جستجو کردن

قیمت دریچه منهول چدنی درجه یک

از جمله محصولاتی که در خیابان ها به وفور مشاهده شده و به ایمنی افراد در برابر سقوط کمک می کند، دریچه منهول است.

انواع دریچه منهول فاضلاب

زمانی که به سطح شهر بروید، در سطح کوچه و خیابان ها درب هایی را مشاهده می کنید که اگر آن‌ ها را باز کنید به فاضلاب های شهری می رسد.

در واقع این دریچه ها، دریچه منهول نام دارد که شاید بسیاری از افراد نام این محصول را ندانسته و حتی ندانند که چه کاربردی دارد.

ما در این قسمت از مقاله می خواهیم انواع دریچه منهول فاضلاب را برایتان توضیح داده تا با کاربرد های گسترده شان آشنا شوید.

این دریچه ها در سایز و اندازه های گوناگون در اشکال مربع، دایره و مستطیل تولید گردیده که اغلب جنس این درب ها از بتن، نانو کامپوزیت، پلی اتیلن و چدن ساخته شده است.

درب های چدنی در زمان های گذشته به وفور استفاده می شد اما با گذشت زمان به دلیل قیمت بالایشان مورد سرقت و دزدی قرار گرفتند.

همین موضوع افراد را به این فکر انداخت که درب دریچه منهول را از مواد و ترکیبات دیگری بسازند که قابلیت سرقت نداشته باشد.

نانو کامپوزیت یکی از درب هایی با دوام بسیار بالا است که سر و صدای بسیار کمی در حین عبور خودرو از روی آن داشته و با توجه به جنس بسیار بادوامی که دارد، در برابر نور خورشید، سرما و گرما تغییر شکل نمی دهد.

این دریچه ها کاملا ضد آب هستند و مواد تشکیل دهنده آن ها رزین پلی استر و سیلیکا می باشد؛ همچنین این محصول نسبت به حجم و اندازه ای که دارا است، وزن پایینی داشته که در عین سبک بودن حتی از فولاد هم محکم تر است.

نمونه های بعدی دریچه های پلی اتیلنی بوده که در فاضلاب های شهری و خانگی به کار گرفته می شود.

این محصول در دو نوع ترافیک و عابری به فروش رسیده که دریچه های منهول ترافیکی پلی ‌اتیلنی برای اماکنی که عبور ماشین های سنگین در آن انجام می شود، استفاده شده و دریچه های عابری در محل رفت و آمد عابرین پیاده قرار گرفته است.

این دریچه ها به دلیل جنس بسیار مقاومی که داشته در برابر اسید هایی که از فاضلاب های خانگی منتشر می شود، تغییر شکل نداده و دچار خوردگی نمی شود.

نمونه دیگر از دریچه ها، دریچه های بتنی هستند که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و به دلیل سنگین بودن، مقاومت زیادی از خود نشان داده همچنین، بهترین دریچه در برابر زنگ زدگی بوده که حتی قیمت آن نسبت به سایر نمونه ها کمتر می باشد.

به طور کلی کاربرد های اصلی دریچه منهول دسترسی سریع مهندسین به قسمت های داخلی سیستم های فاضلاب شهری و خانگی است.

در واقع این دریچه ها به نوعی در پوش های ایمنی هستند که مانع سقوط افراد می شود و روی آن ها حفره های کوچکی وجود دارد که در صورت بارش باران سبب لغزش خودرو نمی شود.

قیمت دریچه منهول فاضلاب

اگر به طور کلی بخواهیم قیمت دریچه منهول فاضلاب صنعتی و شهری را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که این محصولات بر اساس برند تولید کننده، جنس و ابعاد، کشور سازنده و مقاومتی که دارند، دارای های نرخ های گوناگونی هستند.

اولین و مهم ترین عاملی که می تواند در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار باشد، عامل هزینه بوده که همان هزینه های پرداخت شده برای مواد اولیه محصول است.

قیمت متریال به کار رفته در تولید این محصولات مستقیماً با نوسانات ارز در کشور در ارتباط بوده که به تبع با بالا رفتن قیمت دلار، قیمت این محصولات هم تغییر پیدا می ‌کند.

نحوه خرید و فروش این کالا از موارد دیگری بوده که مشتری می تواند با روش خرید درست، سبب کاهش هزینه های اضافه شود.

به این صورت که اگر از طریق مراکز بدون واسطه، با تامین کننده اصلی این محصول در کشور در ارتباط باشید، حضور دلالان و واسطه گران کمرنگ شده و در نتیجه به محصولی با کیفیت به قیمت اصلی و واقعی دست پیدا می کنید.

در خرید مستقیم، هر نوع هزینه اضافی که واسطه گران در این میان از شما دریافت می کنند، حذف خواهد شد.

میزان سفارش مشتری و هزینه ‌های جابجایی محصول از جمله موارد دیگر است که اگر مشتری در تعداد بالاتری محصول را سفارش دهد، هزینه های ارسال محصول یکجا پرداخت شده و در نتیجه کمتر خواهد بود؛ بنابراین فرقی نمی کند شما به صورت جزئی یا کلی این کالا را تهیه کنید.

در حال حاضر دریچه های پلاستیکی و بتنی نسبت به دریچه های پلی اتیلنی و نانو کامپوزیتی قیمت کمتری دارند که شما باید با توجه به کاربرد خود و محل استفاده این محصول را خریداری کرده و فقط پایین بودن قیمت آن را در نظر نداشته باشید.

فروش دریچه منهول بتنی

در کشور ما مراکز متعددی هستند که در زمینه فروش دریچه منهول بتنی فعالیت می ‌کنند، در واقع این مراکز فقط محدود به جنس های بتنی نبوده و تمامی مدل های این محصول را به فروش می رسانند.

اغلب خرید دریچه های منهول، توسط شرکت ‌های آب و فاضلاب، راه سازی و شهرداری انجام می شود.

فروش مستقیم این محصولات کمک می ‌کند مشتریان بهترین کیفیت محصول را با مناسب ترین قیمت دریافت کنند و همین موضوع، رضایت مندی مشتریان را در پی خواهد داشت.

بسیاری از فروشندگان در تلاش اند که بتوانند هزینه های جانبی برای مشتریان را کاهش دهند تا این گونه، افراد بتوانند خریدی اقتصادی را تجربه کنند.

به طور کلی محصولاتی که بر اساس استاندارد های جهانی تولید شده باشد، کیفیت آن ها بالا بوده و از فروش خوبی هم برخوردار است؛ از این رو روز به روز تقاضا برای خرید و فروششان بیشتر می شود.

فروش این محصول از طریق برند های گوناگون در کشور صورت پذیرفته، بنابراین شما می توانید متناسب با بودجه و کاربرد خود آن ها را انتخاب نمایید که معمولاً شرایط آب و هوایی محیط شما هم می تواند در انتخابتان تاثیرگذار باشد.

شما خریداران گرامی برای دسترسی سریع به این کالا و کسب اطلاعات لازم راجع به محصول می توانید خرید خود را همین حالا از طریق مجموعه پیش رو انجام دهید.

ما در وب سایت خود مشاوران فروشی را داریم که می ‌توانند در تمام مراحل خرید همراه شما باشند تا بتوانید متناسب با موارد ذکر شده، با بالاترین کیفیت ممکن بهترین درجه منهول را خریداری کرده و سبب کاهش هزینه‌ های خود هم شوید.

تماس با ما