جستجو کردن

فروشنده لوله UPVC استاندارد

لوله UPVC استاندارد که به لوله پلیکا نیز معروف است و بیشتر در صنعت آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای امتیازات ویژه ای نسبت به انواع لوله های دیگر بوده و سالانه از آنها به مقدار زیادی استفاده می شود؛ فروشنده این لوله اقدام به ارائه انواع آن با نرخ ارزان کرده و خریداران می توانند از این نرخ ارزان برای کسب درآمد بیشتر در صادرات این محصول به کشورهای دیگر برای ارائه در داخل یا پیمانکاران نصب کننده تاسیسات آب و فاضلاب استفاده کنند.

فروشنده لوله UPVC استاندارد

بررسی سایز لوله UPVC استاندارد

بررسی سایز لوله UPVC استاندارد لوله UPVC لوله ای است که از پلی وینیل کلراید ساخته شده است و به دلیل این که این لوله دارای مقاومت زیادی نسبت به عوامل شیمیایی است می‌تواند جهت لوله کشی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری به کار رود.

این محصول نسبت به لوله UPVC کیفیت بالاتری دارد و استحکام آن نیز بیشتر است و سایز لوله مذکور می تواند بسیار متفاوت باشد؛ این لوله ها از قطر خارجی 5 میلی متر تولید می‌شوند و بزرگترین آنها دارای قطر ۳۱۵ میلی متر می باشند که در اولی ضخامت ۱.۸ میلی متر و در بزرگترین لوله UPVC قطر به ۶.۲ میلی متر می رسد بنابراین اندازه لوله ها دارای طیف بسیار وسیعی است و در این بین می‌توان سازهایی همچون ۶۳، ۹۰، ۱۲۵ و ۲۰۰ وجود دارد.

استاندارد این لوله ها از نظر سایز به گونه ای است که برای همه کشورها یکسان است بنابراین این محصول به راحتی می تواند در کشورهای همسایه نیز به فروش برسد و مورد استفاده قرار بگیرد؛ تنوع سایز استاندارد در این لوله ها باعث می شود که کاربرد این لوله بسیار زیاد باشد بنابراین برای سیستم های انتقال آب نیز در قطرهای بزرگ آن استفاده می شود که گاهی در زمین‌های کشاورزی نیز به صورت قرار گرفتن در زیر زمین به کار می رود.

سفارش لوله پلیکا استاندارد

سفارش لوله پلیکا استاندارد اگر به لوله پلیکا نیاز دارید و این محصول را در سایز های مختلف آن برای اهداف مورد نظر خود می خواهید اطلاع دقیق از سایز لوله ها برای شما ضرورت دارد همچنین باید از نرخ هر یک از این لوله ها نیز با خبر باشید.

سفارش لوله پلیکا استاندارد از تولید کننده لوله UPVC می‌تواند انجام شود و به این ترتیب خریداران با قیمت ارزانتر می توانند آن را تهیه کننده و برای آدرس مورد نظر خود آن را درخواست دهند.

سفارش لوله مذکور به صورت اینترنتی قابل انجام است و خریداران می توانند برای تهیه ارزانتر آن سفارش خود را به صورت عمده برای این لوله پلیکا پودری اعلام کنند.

بهترین این لوله دارای قیمت ارائه مناسبی است و خریداران می توانند جهت صادرات این محصول به کشورهای مختلف منطقه که تکنولوژی ساخت این لوله ها را ندارند اقدام کنند.

تماس با ما