جستجو کردن

قیمت تولید پله منهول فاضلاب

شاید تاکنون پله های باریک و استوانه ای شکل فاضلاب ها، مخابرات و یا سایر مکان ها را مشاهده کرده باشید. جهت دسترسی به برخی نقاط مانند فاضلاب ها، تاسیسات آبی و برقی که به سطح زمین راه می یابند، از پل هایی به نام منهول استفاده می شود. پله های منهول را با نام دیگر آدم رو نیز می شناسند. اما قیمت و خرید پله منهول فاضلاب چقدر است و این پله چه مزایایی دارد؟ مطالبی است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

 

پله منهول چیست؟ قیمت پله منهول فاضلاب

اگر بخواهیم پله منهول را کاملاً ساده معرفی کنیم، می توانیم بگوییم که به پله هایی که به شکل استوانه ای کوچک و عمودی تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند، پله منهول گفته می شود. افراد می توانند به مکان هایی مانند زیرزمین که رفت و آمد به آن ها دشوار است، از پله منهول استفاده کنند. معمولاً این پله‌ ها را در جنس های مختلفی چون کامپوزیت، پلی اتیلن تک جداره یا دو جداره، فایبرگلاس و بتن تولید و به بازار عرضه می کنند. در بخش های بعدی هر یک از این انواع مختلف را مورد بررسی قرار می دهیم.

از پله منهول برای ورود و خروج ایمن از منهول استفاده می شود. پله منهول فاضلاب در اندازه 32 سانتی ساده و مهره دار برای انواع منهول ها از جنس بتنی، پلیمری، جی ار پی و اجری تولید می شوند، که قیمت پله مهنول فاضلابی ۳۲ سانتی ساده و مهره دار متفاوت است. این نوع از پله ها به خاطر مقاومت و محافظت زیادتر در برابر خوردگی کاربرد بیشتری دارد.

پله های منهول پلی پروپیلن برای مقاوم کردن پله های فلزی در برابر عوامل خورنده مانند: رطوبت محیط اسیدها، بازها، گازها و حلال ها و همچنین بالا بردن طول عمر آن با پوشش پلیمری طراحی و تولید می شوند.

اگر منهول های فاضلابی آدم رو عمیق باشند باید از پله منهول برای پایین رفتن به کف منهول استفاده کنند.

پله منهول 32 سانتی در زیر هم نصب می شوند.

 

پله منهول چیست؟

 

مزایا و کاربرد پله منهول  قیمت و خرید پله منهول فاضلاب

معمولاً جهت سهولت دسترسی و نظارت به تجهیزات و مسیرهای درون زمین، از پله منهول استفاده می شود. معمولاً افراد می توانند با استفاده از این پله ها به صورت کاملا ایمن، جهت بازرسی به ورود و خروج تاسیسات راه یابند. جالب است بدانید کاربرد پله منهول به قدری زیاد است که اکنون در همه کوچه ‌ها و خیابان ‌های شهر تعداد زیادی از آن ها وجود دارد. برخی از مکان هایی که این پله مورد استفاده قرار می گیرد عبارت است از:

  • مخابرات
  • زیرزمینی متروها
  • تاسیسات آب و برق
  • شبکه های فاضلاب
  • زیرزمین ها
  • مسیر های زیرزمینی معادن

پله منهول نسبت به محصولات مشابه خود دارای مزایای متعددی است که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شود:

  • مقاومت فوق العاده در برابر بازها، حلال ها، اسید ها و غیره
  • دوام و طول عمر بالا
  • مقاوم در برابر ساییدگی
  • مقاومت در برابر سایش و خوردگی

مزایا و کاربرد پله منهول

 

در چه مکان هایی از پله منهول استفاده می شود؟

احتمالا این پرسش برای شما مطرح شده است که در چه مکان هایی از این پله استفاده می شود؟ در پاسخ به این پرسش باید بیان کنیم معمولا در مکان هایی که یک لوله به یک لوله زهکشی متصل می شود، پله منهول مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین مکان هایی که لوله های مستقیم طولی بیش از ۲۲ متر دارند، از این پله ها استفاده می شود.

