جستجو کردن

فروش نوار تیپ در تهران با قیمت فوق العاده

نوار تیپ به لوله هایی میگویند که دارای سوراخ های ریز می باشد و برای آبیاری قطره ای انواع گیاهان به کار می رود. نوار تیپ تهران می تواند گزینه ای مناسب جهت اجرای طرح های آبیاری قطره ای باشد. 

فروش نوار تیپ در تهران با قیمت فوق العاده

آشنایی با مزایای نوار تیپ

آشنایی با مزایای نوار تیپچرا باید از نوار تیپ استفاده کنیم؟

نصب آسان و سریع : نصب نوار تیپ ها بسیار آسان است به طوری که هر کس می تواند خود این کار را انجام دهد و هیچ نیازی وجود نیروی متخصص نیست.

حمل و نقل آسان : نوار تیپ تهران به علت داشتن وزن کم و البته مقاومت بالا حمل و نقل آسانی دارد و شما می توانید رول ها را به راحتی جا به جا کنید. 

استفاده درزمین های ناهموار : یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم استفاده از نوار تیپ این است که این نوار تیپ ها را در انواع زمینها ( زمین های دارای پستی و بلندی ) می توان بدون هیچ نگرانی استفاده کرد

صرفه جویی در مصرف آب : شاید امروزه مهمترین مشکل کشاورزان مشکل کمبود آب باشد که با استفاده از نوار تیپ حدود 70 درصد در آب مصرفی صرفه جویی می شود که این امر خود از هزینه های کشاورز کم می کند. 

افزایش بازدهی محصول : همان طور که می دانید در کشاورزی به اندازه آب دادن به گیاه خیلی می تواند در بازدهی محصول کمک کند! در آبیاری غرقابی در اوایل دوره آبیاری آب بسیار زیاد به محصول می رسد و از طرفی در پایان دوره آبیاری آب مورد نیاز محصول وجد ندارد و این خود بسیار راندمان و بازده محصولات را کم کرده که  استفاده از نوار تیپ می توانید این نوسانات بر طرف شده و در تمام ایام سال به اندازه مورد نیاز به محصول آب خواهد رسید

جلو گیری از رشد علف های هرز

هزینه بسیار کم نصبت به دیگر روش های آبیار قطره ای.

قابل نصب بر سطح یا زیر خاک

وجود انداره ها و انواع متفاوت

قابل استفاده برای اکثر محصولات کشاورزی

بسیار مزیت های دیگر

آخرین قیمت انواع نوار تیپ در تهران

آخرین قیمت انواع نوار تیپ در تهرانانواع نوار تیپ :

انواع مختلفی از  نواز تیپ وجود دارد که از نظر ضخامت ( بین 01/تا 06/ میلی متر)  ، فاصله های بین قطره چکان ها (از 10 سانت تا 40 سانت ) متفاوت اند . البته گفتنی است که نوار با ضخامت 200 میکرون و آبدهی با فاصله 20 سانتیمتر از  پر مصرف ترین نوع این نوار تیپ ها هستند.

قیمت نوار تیپ بسته به جنس و مارک و نوع آن متفاوت است. نوار تیپ تهران از جمله نوار تیپ هایی است که می تواند برای مصرف شما جهت اجرای طرح های آبیاری قطره ای مناسب باشد. 

تماس با ما