جستجو کردن

فروش نوار تیپ زیر خاک به صورت عمده

از مهمترین مراحل کشاورزی آبیاری می باشد؛ چرا که برای کشت و برداشت محصول خوب می بایست بدانیم که میزان آب مصرفی برای رشد بهینه گیاه چه مقدار بوده تا در زمان برداشت محصولی با بالاترین کیفیت را حاصل نماییم.  آبیاری قطره ای راه حلی است که توانسته مسئله آبیاری گیاهان را حل نماید. از مهمترین ادوات روش آبیاری قطره ای نوار تیپ زیر خاک بوده و از دوام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

 

فروش نوار تیپ زیر خاک به صورت عمده

10 نکته در استفاده صحیح از نوار تیپ

10 نکته در استفاده صحیح از نوار تیپدر کنار فواید بسیار زیاد استفاده از آبیاری قطره ای به خصوص نوار تیپ زیر خاک که موجب کاهش مصرف آب و صرف وقت زیاد جهت آبیاری می شد باید گفت که در روش های قدیمی در بسیاری از موارد آب بیشتر از مصرف مورد نیاز گیاه به آن می رسید و باعث خراب و فاسد شدن ریشه گیاه می شد یا در برخی از سطوح زیر کشت آب مورد نیاز به آن نمی رسید، می بایست در خصوص راه اندازی و نگهداری نوار تیپ زیر خاک که جهت آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار گرفته است مواردی را مد نظر قرار داد.

 

  1. قبل از خرید نوار تیپ آب مخصوص آبیاری از لحاظ شوری سنجیده شود زیرا نمک موجود در آب باعث انسداد نوار تیپ می گردد.
  2. در هنگام سنجش شوری آب ذرات معلق موجود در آب نیز سنجیده شود تا در صورت وجود آن قبل از ورودی نوار تیپ صافی هایی جهت پاکسازی املاح قرار گیرد.
  3. نوارها در هنگام کارگذاری زاویه دار نبوده و جهت ایجاد انشعاب از وسایل و ادوات مخصوص مثل سه راهی و زانویی استفاده گردد.
  4. جهت آبیاری از فشارسنج آب استفاده گردد و فشار آب بین نیم تا یک اتمسفر تنظیم گردد.
  5. از مسطح بودن و تراز بودن سطح اطمینان حاصل کرده چرا که راندمان کاری نوار تیپ در شیب بالای دو درصد کاهش می یابد.
  6. در هنگام هرس نمودن سطح زمین کشاورزی و استفاده از اشیا نوک تیز دقت لازم مبذول گردد.
  7. مقدار آب تخمین زده شده جهت مصرف گیاه را به طوری تنظیم نماییم که قدری بیشتر از نوار تیپ خروجی داشته باشد تا اطراف ریشه گیاه همیشه مرطوب بوده و ریشه به داخل نوار تیپ نفوذ نکند.
  8. پس از بکارگیری نوار تیپ برای رساندن سموم و آفت گشا ریشه گیاه آبیاری تا چند ساعت ادامه یابد تا از رسوب این مواد در نوار تیپ جلوگیری گردد.
  9. پس از فصل کشت می توان نوارها را جمع آوری تا علاوه بر عدم آلودگی خاک در سالیان بعد نیز از آن استفاده نمود.
  10. در جمع آوری لوله ها دقت شود خاک رطوبت لازم را داشت باشد.

مرکز خرید نوار تیپ زیر خاک ارزان قیمت

مرکز خرید نوار تیپ زیر خاک ارزان قیمتشرکت های تولید لوله و اتصالات پلی استر نوارهایی با کیفیت بالا در کشور تولید نموده و با استقبال خوب کشاورزان استفاده از آبیاری قطره ای روز به روز گسترش یافته است به همین نسبت تولیدکنندگان بیشتری به تولید نوار تیپ زیر خاک اقدام نموده اند که باعث بالارفتن کیفیت شده است.

 

در حال حاضر قیمت نوار تیپ زیر خاک با تورم سایر کالاها نسبت به سالیان گذشته تغییر چندانی نکرده و با قیمتی مقرون به صرفه توانسته است با کاهش هزینه ها و آب مصرفی کشاورزان را به استفاده از نوار تیپ زیر خاک جذب نماید.

تماس با ما