 

معرفی انواع پله منهول قیمت و خرید پله منهول

به طورکلی پله های منهول در انواع مختلفی تولید می شوند. هر کدام از این پله ها در ابعاد مختلفی تولید می ‌شوند و افراد می ‌توانند بسته به نیاز خود از آن ها استفاده کنند. جهت معرفی انواع پله منهول می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • منهول آجری

می توان گفت قدیمی ترین و ساده ترین نوع پله منهول که از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است، پله منهول آجری می باشد. منهول آجری نوع سنتی این پله است.‌ جهت ساخت منهول های آجری نخست محل لوله های فاضلاب و شبکه آن احداث می شدند و پس از آن بنا توسط آجر و مصالح ساختمانی اتاق کوچکی را می ساخت و بالای آن را درب کوچک قرار می داد. در گذشته به دلیل نبودن امکانات از این نوع منهول استفاده می شد. اما می توان گفت تنها مزیت منهول آجری نسبت به انواع دیگر منهول قیمت مناسب آن است.

بهتر است این موضوع را بدانید که منهولی که با آجر ساخته شده باشد، معایب زیادی دارد که می توان به آسیب پذیر بودن در مقابل فشار و زمین لرزه، احتمال تخریب منهول در صورت فرسایش خاک و نشست زمین و محدودیت حجم و اندازه آن، سخت و زبر بودن آن، احداث آن در محل پروژه، عدم آب بندی کامل منهول، نیاز به نگهداری و مراقبت دوره ای و… اشاره کرد. منهول آجری را نمی توان برای بیش از ۳ متر مورد استفاده قرار داد.

  • پله منهول پلی اتیلن

این روزها پله های منهولی که از جنس پلی اتیلن هستند، طرفداران بسیار زیادی دارند. می توان پله منهول پلی اتیلن را جدیدترین نوع پله منهول موجود در بازار معرفی کرد. این پله از نظر جنس ظاهری بسیار شبیه به پلاستیک است و می توان آن را محکم ترین و بادوام ترین نوع پله منهول ساخته شده معرفی کرد. در حال حاضر در بیشتر شبکه های فاضلاب از این نوع پله استفاده می شود. اگر شما این محصول را خریداری کنید، به راحتی می توانید آن را در هر مکانی نصب کنید؛ زیرا این پله ها وزن پایینی دارند و جهت حمل و نقل آن ها نیازی به همراهی دیگران و یا استفاده از ماشین آلات ندارید.

همه این موارد ذکر شده موجب می شود که هزینه استفاده از پله منهول پلی اتیلن کاهش یابد. معمولاً این دسته از پله ها در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید می شوند. نوع پله منهول پلی اتیلن تک جداره به صورت قالبی تولید می شود و ارتفاع و قطر آن ثابت است. اما منهول دو جداره پلی اتیلن در قطر و ارتفاعات مختلف تولید می شود.

پله منهول پلی اتیلن مقاومت بسیار بالایی دارد و هنگام تماس با مواد شیمیایی اسیدی خراب نمی شود. بهتر است بدانید یکی از مهم ‌ترین دلایلی که از این نوع پله منهول در اغلب مکان ها استفاده می شود، این است که پله های پلی اتیلن در تماس با رطوبت هیچ گونه تغییر شکلی نداده و کیفیت خود را از دست نمی دهند. از دیگر مزایای این پله می توان به هزینه پایین در تولید و راه اندازی، اجرا در در کوتاه ترین زمان، بدون نیاز به تعمیر و هیچ گونه تغییر در طول منهول، نگهداری راحت به دلیل سطوح صاف در بدنه و غیره اشاره کرد. اما با وجود تمام مزایا این پله، قیمت پله منهول پلی اتیلن نسبت به بتن و آجر کمی بالاتر و از منهول کامپوزیتی مناسب تر است.

  • پله منهول بتنی

یکی دیگر از پله های منهول ساخته شده با استفاده از مصالح ساختمانی، پله منهول بتنی است. یکی از مهم ترین نقاط قوت پله منهول بتنی، استحکام زیاد آن است. اما معمولاً این پله وزن زیادی دارد، از این رو جابجایی آن دشوار است. همچنین قیمت پله منهول بتنی بالا است و تولید آن به زمان بیشتری نیاز دارد. در حال حاضر از پله منهول بتنی استفاده زیادی نمی شود.

قیمت و خرید پله منهول

قیمت پله منهول  قیمت و خرید پله منهول فاضلاب

اگر قصد خرید پله منهول را دارد، احتمالاً قیمت این محصول برای شما اهمیت دارد. بهتر است با عوامل موثر در قیمت پله منهول آشنا باشید. در این صورت می ‌توانید با توجه به این عوامل، هنگام خرید این محصول، انتخاب خود را انجام دهید. برخی از عوامل موثر در قیمت پله منهول شامل موارد زیر می ‌شوند:

  • جنس بدنه پله
  • ارتفاع پله
  • قطر پله
  • نوع تک جداره یا دو جداره بودن پلی اتیلن
  • تعداد ورودی و خروجی

به طور کلی افراد زیادی در زمینه فروش پله منهول فعالیت نمی کنند.

