جستجو کردن

فروشنده لوله نواری آبیاری قطره ای اصفهان

فروشنده لوله نواری آبیاری قطره ای اصفهان که در بازار کشور به خوبی شناخته شده است همه روزه تولیدات برتر کارخانه معتبر که با استفاده از مواد اولیه و پلیمری مرغوب به ساخت این لوله ها اقدام می نماید را تهیه می نماید و به روش اینترنتی در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. این فروشنده تلاش دارد که محصولات مخصوص آبیاری قطره ای را در سراسر ایران به فروش برساند.

این مرکز با فروش لوله نواری با کیفیت دارای جایگاه ویژه ای در بین هم صنفان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول می توانید با کارشناسان بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

فروشنده لوله نواری آبیاری قطره ای اصفهان

مزایای استفاده لوله نواری در آبیاری قطره ای

مزایای استفاده لوله نواری در آبیاری قطره ای امروزه افراد زیادی در عرصه کشاورزی فعالیت دارند که سعی می نمایند از تجهیزات مدرن در این حیطه استفاده کنند و لوله های نواری یک نوع از این وسیله های به روز می باشد که کشاورزها انها را مورد استفاده قرار می دهند تا بتوانند بهترین نوع آبیاری را انجام دهند و ما در این قسمت به بررسی مزایای استفاده لوله نواری در آبیاری قطره ای اقدام می نماییم که به شرح زیر می باشند:

  • این لوله های تیپ که در آبیاری نوین به کار می روند کاملا انعطاف پذیر هستند و این منعطف بودن سبب می گردد که بر روی زمین های کشاورزی مختلف اعم از زمین های صاف و ناهموار نصب شوند.
  • مزیت دیگری که این نوع از نوارهای آبیاری دارند این است که این روند را به طور قطره ای به پیش می رود و این موضوع سبب می گردد که ریشه های گیاهان به خوبی آبیاری گردند و این فرآیند به طور کاملاً عمیق به پیش می رود.
  • یکی از ویژگی‌ های دیگر مربوط به این نوع از نوارهای آبیاری این می باشد که این لوله ها باعث می شوند که مصرف آب به خوبی کاهش پیدا کند.

برای آگاهی از دیگر مزایای این محصول، می توانید توجهتان را به ادامه مطالب بسپارید.

قیمت لوله نواری آبیاری درجه یک

قیمت لوله نواری آبیاری درجه یک قیمت لوله نواری آبیاری درجه یک، موضوع بسیار مهمی است که برای افراد خریدار نقش اساسی در روند تهیه این نمونه ‌های لوله ایفا می نماید و لازم به ذکر است که این نرخ در شرکت تولید کننده لوله های آبیاری معتبر تعیین می گردد و سپس قیمت لوله نواری درجه یک از طریق اینترنت به اطلاع افراد خریدار می رسد.

افرادی که در صدد هستند به خرید لوله نواری درجه ‌یک اقدام نمایند و بابت تهیه این محصولات، هزینه های پایین را نیز پرداخت کنند می‌ توانند این لوله ‌ها را با توجه به قیمت عمده آنها برای خرید سفارش دهند و باید بدانید زمانی که مشتریان عزیز به تهیه لوله های نواری قابل استفاده در روند آبیاری در کشاورزی به طور عمده و کلی اقدام می نمایند می توانند با نرخ‌ های پایین نوارهای آبیاری روبرو گردند و این امر سبب می ‌شود که آنها خریدی بسیار با صرفه از این محصولات با کیفیت و اعلا داشته باشند.

آسانترین راه برای خرید لوله های پلی اتیلن،روش غیر حضوری می باشد چرا که خریدی بی واسطه را با قیمتی ارزان تر امتحان می کنید.

