جستجو کردن

قیمت لوله پلیکا فشار قوی 5 اینچ

لوله پلیکا محصولی جدید از لوله های پلیمری است که با تکنولوژی جدید تولید می شود. این محصول یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین لوله ها در صنایع مختلف است. کارخانه های تولید کننده لوله های پلیکا محصولات خود را در رنج قیمتی متفاوتی تولید می کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. اگر شما نیز قصد خرید لوله پلیکا را دارید، احتمالاً قیمت این محصول برای شما مهم است. قیمت لوله پلیکا فشار قوی بر حسب برخی ویژگی های کیفی و کمی متفاوت است.  این نوع لوله ها در اندازه های مختلف مانند 4 و 5 اینچ ساخته می شوند که ویژگی ها و استفاده های مختلفی دارند. قیمت لوله پلیکا فشار قوی 5 اینچ و دیگر اندازه ها تفاوت های بالایی با یکدیگر دارند.
نوع استفاده، قطر و دیگر ویژگی ها برای تعیین قیمت انواع این محصول پرمصرف تاثیر مستقیم دارد. در این مقاله به معرفی انواع لوله پلیکا فشار قوی و کاربرد آنها می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت لوله پلیکا تا انتهای این مقاله همراه ما در لوله ساز باشید:

 

قیمت لوله پلیکا فشار قوی 5 اینچ

لوله پلیکا چیست؟

بهتر است پیش از خرید لوله پلیکا، بیشتر با این محصول آشنا شوید. معمولا از لوله پلیکا در صنعت کشاورزی جهت هدایت آب های کم فشار استفاده می شود. این لوله ها مانع هدر رفت آب می شوند. امروزه در اغلب باغات مخصوصاً آبیاری زیر سطحی باغات پسته از انواع لوله پلیکا به عنوان جوی آب استفاده می شود. معمولاً لوله پلیکا در فاضلاب کشی، آبرسانی کاربرد دارد، اما بیشترین کاربرد این محصول در خروجی فاضلاب و ناودانی ها است.

 

ویژگی های لوله پلیکا فشار قوی

امروزه در بازار و صنایع مختلف از انواع لوله پلیکا نهایت بهره را می برند اما این محصول چه ویژگی هایی دارد؟
اولین بار شخصی به نام پلیکا اقدام به تولید لوله هایی با ویژگی های جدید نسبت به انواع لوله های قدیمی نمود.
لوله پلیکا در سراسر دنیا جایگزین مناسبی برای لوله های آهنی، آلومینیومی و … است. این نوع لوله که از جنس UPVC است ویژگی های زیر را به همراه دارد:

  • طول عمر بالا
  • کاربرد در صنایع مختلف
  • عدم پوسیدگی و زنگ زدگی
  • قیمت تمام شده ارزان
  • حمل و نقل آسان
  • سهولت در نصب
  • مقاومت بالا در برابر انواع اسیدها

بنابراین می توان نتیجه گرفت که بهره گیری و جایگزین انواع لوله پلیکا به جای لوله های فلزی صرفه جویی اقتصادی بالایی را به دنبال خواهد داشت.

 

لوله پلیکا و ویژگی های آن

لوله پلیکا فشار قوی 5 اینچ

لوله پلیکا فشار قوی 5 اینچیکی از پرکاربردترین انواع لوله پلیکا، نمونه های فشار قوی در سایز و اندازه های مختلف است.
از انواع لوله پلیکا فشار قوی در صنایعی مانند صنعت کشاورزی، آبرسانی، فاضلاب، صنایع ساختمانی و کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند.
لوله پلیکا 5 اینچی یا لوله با سایز 125 در سه وزن تولید می شود:

  • معمولی
  • قوی
  • نیمه قوی

این نوع لوله ها در برابر حرارت بالا و شعله ور شدن بسیار قوی هستند. به همین علت برای لوله کشی فاضلاب از این مدل استفاده می کنند.

قیمت لوله پلیکا فشار قوی

لوله پلیکا فشار قوی بر حسب سایز، اندازه و قطر دارای قیمت و نرخ های متفاوتی است.
البته علاوه بر ویژگی های کیفی، برند شرکت سازنده نیز بر تعیین قیمت اثر مستقیم دارد.
شرکت های ایرانی انواع بهترین لوله پلیکا فشار قوی در سایز های مختلف تولید می کنند. متداول ترین ها عبارت هستند از:

  • 2 اینچی
  • 3 ایچی
  • 4 اینچی
  • 5 اینچی
  • 6 اینچی
  • 8 اینچی
  • 10 اینچی
  • 12 اینچی

تهیه انواع لوله پلیکا با توجه به افزایش حجم تولید داخلی امر آسانی است.
البته شرکت های ساختمانی و صنایعی که به صورت مداوم از این محصول استفاده می کنند، باید به صورت عمده اقدام به خرید نمایند.
برای اطلاع از قیمت لوله پلیکا به جهت خرید عمده و سفارش مستقیم، شناخت شرکت های تولیدی و نمایندگی های فروش انواع لوله پلیکا فشار قوی لازم و ضروری خواهد بود.

