جستجو کردن

شرکت لوله قطره ای باکیفیت درجه یک

شرکت ما ارائه دهنده انواع لوله قطره ای باکیفیت درجه یک به مشتریان خود با قیمت های مناسبی می باشد. لوله های قطره ای کاربرد های فراوانی در بخش کشاورزی دارند و به منظور آبیاری قطره ای زمین های کشاورزی استفاده می شوند. 

شرکت لوله قطره ای باکیفیت درجه یک

مشخصات لوله قطره ای باکیفیت درجه یک

مشخصات لوله قطره ای باکیفیت درجه یک مشخصات لوله قطره ای باکیفیت درجه یک، محکم بودن و مقاوم بودن آن در برابر هر گونه فشار و ضربه ای می باشد. 

 به علت رواناب (آبي كه روي سطح مي گذرد) ما آب را از دست نخواهيم داد.  با تجویز قطره ای آب به صورت قطره ای ، هرگز نمی تواند روی سطح انباشته شود و روی آن جاری شود ، در نتیجه این آب را از دست می دهد و باعث می شود گیاه زمان لازم برای جذب آن را ندهد.

  مصرف کم انرژی در سیستم پمپاژ آب.

  اتوماسیون کامل سیستم.  با تشکر از برنامه نویس همه چیز را کنترل می کنیم.  ایده آل برای رفتن به تعطیلات!

  چیدمان دقیق آب در محلی که گیاه به آن نیاز دارد.  سیستم آبیاری قطره ای آب را مستقیماً در ریشه گیاه توزیع می کند تا سریعتر جذب شود و مسئولیت توزیع آن را نیز بر عهده بگیرد.

  مواد مغذی و کودهای لازم برای گیاه ما را در آب مدیریت کنید ، بنابراین عملکرد باغ ما را بهبود می بخشد.  فرآیند همچنین به عنوان باروری شناخته می شود.

  خداحافظی از علفهای هرز.  با ریختن آب به طور مستقیم در گیاه ، از آب شدن علفهای هرز جلوگیری می کنیم ، بنابراین از رشد آنها جلوگیری می کنیم.

  کاهش آفت.  با خیس کردن گیاه خود ، بلکه فقط ریشه ها ، از بروز قارچ ها در برگ ها جلوگیری می کنیم.  ما باید با قرار دادن قطره چکان بسیار مراقب باشیم زیرا اگر بسیار نزدیک به صندوق عقب باشد می تواند بیماریهای عروقی ایجاد کند.

  این سیستم آبیاری برای نصب در هر نوع زمین مناسب است.

تولید کننده بهترین لوله قطره ای در ایران

تولید کننده بهترین لوله قطره ای در ایران تولید کننده لوله قطره ای ایران، در کارخانه های تولیدی از بهترین مواد اولیه درجه یک برای ساخت لوله های قطره ای ایران استفاده می کند. تولید کنندگان برای تولید این لوله ها از دستگاه ها و تجهیزات فوق پیشرفته استفاده می کنند و این لوله های قطره ای را بعد از ساخت به سراسر مراکز و فروشگاه های معتبر ارسال می کنند. 

آبیاری قطره ای مبتنی بر کاربرد آب به آرامی و محلی به گیاه است، بنابراین ما فقط آنچه را که مورد علاقه ما است آبیاری می کنیم.  اصولاً شامل قرار دادن ردیف لوله ها در نزدیکی ساقه گیاهان است.  همانطور که از نام آن پیداست ، از طریق درایوهایی که داخل لوله ها قرار گرفته اند ، به صورت قطره ای و قطره ای مطابق برنامه ریزی شده ، قطره قطره می شوند.  دو روش برای قرار دادن لوله ها وجود دارد که کمی دفن شده یا به صورت سطحی روی زمین قرار داده شده است.  

 با تشکر از این مکانیسم آبیاری، در مقایسه با روش های مرسوم تر ، ضایعات آب را کاهش می دهیم.  و مهمتر از همه: ما آبیاری علفهای هرز که می توانند در باغ ما رشد کنند را در معرض خطر قرار نمی دهیم.  همانطور که می بینیم مزایای بسیاری از آبیاری قطره ای وجود دارد.

تماس با ما