ویژگی های لوله نواری آبیاری قطره ای اصفهان

ویژگی های لوله نواری آبیاری قطره ای اصفهان با توجه به عملکرد بالای لوله نواری در زمینه آبیاری مزارع، باعث شده روز به روز خرید این محصول افزایش یابد. چرا که نه تنها معایب نمونه های قبلی را برطرف ساخته بلکه دارای ویژگی هایی است که در زیر به آنها اشاره شده است:

۱. در مصرف آب و سموم و کود صرفه جویی قابل توجهی می شود

۲. از سطح زیر کشت استفاده بهینه ای میشود و همچنین نصب آسانی دارد

۳. حمل و نقل راحت و سریع

۴. قابلیت نصب بر روی خاک ، زیر خاک و یا حتی معلق را دارا می باشد

۵. در زمین هایی با شکل نامنظم به آسانی نصب می شود

۶. کم شدن فرسایش خاک

۷. یکنواختی توزیع آب و نیاز به فشار کمتر

۸. تولید با ضخامت های متفاوت متناسب با آب و هوای منطقه به کار برده شده

۹. با کنترل کردن رطوبت عمومی مزرعه باعث مرطوب بودن همیشگی گیاه و رشد خوب آن می شود.

۱۰. به حداقل رسیدن هزینه های کارگری و هزینه های مازاد

۱۱. شوری آب و خاک را به طور دقیقی مدیریت می کند

۱۲. جلوگیری از ایجاد سله و روان آب

۱۳. از چسبیدن جلبک و دیگر رسوبات معدنی جلوگیری می شود

نکاتی در مورد لوله نواری آبیاری قطره ای

نکاتی در مورد لوله نواری آبیاری قطره ای در استفاده از لوله نواری باید به نکاتی هم توجه کنیم:

  • از آب سخت در آبیاری مزارع با لوله های تیپ استفاده نکنیم. اگر هم مجبور به استفاده هستیم با نصب فیلتر مناسب در ابتدای ورودی لوله نواری از آسیب رسیدن به این وسیله خودداری نماییم. هر از چند گاهی هم شبکه آبرسانی را با آب تصفیه شستشو دهیم تا در صورت گرفتگی داخلی لوله نواری، این مشکل برطرف شود
  • به هیچ عنوان در طراحی آبیاری به روش لوله نواری، شکستگی در لوله ایجاد نکنید، چرا که باعث، کاهش سرعت آب در سیستم آبیاری می شود.
  • معمولا لوله نواری را باید بر روی سطح صاف پیاده سازی نمود. اگر شرایط به گونه ای بود که مجبور به لوله کشی به صورت اریب بودید، آنرا حتما بر روی خاک نصب کنید که شاهد شرایط آب دهی به گیاهان آن قسمت باشید.
  • قبل از اجرای طرح لوله نواری حتما تمامی جوانب کار را بسنجید که بعد از نصب دچار مشکل نشوید.
  • فشار آب را طوری تنظیم نمایید که نه تنها زمین زراعی سیراب شود، بلکه از هدر رفت آب هم جلوگیری به عمل آید.
  • از به کار بردن ابزارهایی که امکان آسیب به لوله نواری را دارند، جدا خودداری نمایید.
  • هر از چند گاهی، وقت خود را به دیدن عملکرد لوله نواری بگذارید. مطمئن شوید سوراخ های لوله دچار گرفتگی نشده باشند.و در صورت بروز مشکل، نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید تا بهترین بازدهی را داشته باشید.
  • آن را بر روی شیب های دو درصد به بالا نصب نکنید زیرا سبب عدم یکنواختی توزیع آب می شود. و در زمان غیرفعال بودن ممکن است سبب مکش معکوس شود.
  • پس از پایان کشت لوله نواری را به حال خود رها نکنید، آن ها را جمع آوری کنید تا سبب آلودگی مزرعه نشود.

نکات تکمیلی در هنگام عدم استفاده از لوله های نواری

  1. در پایان فصل کشت، سیستم آبیاری لوله تیپ را به طور کامل جمع آوری نمایید، چرا که عدم انجام این کار باعث آلودگی مزرعه خواهد شد.
  2. برای جداسازی سیستم لوله تیپ، به هیچ عنوان این کار را در هنگام خشک بودن خاک انجام ندهید. چون باعث آسیب به لوله نواری می شود. بنابراین قبل از انجام این کار، زمین را نیمه مرطوب کنید و سپس نسبت به جداسازی اقدام نمایید.
  3. محل نگهداری لوله های نواری در هنگام عدم استفاده بسیار مهم است. از قرار دادن آن در هوای آزاد اجتناب کنید و در در جایی قرار دهید که از گزند حشرات موزی و همچنین گرما یا سرمای زیاد در امان باشد.
تماس با ما