود و دارای کیفیت زیادی می باشد و کارخانه این لوله را در شهر هایی مثل تبریز، اصفهان، تهران، گلپایگان، سمنان، کرج می باشد و این کارخانه ها علاوه بر اینکه نیاز بازار داخل را رفع می کنند به بازار های خاورمیانه هم این لوله پولیکا گرانول ارسال می شود و توانست در این سال‌ های اخیر مشتری های زیادی را نیز به خود جذب نماید.

‎قابل ذکر است که در بخش های اصلی کشاورزی و همچنین ساختمان سازی از این لوله استفاده های زیادی می کنند و بر اساس مشخصاتی که دارد این لوله کارایی فراوانی دارد.

قیمت لوله پولیکا گرانول

‎قیمت لوله پولیکای گرانول متنوع می‌ باشد، زیرا مواد اولیه این لوله با هم متفاوت است و کیفیت های بالا و پایین دارد و همچنین در بازار کنونی برند های مختلفی نیز تولید می شود، برای همین قیمت نیز می‌ تواند متفاوت باشد همچنین در نظر داشته باشید که بر اساس اندازه مورد نظر این لوله ها قیمت های مختلفی دارد.

‎می توانید با خرید عمده و کلی، این لوله پلیکا گرانول را با تخفیف ویژه و استثنایی برای خود و مشتری های خود خریداری کنید و قادر می باشید این لوله را با قیمت درب کارخانه تهیه کنید، زیرا شرایط به گونه ای می باشد که شما می توانید واسطه ها را کنار بگذارید و خودتان مستقیم با کارخانه معامله نمایید.

‎اگر بخواهیم قیمت امروز این لوله را بیان کنیم می‌توان گفت سایز ۵۰ با  ضخامت سه، ۲۰۰ هزار تومان می باشد و همچنین سایز ۶۳  و ضخامت۳، ۲۵۲ هزار تومان می باشد.

‎شما می توانید به راحتی این لوله را به تمامی منطقه ها از جمله مناطق تا خشک و زمستانی و همچنان در مناطق مرطوب و بارانی هم مورد استفاده قرار دهید و همچنین لوله مقاومت بسیار بالایی در برابر گرمای شدید دارد و مقاومت زیادی نشان می دهد در برابر با مواد های اسیدی و مواد شیمیایی موجود.

شما می توانید این لوله را با قیمت بسیار پایین تر از بازار برای خود سفارش دهید و به گونه ای بسته بندی می شود تا در طی جا به جایی و ارسال بار آسیبی به این لوله وارد نشود.

خرید عمده لوله پولیکا گرانول

‎با خرید عمده لوله پلیکای گرانول با کیفیت می توانید ارزان ترین این کالا را برای خود و مشتری های خود تهیه کنید و با خرید کلی می تواند هزینه کمتری را نیز پرداخت نماید.

‎لوله پولیکای گرانول مزیت های زیادی دارد، که ما پیشنهاد می کنیم برای این مزیت های خوبی که دارد می توانید این لوله را خریداری کنید.

‎مزیت بزرگی که دارد این است که کاملا سبک می باشد و شما می توانید به راحتی آن را حمل و نقل کنید.

‎شرایط خرید به گونه می باشد که شما می توانید این لوله را در هر کجای ایران که هستید تهیه کنید، در دور ترین نقطه و یا نزدیک ترین نقطه و یا حتی اگر از مرز های ایران خارج شوید هم می توانید به راحتی این لوله را برای خود خریداری کنید

‎پیشنهاد می کنیم برای خرید این لوله هم اکنون با مشاور فروش که شماره آن در پایین موجود می باشد تماس حاصل کنید و برای خود خریداری کنید و اگر در رابطه با این لوله و انواع که موجود است، اطلاعات دقیقی ندارید حتما با مشاوری که اطلاعات کاملی دارد می ‌توانید سخن بگویید.

امیدواریم این مطالبی که در اختیار شما قرار دادیم به شما کمک کند تا بهترین ها را برای خود و مشتری های خود تهیه کنید و در انتخاب درست و صحیح با شرایط ویژه شما را کمک می کند.

تماس با ما