جستجو کردن

صادرات نوار تیپ ۲۰ سانتی با بهترین کیفیت

نوار تیپ ۲۰ سانتی متری یکی از انواع نوار های تیپ است که از پرکاربردترینها محسوب می شود‌. از این نوارها برای آبیاری قطره ای استفاده فراوان می شود و در بین انواع نوار های آبیاری بسیار پر طرفدار هستند.

صادرات نوار تیپ ۲۰ سانتی با بهترین کیفیت

مشخصات بهترین نوار تیپ ۲۰ سانتی

مشخصات بهترین نوار تیپ ۲۰ سانتی بهترین روش برای آبیاری استفاده از نوار های تیپ پلاک دار  است که مستقیم  به گیاه برسد. در این روش این لوله های  پلاک دار در سطح زمین گذاشته می شوند و آب باز می شود و از طریق همین پلاکها یا درز های موجود آب به صورت قطره ای به زمین می رسد. این لوله ها بسیار پر طرفدار هستند چون مزایای زیادی دارند و بعداز آبیاری به راحتی جمع می شوند.

آبیاری قطره ای یک راه حل عالی برای آبیاری است که توسط نوار های تیپ انجام می شود که این نوارها دو نوع هستند. پلاک دار، بی پلاک یا بدون منفذاز پلاک دارها برای آبیاری قطره ای استفاده می گردد و بعد توسط قرقره جمع می شود.اما لوله های بر درز مانند یک شلنگ بلند عمل کرده و آب را به منطقه مورد نظر می رسانند.

مزایای لوله تیپ پلاک دار

تهیه آبیاری برای مسافت های طولانی؛  ضخامت دیواره نازکتر در مقایسه با قطر لوله های آب ، لوله مسطح تر با داشتن درز.  هزینه نصب پایین است ،  در سال های اخیر در سراسر جهان گسترش یابد.  قطرهای 16-17-20 و 22 میلی متر قطر ، 1.6 و 2.2 لیتر در ساعت فقط آب را می ریزند ،   آخرین دوره گرم شدن کره زمین که هر ساله به دلیل کمبود منابع آب مخصوص استفاده از لوله های آب چکه در جهان زندگی می کرده است ، باید به عنوان یک احتیاط نشان داده شود و برای جلوگیری از هدر رفتن آب هر ساله میلیونها پا مکعب باید انجام شود.  

مشخصات ویژه لوله آبیاری تیپ قطره ای ۲۰ سانتی متری

1.مواد اولیه با کیفیت بالا و با کیفیت بالا از پلی پروپیلن ساخته می شوند.

2. تغییر شکل می دهند و هرگز پاره و نمی شوند

3. از آنجا که در معرض اشعه ماوراء بنفش مات است و اجازه نمی دهد باکتریها رشد کنند.

4. سطوح داخلی همگن و متخلخل.

5. حاوی هیچ ماده خارجی نیست که  بتواند طعم و بو آن را تغییر دهد.

فروشنده بزرگ انواع نوار تیپ در کشور

فروشنده بزرگ انواع نوار تیپ در کشور در کشور تولید کنندگانی بزرگی وجود دارند که این نوارها را توسط نمایندگی های مجاز و فروشنده نوار تیپ به بازار عرضه می کنند. این نوارها بسیار کاربردی بوده و کار آبیاری را آسان کرده اند. در سایتهای معتبر فروش نیز انواع نوار تیپ با قیمتهایی استثنایی وجود دارد.

تماس با ما