بروز ترین سایت عرضه لوله پلیکا

بروز ترین سایت عرضه لوله پلیکا نکته بسیار مهمی که می توان در خصوص لوله پلیکا اظهار داشت این است که این لوله به نسبت  سایر لوله های تولید شده، جایگاه وسیع تر از فروش و کاربرد را از آن خود ساخته است.
هم چنین به منظور اینکه بتوان به نیاز های بسیاری که از این محصول در زمینه های مختلف پاسخ داد، امکان عرضه آن به روش های غیر حضوری نیز فراهم شده است.

روش غیر حضوری که به عرضه لوله پلیکا از برترین سایت های فروش اشاره دارد، از مدرن ترین و پر استقبال ترین روش ها جهت خرید این محصول و همه محصولات دیگر به شمار می رود.
در واقع علت اصلی استقبال عموم خریداران به ویژه خریداران عمده از طریق سایت های خرید یا فروش، دسترسی راحت تر و سریع تر به محصول بدون اتلاف وقت و انرژی می باشد.

با این وجود سایت های بسیاری به عنوان سایت خرید لوله پلیکا رواج پیدا کرده اند که اعتبار کافی را بین خریداران به دست آورده و از همین رو می توانند فی الفور سفارشات مشتریان را تامین نمایند.
از جمله این سایت ها همین مرکز است که از بروز ترین ها در این حیطه محسوب شده و همواره محصولاتی مشتری پسند را ارائه داشته است.

بی نظیر ترین مدل ارائه شده از لوله پلیکا فشار قوی

بی نظیر ترین مدل ارائه شده از لوله پلیکا فشار قویبا گسترش و به روز شدن تولیدات حاصل شده در حیطه محصولی همچون لوله پلیکا شاهد پیدایش نمونه های بسیار با کیفیتی از آن می باشیم.
یکی از نمونه های مورد نظر، لوله پلیکا فشار قوی است که خود شامل بی نظیر ترین مدل ها برای کاربرد و استفاده های مهم می باشد.
تمامی مدل های بسیار خوب ارائه شده از لوله پلیکا با وجود ساختار قدرتمند و غیر قابل نفوذی که از آن بهره برده اند، دارای کارایی فوق العاده در امور مختلف لوله کشی بوده و از این رو مزایای فراوانی را عاید مصرف کنندگان ساخته اند.

هم چنین این مدل ها که از سایز ها و اندازه های مختلفی تشکیل یافته اند، به راحتی از طریق همین سایت در دسترس خریداران عزیز قرار خواهند گرفت.

مشخصات لوله پلیکا فشار قوی

به علاوه در کنار موضوعات ذکر شده، تصمیم بر این داریم تا شما را با برخی از مهم ترین مشخصات لوله پلیکا فشار قوی آشنا سازیم که در گزینه های زیر به آن ها پرداخته شده است:

  • لوله پلیکا فشار قوی با در اختیار داشتن درصد کربن کمتر، دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر نمونه های لوله پلیکا می باشد.
  • مناسب ترین لوله برای انتقال هر نوع سیالی اعم از آب که در دمای بسیار بالا قرار دارند؛ به شمار می رود.
  • طراحی و ساختار بسیار خوب این لوله باعث شده تا در برابر دمای منفی چهار درجه سانتیگراد نیز مقاوم باقی بماند.
  • دارای سطحی صاف می باشد.
  • قابلیت آب بندی بسیار خوبی را داراست.
  • برای وصل شدن به اتصالات لوله، نیاز به جوش دادن آن نمی باشد.

رتبه ایران در تولید لوله پلیکا فشار قوی

رتبه ایران در تولید لوله پلیکا فشار قویایران با در اختیار داشتن منابع کافی و لازم جهت تولید انواع لوله های صنعتی، ساختمانی و کشاورزی توانسته است در عرصه تولید لوله پلیکا، پیشتازانه به جلو حرکت کند.
با این وجود می توان به صراحت بیان داشت که در میان کشور های تولید کننده انواع لوله پلیکا اعم از لوله پلیکا فشار قوی، ایران به کسب رتبه های نخست و برتر دست یافته است.

کشور ما موفقیت در عرصه تولید این محصول را مرهون سال ها تجربیات طولانی و تخصص بالای تولید کنندگلن توانمند ایرانی می داند که با دستان پر توان و ذهن قوی خود توانسته اند چنین محصولات ممتازی را عازم بازار های مختلف سازند.
گفتنی است که در راستای تولید لوله پلیکا فشار قوی و انواع دیگری از لوله های پلیکا، شرکت های تولید کننده بسیاری به فعالیت پرداخته که هر یک منجر به ارائه لوله هایی مناسب با کارکردی بسیار درجه یک شده اند.

