جستجو کردن

صادرات نوار تیپ ساده به کشور عراق

صادرات نوار تیپ ساده به کشور عراق سبب رونق چرخه اقتصادی و ارزآوری برای کشور شده است. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند و شروع به صادر کردن تولیدات خود به کشورهای همسایه و آسیایی کرده‌ اند معتقدند که درآمد شان بیشتر از قبل شده و علاوه بر آنکه سبب اشتغال زایی شده‌ اند افراد بیشتری را برای فعالیت و صادر کردن این محصول به کشورهای دیگر تشویق می کنند. نیاز روز افزون صنعت به این محصول سبب شده که مشتریان زیادی متقاضیان آن باشند و همچنین رقابت شدیدی که در میان تولید کنندگان به وجود آمده است و تمامی آنها سعی در تولید و عرضه بهترین و با کیفیت ترین محصول خود را به بازار داخلی و بین المللی دارند تا بتوانند برند شان را معروف و محبوب سازند و از این طریق به کسب و کارشان رونق ببخشد.

صادرات نوار تیپ ساده به کشور عراق

مواد اولیه نوار تیپ ساده چیست؟

مواد اولیه نوار تیپ ساده چیست؟شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که مواد اولیه نوار تیپ ساده چیست؟

در پاسخ باید گفت مواد اولیه این محصول پلی اتیلن می باشد برخلاف لوله های سختی که از این جنس هستند نوار تیپ ساده دارای انعطاف و نرمی خاصی می باشد.

هنگام ورود آب به این نوارها حجم شان بیشتر می شود و پس از آن که آبیاری پایان می‌یابد مجدداً نوار به صورت مسطح در می آید.

از این محصول برای آبیاری انواع زمین های کشاورزی و جالیزار استفاده می کنند. چراکه کشور ما در منطقه گرمسیر جهان قرار گرفته است و به دلیل کمبود آب این افراد از این کالا برای آبیاری استفاده می‌کنند تا بتوانند تا حد زیادی در مصرف آب صرفه جویی کنند.

یکی از مزایای مهم این محصول نصب آسان و سریع آن است و همچنین به دلیل وزن سبکی که دارد حمل و نقل آن بسیار راحت می باشد.

فروش ویژه نوار تیپ در انواع مختلف

فروش ویژه نوار تیپ در انواع مختلففروش نوار تیپ در انواع مختلف توسط نمایندگی ها و مراکز پخش معتبر انجام می شود.

انواع نوار تیپ در بازار وجود دارد که هر کدام کارایی و کاربرد خاصی را در صنعت کشاورزی دارند.

اگر شما قصد خرید محصول به صورا عمده دارید بهتر است که به صورت حضوری و مستقیم به نمایندگی‌های فروش مراجعه کنید تا بتوانید باحذف دلال‌ ها و واسطه‌ هایی که با دست به دست شدن کالا سبب افزایش قیمت محصول می شوند محصولی با قیمتی مناسب خریداری کنید.

همچنین با خرید حضوری و مستقیم از تولید کننده از پرداخت برخی هزینه های اضافی مانند هزینه حمل و نقل کالا و هزینه نگهداری محصول در انبار معاف خواهید شد که این امر در نهایت به نفع شما خواهد بود.

تماس با ما