قیمت تولید پله منهول فاضلاب، با توجه به طراحی و کیفیتی که برای ساخت آن در نظر گرفته شده، مشخص خواهد شد. این قیمت البته از پارامترهای دیگری هم تبعیت می کند؛ برای مثال نوساناتی که در بازار به دلایل مختلف از جمله نوسان در بهای مواد اولیه سازنده پله منهول به وجود آمده و یا روشهایی که برای خرید آن در نظر گرفته شده. این موارد معمولاً جدیدترین قیمت پله منهول فاضلاب را تعیین خواهند کرد.

قیمت تولید پله منهول فاضلاب

عوامل موثر بر کیفیت پله منهول فاضلاب

عوامل موثر بر کیفیت پله منهول فاضلاب پله منهول فاضلاب، یک وسیله است که در دیواره منهول به شکل ثابتی اجرا می شود و بدین ترتیب سهولت در ورود و خروج افراد از منهول و دیگر فضاهای زیر زمینی را پدید می آورد. انواع پله منهول، به دو شکل پلاستیکی و چدنی تولید می شود که هر کدام از آنها طبیعتاً ویژگی های منحصر بفردی را دارا می باشند.

این وسیله کاربردی به صورت ویژه با پرداخت هزینه های متناسب در بازار مورد خرید و فروش قرار دارد. اما آنچه که برای مشتریان اهمیت زیادی از هر نظر دارد، کیفیت پله منهول است که بسته به مواد اولیه ای که برای تولید آن به کار رفته و نیز طراحی که مکانیسم آن را شکل داده، تعریف می شود.

تولید پله منهول با استفاده از پلاستیک های باکیفیت و عالی، باعث می شود تا مقاومت محصول در برابر خوردگی بسیار بالا باشد. بسیاری از تولیدکنندگان، برای افزایش کیفیت سازه های خود، روکش هایی را در قالب روکش پلیمری برای آن در نظر می گیرند که شرایط بسیار خوبی را برای افزایش مقاومت آنها پدید می آورد و در برابر ضربه و آسیب های گوناگون از آن محافظت خواهد کرد.
اما در خصوص طراحی پله منهول فاظلاب هم استانداردهایی در نظر گرفته شده که محصولات می بایست منطبق با آن باشند؛ مثلاً طراحی واشر و مهره که باعث می شود از پشت دیوار منهول هم به راحتی بتوان آن را بست.

فروش انواع پله منهول فاضلاب

فروش انواع پله منهول فاضلاب انواع پله منهول فاضلاب، با طراحی کاربردی و ارزشمند خود، توانسته خدمات ارزشمندی را برای افراد داشته باشد. این پله ها در تاسیسات زیرزمینی که شبکه های آبرسانی را شامل می شود، و نیز در تاسیسات برق، کاربرد گسترده ای را به نمایش گذاشته اند.

فروش انواع پله منهول فاضلاب، با قیمتهای خوب و روشهای دسترسی آسانی که برای آن در نظر گرفته شده، امروزه توانسته بسیاری از مشتریان را از جایجای کشورمان به خرید آن دعوت نماید. این مشتریان حاضر هستند برای بهره مندی از شاخصه های مثبت انواع پله منهول، هزینه های مناسبی را بپردازند؛ در نتیجه به جرات می توان فعالیت در حوزه فروش انواع پله منهول فاضلاب را مثبت ارزیابی کرد.

 

خرید پله منهول

اگر شما نیز قصد خرید این پله را دارید بهتر است جهت خرید آن به مراکز و فروشگاه‌ های معتبری مراجعه کنید که محصولاتی با کیفیت و مرغوب به مشتریان خود عرضه می کنند. اگر قصد خرید پله منهول پلی اتیلن را دارید، به این موضوع دقت کنید که فروشندگان این محصول را با قیمت گزافی در اختیار شما قرار ندهند؛ بنابراین بهتر است پیش از خرید این محصول نخست درباره قیمت پله منهول اطلاعاتی کسب کنید و سپس پس از اقدام به خرید آن نمایید. شما می توانید جهت خرید پله منهول با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با شماره های درج شده تماس بگیرید و با کارشناسان بخش فروش ارتباط برقرار کنید. همچنین شما می توانید از آن ها بخواهید تا قیمت پله منهول را در اختیار شما قرار دهند. این کارشناسان شما را جهت خرید پله منهول مطابق با نیاز و بودجه تان راهنمایی می کنند.

