جستجو کردن

قیمت عمده دریچه منهول چدنی درجه یک

دریچه منهول چدنی درجه یک برای افزایش ایمنی در سطح خیابان ها استفاده می شود. با توجه به اینکه این کالا به صورت عمده به فروش می رسد، از این رو قیمت دریچه منهول چدنی درجه یک پایین تر از از قیمت خرده فروشی است و معمولا این دریچه ها را به صورت عمده خریداری و آن ها را استفاده می ‌کنند. این دریچه ها دارای کاربرد های زیادی می باشند.

قیمت عمده دریچه منهول چدنی درجه یک

آشنایی با سایز بندی انواع دریچه منهول چدنی

آشنایی با سایز بندی انواع دریچه منهول چدنی دریچه ها معمولا در سطح خیابان ها وجود دارد در سایز های مختلف می باشند. می خواهیم با انواع دریاچه منهول چدنی آشنا شویم که در زمینه‌ های مختلف در انواع ابعاد مختلفی تولید می شوند و همچنین با توجه به اینکه قابلیت ریخته گری آسان تری دارند مدل های مربع دایره و مستطیل نیز وجود دارند.

از انواع پرکاربرد دریچه های چدنی مربع می توان دریچه‌های با ضلع 50، 60، 100 اشاره کرد معمولا در نوع مستطیلی این دریچه ها کمی کوچکتر می باشند مانند ۳۰ * ۴۰40*۵۰ ، سانتیمتر که به عنوان دریچه بازدید کانتور می باشند و همچنین این دریچه ها ممکن است ابعاد بزرگتری مانند 80*100،70*70 و یا بزرگتری داشته باشند. دریچه های دایره ای هم که روی دمنهول ها در سطح خیابان ‌ها قرار می ‌گیرند و بسته ببه سایزی که هرمنهول دارد، اندازه مختلفی دارند اما سایز های پرکاربرد 60، 70، 80 می باشد.

دریچه منهول چدنی برای استفاده خاصی تولید می شود و با توجه به این که جنس خوبی نیز دارند مقاومت بالایی دارند و هنگامی که روی یک منهول قرار می‌ گیرند تا مدت ها از آن مراقبت می کنند و خیابان‌ها نیز با توجه به اینکه حمل و نقل و رفت و آمد بالا هست از هر ۳ یا ۴ سال این دریچه ها تعویض می‌ شوند.

استعلام قیمت دریچه منهول چدنی عمده

استعلام  قیمت دریچه منهول چدنی عمده دریچه منهول چدنی عمده توسط شهرداری خریداری می شود تا روی منهولها و فاضلاب هایی که در سطح خیابانها وجود دارند که گذاشته شود و باعث افزایش ایمنی شود. ممکن است در بعضی از صنایع این دریچه ها بسیار استفاده شوند و از این رو به صورت عمده خریداری می شوند. برای استعلام قیمت دریچه منهول چدنی عمده راه های زیادی دارید.

میتوانید به راحتی از وب سایت اینترنتی قیمت این دریچه ها را پیدا کرده و متناسب با بودجه ای که دارید خرید خود را انجام دهید. انواع دریچه منهول امروزه استفاده می شود و کاربردهای بسیار زیادی دارد. از این دریچه ها برای پوشاندن سطوح استفاده می شود. قبل از این که این ددریچه را به صورت عمده خریداری کنید سعی کنید که حتماً استعلام قیمت انجام دهید. انواع دریچه منهول تولید می شود.

تماس با ما