جستجو کردن

شرکت نوار تیپ مرغوب در شیراز

امروزه برای جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزان به روش های نوین روی آورده اند آنها با استفاده از نوار تیپ مرغوب به آبیاری محصولات خود می پردازند و با این نوار کیفیت محصول بالا رفته و باعث کاهش هزینه ها می شود.

شرکت نوار تیپ مرغوب در شیراز

راه های تشخیص نوار تیپ مرغوب

راه های تشخیص نوار تیپ مرغوب سالهاست که از آبیاری قطره ای سطحی برای آبیاری محصولات سبزیجات با ارزش استفاده می شود.  در سالهای اخیر ، آبیاری قطره ای توسط ابزاری مثل لوله های پلی اتیلن و نوار های تیپ سطحی محصولات زراعی در سراسر کشور رو به افزایش است.  آبیاری قطره ای سطح می تواند دقیقاً آب و مواد مغذی را به منطقه ریشه گیاه منتقل کند. 

سیستم های آبیاری قطره ای سطح تنها با خیس کردن قسمت کوچکی از سطح کلی خاک ، موجب صرفه جویی در مصرف آب می شوند ، بنابراین تبخیر را کاهش می دهد و در هزینه ها و مصرف آب به شدت موثرند.  از مزایای اضافی برای آبیاری قطره ای سطح می توان به میزان کم کاربرد ، قرار دادن دقیق آب و فشارهای کاری کم اشاره کرد.  آبیاری با این ابزار مثل نوار تیپ  همچنین می تواند در مزارع با شکل نامنظم مورد استفاده قرار گیرد تا حداکثر سطح خاک آبیاری شود. 

از مضرات استفاده از لوله آبیاری قطره ای سطح می توان به هزینه اولیه سیستم ، تجهیزات تخصصی نصب و حذف لوله و همچنین تعویض اجزای سیستم سالانه اشاره کرد.  بدون مراقبت مناسب ، برخی از اجزای سیستم آبیاری با ماشین آلات آسیب می بینند و علاوه بر این ، جوندگان و حشرات می توانند با جویدن سوراخ های لوله پلاستیکی مشکلات نگهداری اضافی ایجاد کنند اما نوار های تیپ این مشکلات را ندارند و بعداز استفاده به راحتی جمع می شوند.

نوار تیپ کشاورزی یکی از ابزار هستند که برای آبیار سطحی و زیر سطحی استفاده می شوند. این نوارها به دو نوع پلاک دار و بدون پلاک تقسیم بندی می شوند که نوع پلاک دار آن برای آبیاری قطره ای مورد استفاده است. این نوارها قطرها و ضخامت های متعددی دارند و بعداز آبیاری به راحتی جمع می شوند. این نوارها خیلی حائز اهمیت هستند و از خیلی هزینه های ناشی از آبرسانی توسط لوله ها و اتصالات جلو گیری می کند.

ویژگی های یک نوار تیپ مرغوب شامل: خاصیت کش سانی خوب، مقاوم، طول عمر بالا، جمع شدن آسان،  و… است که  اگر یک نوار تیپ مرغوب باشد ویژگی های بالا را دارا است.

مرکز تولید نوار تیپ کشاورزی در شیراز

مرکز تولید نوار تیپ کشاورزی در شیراز در شیراز یک تولیدی وجود دارد که نوار تیپ بسیار با کیفیت را با مقاومت بالا و قیمت مناسب تولید می کند. این تولیدی با بهره گیری از امکانات به روز و برش های لیزری به یکی از بهترینها در زمینه تولید نوار تیپ کشاورزی تبدیل شده است.

تماس با ما