جستجو کردن

فروش لوله تیپ آبیاری قطره ای صادراتی

کشور ما ایران دارای اب و هوای مناسبی است به طوری که به کشور چهار فصل معروف است. در زمینه کشاورزی جای پیشرفت زیادی دارد ولی متاسفانه با توجه به کم ابی کشور در سالهای اخیر به مشکل اساسی کمبود آب برخورد کرده.

کشاورزان با یک مدیریت و برنامه درست میتوانند این کم آبی را به یک فرصت تبدیل  کنند. در این زمینه شرکتهای معتبر اقدام به تولید و  فروش لوله تیپ آبیاری قطره ای صادراتی کرده اند که با استفاده از لوله تیپ آبیاری قطره ای کشاورز میتواند محصولی با کیفیت به بازار عرضه کند. 

فروش لوله تیپ آبیاری قطره ای صادراتی

استفاده از لوله تیپ آبیاری قطره ای

استفاده از لوله تیپ آبیاری قطره ایامروزه برای صرفه جویی در مصرف اب دیگر نمیتوان مثل گذشته از غرقابی استفاده کرد چون علاوه بر اینکه اب زیادی در مسیر راه اب به هدر می رود علفهای هرز زیادی در مزرعه رشد می کند که کار کشاورزان را سخت میکند کار زیادی بردوش انان است تا علفهای هرز را از بین ببرند. این روش ابیاری هزینه زیادی برای مزرعه داران دارد.

با توجه به این مشکلات استفاده از لوله تیپ آبیاری قطره ای بسیار مناسب برای این کار است  که مزایایی بسیار بالایی نسبت به غرقابی دارد. میتوان به این موارد اشاره کرد سطح کشت افزایش می یابد. صرفه جویی در مصرف اب و هزینه است. مهمترین آن بازدهی بالای محصول با کیفیت است.

نصب ان آسان است که اتصالات لوله تیپ را میتوان در سطح خاک یا زیر خاک انجام داد. مقاومت بالایی در برابر کود و سم دارد.

میتوان مواد شیمیایی را درون این لوله ریخت تا به همراه اب به ریشه گیاهان برسد در این صورت دیگر علف های هرز رشد نمی کنند. 

با یک مدیریت درست می شود در کنار کشاورزی که با ابیاری قطره ای صورت میگیرد استخر ساخت که به نوبه خودش نوعی ایجاد اشتغال می باشد در این استخرها پرورش ماهی بازدهی بالایی دارد با توجه به قیمت بالای ماهی درامدی خوبی نصیب کارگران فصلی می شود با این اوصاف لوله تیپ صادراتی بهترین گزینه برای انجام آبیاری قطره ای می باشد. 

فروشنده بهترین لوله تیپ آبیاری صادراتی

فروشنده بهترین لوله تیپ آبیاری صادراتیامروزه شرکتهای معتبری وجود دارد که کار طراحی و ساخت وسایل کشاورزی را با جدیدترین فناوری روز دنیا که کارایی بلند مدت دارند راتولید می کنند. که حتی این محصولات را میتوان در زمینهای شیب دار و نامناسب به کار برد و نتیجه خوبی بدست آورد 

برندهای معتبری  که فروشنده بهترین لوله تیپ آبیاری صادراتی در کشور هستند . کشاورزان میتوانند در هر شهری که ساکنند  با مراجعه به این مکان ها با فروشنده لوله تیپ مشورت کنند و تمام اطلاعاتی که در مورد این محصول می خواهند را از این فروشندگان دریافت کنند تا بتوانند بنا بر منطقه و محصولی که دارند لوازم مورد نیاز را خریداری کرده و با استفاده از این ابیاری قطره ای محصول مناسبی که درخور مشتری باشد را  درو کنند. 

تماس با ما