 

موارد استفاده پله منهول فاضلاب ۳۲ ساتتی

  • منهول های فاضلاب و آب بتنی، پلیمری و آجری
  • مخزن های آب و سوخت
  • کشتی
  • استخر

 

 

مشخصات پله منهول ۳۲ سانتی

  • دارای هسته فولادی
  • استحکام زیاد و عدم ایجاد ترک و شکستگی در برابر ضربه و نیرو
  • یکپارچگی پوشش پلی پروپیلن بر روی هسته فولادی
  • دارای زایده هایی به شکل بال برای استفاده در منهول هـای آجری  که موجب افزایش سطح درگیری با آجرهای مجاور می شوند.
  • نصب آسان
  • قیمت پله مهنول فاضلابی ۳۲ سانتی در مقایسه با کیفیت و دوام آن مناسب است.

 

با بهترین پله منهول بازار آشنا شوید !

اکنون که با انواع مختلف پله منهول آشنا شدید، احتمالاً این پرسش برای شما مطرح شده است که کدام یک از این پله ها بهتر هستند. با توجه به کلیه معایب و مزایای انواع مختلف این محصول می توانیم بیان کنیم که بهترین نوع پله منهول، نوع پلی اتیلن آن است؛ زیرا این محصول دارای مزایای بسیار زیاد و در مقابل معایب بسیار کمی است. همچنین این نوع پله با استفاده از تکنولوژی مدرن امروزی به راحتی تولید می‌ شود و شما می ‌توانید به آسانی انواع مختلف آن را در بازار بیابید. از این رو استقبال بسیار زیادی از پله منهول پلی اتیلن شده است و روز به روز به شمار طرفداران آن در سراسر دنیا اضافه می شود.

 

راهنمای خرید پله منهول فاضلابی ۳۲ اینچی

پله منهول فاضلابی ۳۲ سانتی در دو طرح پله منهول ساده و پله منهول مهره دار موجود است، برای خرید پله منهول باید با توجه به نوع نیاز و منهول مورد استفاده توجه کنید.

پله مهرده دار ۳۲ سانتی از مناسب ترین پله منهول است که استحکام بسیار بالایی دارد و روکش پلی اتیلنی آن از خوردگی هسته فلزی آن جلوگیری می کند، پله منهول فاضلابی ۳۲ سانتی مهره دار دارای مهره است و می توان به انواع  منهول های متفاوت متصل شوند.

پله منهول فاضلابی ۳۲سانتی ساده دارای کاربرد موقت است و از آن برای بالا و پایین رفتن لوله های فاضلابی برای بازدیدهای دوره ای استفاده می شود.

 

قیمت پله مهنول فاضلابی ۳۲ سانتی

قیمت پله مهنول فاضلابی ۳۲ سانتی می تواند با توجه به نوع جنس آن متغییر باشد. با توجه به جنس با کیفیت پله و سایز آن قیمت نهایی آنها تعیین می شود.

قیمت پله مهنول فاضلابی ۳۲ سانتی عمده از فروشنده این محصول و با قیمت کمتری انجام می شود چون در این نوع فروش هم فروشنده پله منهول نقدینگی بیشتری به دست می آورد و هم خریدار برای کسب سود بیشتر از خرده فروشی این محصول، آن را با قیمت ارزان تری تهیه کرده است.

خریداران پله منهول فاضلابی ۳۲ سانتی متری می توانند جهت اطلاع از قیمت عمده این محصول از طریق وب سایت با شماره هایی که در آن ذکر شده است با فروشنده پله منهول تماس تلفنی برقرار کنند و اطلاعات لازم را در مورد این پله منهول فاضلابی و قیمت روز آنها را به دست بیاورند.

این پله منهول علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به دیگر کشور ها صادر می شود و بالا رفتن قیمت مواد اولیه سازنده این پله و همچنین افزایش صادرات آن ها می تواند نقش موثری در قیمت این پله ها داشته باشد.

 

کلام پایانی :

در پایان می ‌توان گفت پله منهول پلی اتیلن پرکاربردترین نوع این پله است. افراد می توانند با استفاده از این پله ها به راحتی به فاضلاب ها و زیرزمین ها و نقاطی که دسترسی به آن ها دشوار است، راه یابند. در میان انواع پله منهول، نوع پلی اتیلن آن بهترین و پرکاربردترین آن است که نسبت به انواع دیگر آن مزایای بیشتری نیز دارد. از این رو امروزه در اغلب فاضلاب ها و زیرزمین ها از پله منهول پلی اتیلن استفاده می شود. شما می توانید جهت خرید پله منهول با شماره های درج شده تماس بگیرید و محصول مد نظر خود را سفارش دهید.

تماس با ما