جستجو کردن

قیمت انواع دریچه منهول + خرید ارزان

شما خریدار محترم می توانید به راحتی انواع این دریچه منهول با کیفیت و استاندارد را، با قیمت بسیار ارزانی برای خود خریداری کنید.

مشخصات دریچه منهول

‎خوب است که قبل از خرید دریچه منهول، مشخصات کامل آن را بدانید و بر اساس شناخت کامل خرید خوبی را تجربه کنید.

‎این دریچه دقیقا شبیه به یک درب می باشد که از جنس های مختلفی می تواند تشکیل شود و به صورتی است که کاملا کیپ می گردد و دقیقا می‌ تواند سطح مورد نظر را که شبیه به چاله می باشد را بپوشاند.

‎دریچه ها معمولا گرد و یا مربع هستند، اما برخی هستند که شکل های مختلفی دارند و همانند مستطیل و شما می توانید بر اساس نیاز خود و جایی که می خواهید این دریاچه را قرار دهید، اما به یاد داشته باشید که بیشتر دریچه ها به صورت گرد است و اکثرا از جنس فلز یا بتن و چدن است.

‎دریاچه کاربرد های متفاوتی دارد، از جمله برای فاضلاب ها و یا اداره مخابراتی، برقی و یا گاز که در واقع از سقوط افراد به چاله ها جلوگیری می کند، البته هر کدام از این منهول ها مدل های متفاوتی دارند، از جمله منهول هایی که قفل دار باشند و یا ساده و یا آبرو که شما می ‌توانید هر کدام را می خواهید را سفارش دهید.

انواع دریچه منهول

‎همانطور که مطلع هستید، دریچه منهول دارای انواع مختلفی می باشد، هم از نظر شکل ظاهری، هم از نظر کاربردی و هم از نظر ابعادی که شما در نظر دارید، که این دریچه در خیابان ها، پیاده رو ها و همچنین در اتوبان های داخل شهر و یا بیرون شهر و حتی فرودگاه‌ ها و اول کوچه ها و دیگر مکان‌ ها قرار داده می شود، تا بتواند به راحتی از این دریچه به نحو احسنت استفاده کرد و سطح مورد نظر را یکدست و صاف کرد، که ماشین رو باشد و یا افراد بتوانند به راحتی از آن عبور کنند بدون اینکه اتفاق برای آن ها پیش بیاید.

‎دریچه منهول دارای اندازه های مختلف می باشد، از جمله ،۳۰ ۶۰، ۸۰، ۱۲۰ و بیشتر و یا حتی کمتر که البته اندازه ۸۰ سانت و ۶۰ سانتی متری بسیار پرفروش تر است.

‎این کالا کیفیت بسیار خوبی دارد و مقاومت بالایی داشته و می ‌تواند فشار زیادی را تحمل کند و به زودی نمیشکند و یا ترک بر نمی دارد و دارای رنگ های مختلفی می باشد، از جمله رنگ های چدنی، استیل، مشکی، نقره ای، زرد، قرمز، آبی، سبز و طوسی و یا هر رنگی که شما بخواهید.

‎برخی دیگر هستند که دارای قاب می باشند و بعضی بدون قاب، که این دیگر با شماست که بخواهید کدوم یکی از این دریچه ها را مورد استفاده قرار دهید.

‎پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید حتما اطلاعات دقیق در رابطه با این کالا داشته باشید، تا بهترین ها را برای خود و مشتری های خود تهیه کنید.

فروش دریچه منهول

‎فروش دریچه منهول به دلیل ساخت و ساز های اخیر بسیار زیاد شده و از سال های پیشین تا الان، این کالا در حال تولید می باشد، تا نیاز بازار داخلی را تامین کند و با کیفیت بی نظیری که دارد، علاوه بر اینکه این دریچه ها به داخل بازار پخش می شود به بازار های صادراتی هم راه پیدا کرده است و سالانه تعداد زیادی از این دریچه به کشور های خاورمیانه و همچنین کشور های همسایه ارسال می شود.

‎ مواد اولیه تولید این دریچه در بازار داخل موجود است و تولید کننده می تواند به راحتی این دریچه را در حجم بالایی تولید کند و با وجود دستگاه های مدرن و به روز، بهترین این دریچه ها تولید و روانه بازار می گردد.

‎با وجود کارشناسان مجرب و متخصصی که بر روی هر دستگاه نظارت دارند، این محصول با بهترین شرایط ممکن تولید می گردد.

‎دریچه منهول کامپوزیت، مدلی است که خیلی پرطرفدار است و مزایای زیادی که دارد فروش آن افزایش یافته و می خواهیم در رابطه با مزایای آن صحبت کنیم، که اولین مزایای استفاده از دریچه منهول، وزن سبک آن می باشد و همچنین ضد پوسیدگی و زنگ زدگی است و مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه یو وی دارد و شما می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید و همچنین به دلیل اینکه مجددا بازیافت نمی شود، معمولا سرقت نمی کنند.

قیمت دریچه منهول

‎برای یک خریدار، قیمت دریچه منهول بسیار مهم می‌باشد و تلاش می‌کند تا از تخفیف ویژه و استثنایی این کالا نهایت بهره را ببرد، شما قادر می باشید با خرید کلی و عمده این کالا، نهایت بهره را ببرید و بهترین ها را از آن خود و مشتری های خود نمایید.

‎اگر بخواهیم انواع دریچه ها را از نظر قیمت مورد بررسی قرار دهیم، می‌توان گفت گران ترین آن جنس چدن می باشد و ارزان ترین آن از جنس بتن، البته سایز دریچه منهول هم بسیار اهمیت دارند، که شما می خواهید کدام سایز را تهیه کنید و آن هایی که سایز بزرگتری دارند قیمت آنها نیز بیشتر است.

‎فاکتور دیگری که می تواند در قیمت نهایی این دریچه ‌ها تاثیرگذار باشد، کیفیت متریال اولیه می باشد که برخی به صورت متوسط، ضعیف و برخی بسیار باکیفیت هستند.

اگر بخواهیم به صورت تقریبی قیمت دریچه منهول را امروز بیان کنیم می‌توان گفت، دریچه منهول با جنس نانو کامپوزیت که به صورت دایره و قطر ۲۳ سانت می باشد، قیمت آن ۱۰۰ هزار تومان است، البته این قیمت عمده است و اگر شما تا ۵ تن این دریچه را سفارش دهید، می توانید این مبلغ را پرداخت کنید.

خرید اینترنتی دریچه منهول

‎با خرید اینترنتی دریچه منهول، می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی این دریچه را برای خود خریداری کنید و کم ترین هزینه را پرداخت نمایید و شما هم می توانید در وقت صرفه جویی کنید و هزینه رفت آمد را پرداخت نمی کنید.

برای خرید این دریچه می توانید هم اکنون با مشاور فروش که شماره آن در پایین موجود می باشد تماس حاصل نمایید و این کالا را با قیمت بسیار مناسب تر از بازار برای خود تهیه کنید.

‎شما خریدار محترم می توانید برای تهیه این دریچه، هم اکنون با شماره ای که در این صفحه موجود می باشد ارتباط برقرار کنید و بهترین ها را از آن خود و مشتری های خود نمایید

‎امیدوارم این مطالبی که در اختیار شما قرار دادیم به شما کمک کند تا بهترین ها را برای خود به ارمغان آورید.

تماس با ما