جستجو کردن

فروش نوار آبیاری درزدار به صورت مستقیم

فروش نوار آبیاری درزدار به صورت مستقیم در بسیاری از شهر های بزرگ همچون تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و … در حال انجام است. نوار های آبیاری درزدار بسیار باکیفیت و فوق العاده بوده و به خوبی در زمین های کشاورزی، محصولات را آبیاری می کنند، به همین دلیل از فروش بالایی برخوردار هستند. 

فروش نوار آبیاری درزدار به صورت مستقیم

منظور از نوار آبیاری درزدار چیست؟

منظور از نوار آبیاری درزدار چیست؟منظور از انواع نوار آبیاری، در واقع محصولی پرکاربردی برای آب دادن زمین های کشاورزی به صورت خطی و موازی می باشد، این نوار های آبیاری درزدار مصرف آب را در بخش کشاورزی پایین آورده و باعث صرفه جویی در هزینه های صنعت کشاورزی و کشاورزان خواهند شد. 

طراحی سیستم های آبیاری با کمک نوار های درزدار بسیار مفید بوده و به کشاورزان کمک زیادی خواهد کرد. طرح سیستم آبیاری پایه و اساس آن است.  بدون طراحی و آماده سازی مناسب ، مزایایی که یک سیستم درزدار می تواند برای فضای کاری شما داشته باشد ، دیده نمی شود.

 برای شروع ، از ابتدا از محصولات مناسب استفاده کنید.  برای جلوگیری از ترک خوردگی ، نوار های آبیاری باید از سیم مسی عایق با روکش دو لایه ای با روکش پلی اتیلن استفاده کنند.  از اتصالات ضد آب برای محافظت از سیم در برابر آب و هوا استفاده کنید.

 سپس منطقه را نقشه برداری کنید ، اما رشد آینده را به خود اختصاص دهید.  سیستم های دو سیم برای سایت های بزرگ ساخته شده اند و پتانسیل ماندگاری آن را برای سالهای طولانی دارند.  اگر سایت خود را با توجه به آینده طراحی کنید ، سالهای بیشتری را از سیستم خارج خواهید کرد.

 نصب اتصالات نوار های آبیاری باید توسط متخصص انجام بشود.  اطمینان از اتصالات مناسب بهترین راه برای اجرای سیستم است.  پس از طراحی و نقشه برداری مناطق خود ، وقت خود را برای نصب اتصالات مناسب بگذرانید.  در اینجا آمده است: غلافهای لاستیکی حدود دو اینچ را از نوار آبیاری درزدار جدا کنید.

 نوار را با پیچ و تاب ساده ببندید تا آنها را در کنار هم نگه دارید.  بافندگی سیمها به برقراری اتصال محکم کمک می کند. و در آخر ، اتصالات محصور شده سیلیکونی را در آن قرار دهید تا آب و ضد آب شود. هنگام نصب سیستم آبیاری درزدار ، آماده سازی سایت شما با طراحی مناسب و اطمینان از داشتن اتصالات محکم سیستم به ماندگاری آن برای سالهای طولانی کمک خواهد کرد.

فروشنده انواع نوار آبیاری باکیفیت خوب

فروشنده انواع نوار آبیاری باکیفیت خوبفروشنده نوار آبیاری در مراکز و فروشگاه ما، بهترین نوار های آبیاری را در مدل های مختلف به مشتریان معرفی و عرضه می کند، او تلاش دارد بهترین اجناس خود را که دارای کیفیتی خوب هستند را به مشتری ارائه بدهند. 

تماس با ما