برترین شرکت تولید کننده لوله پلیکا فشار قوی

یکی از شرکت هایی که توانسته جزو چند شرکت برتر و ممتاز تولید انواع لوله از جمله لوله پلیکا به شمار آید، شرکت یاس گلپایگان می باشد.
لوله پلیکا یاس گلپایگان که اکنون با بهره گیری از فناوری های نوین پای به بازار های گوناگون گذاشته است، موجب جلب توجهات بسیار برای خرید شده و از مراکز معتبر قابل دسترسی است.
یکی از مراکز معتبر برای دستیابی به این محصول و هم چنین اطلاع از قیمت لوله پلیکا یاس، همین مرکز است که آماده پاسخگویی در هر ساعت از شبانه روز به مشتریان گرامی می باشد.

چگونه از آخرین قیمت لوله پلیکا فشار قوی مطلع شویم؟

چگونه از آخرین قیمت لوله پلیکا فشار قوی مطلع شویم؟همانطور که می دانید لوله پلیکا فشار قوی از اندازه های متعددی تشکیل یافته است که با توجه به همین موضوع که یکی از فاکتور های بسیار مهم برای تعیین قیمت به شمار می رود، می توان لیست قیمت مختلفی از این محصول را در بخش های مختلف بازار شاهد بود.
این محصول طبق نرخی مشخص در بازار به فروش رسیده و همواره از قیمتی مناسب تر نسبت به لوله هایی با جنس های دیگر برخوردار می باشد.
هم چنین خریدارانی که در پی خرید این لوله می باشند، مایلند تا ابتدا از قیمت آن مطلع شده که بتوانند متناسب با قدرت خرید خود، انتخاب هایشان را انجام دهند.

چگونگی دسترسی سریع تر به قیمت لوله پلیکا فشار قوی

یکی از راه هایی که منجر به دسترسی راحت تر به قیمت لوله پلیکا  اعم از لوله پلیکا فشار قوی برای خرید می شود، مراجعات غیر حضوری به نمایندگی های فروش یا مراجع تامین کننده آن می باشد که حضور خود را پر رنگ تر از سایر فروشندگان نشان داده و می توانند آخرین قیمت لوله پلیکا را در اختیار تمامی مشتریان قرار دهند.

از جمله این مراکز همین مجموعه است که علاوه بر این که از عهده فروش لوله هایی درجه یک به مشتریان مختلف بر آمده است، بلکه تخفیفات خوبی را برای سفارشات بالای مشتریان عمده در نظر گرفته است که با توجه به این امر، قیمت نهایی فروش از قیمت بازار کمتر بوده و در نتیجه مشتریان از قیمت لوله پلیکا ارزان بهره های وافر را خواهند برد.
گفتنی است که علاوه بر اطلاع سریع از قیمت لوله پلیکا فشار قوی، دستیابی به قیمت تمامی این لوله ها نیز از این طریق میسر خواهد بود:

  • قیمت روز لوله پلیکا
  • قیمت لوله پلیکا معمولی
  • قیمت لوله پلیکافشار ضعیف
  • قیمت لوله پلیکا نیمه قوی

عرضه لوله پلیکا فشار قوی در سایز های مختلف

عرضه لوله پلیکا فشار قوی در سایز های مختلفلوله پلیکا فشار قوی که با کیفیتی بارز تر و کارایی ویژه تر نسبت به سایر نمونه های لوله پلیکا ظاهر شده است، در سایز های متعدد طراحی و تولید شده و سپس با وجود درخواست های بسیار زیاد، به میزانی انبوه به نقاط مختلف ایران و جهان عرضه شده است.
در بخش های قبلی به ارائه سایز های موجود از این لوله پرداختیم و دریافتید که لوله پلیکا فشار قوی از جمله لوله های برخوردار از سایز های متنوع می باشد.

هر یک از این اندازه ها بیانگر میزان ضخامت و هم چنین درجه مقاومت این لوله می باشند.
با توجه به این امر می توان گفت که لوله های برخوردار از سایز کمتر، متناسب برای سیستم های فاضلاب می باشند.
لوله های برخوردار از سایز های بزرگتر نیز برای پروژه های مهم تر مانند پروژه های صنعتی و کشاورزی مفید واقع می شوند.

صادرات لوله پلیکا فشار قوی از گلپایگان به ترکیه

صادرات لوله پلیکا فشار قوی از گلپایگان به ترکیهشهر گلپایگان واقع در استان اصفهان، از مراکز اصلی تولید انواع لوله های مورد استفاده در حیطه های مختلف می باشد. یکی از انواع لوله هایی که جزو تولیدات رایج گلپایگان می باشد و توسط کارخانجات متعدد آن در معرض تولید و عرضه قرار می گیرد، لوله پلیکا است.
لوله پلیکا که اکنون نمونه های بسیار خوب و مفیدی همچون لوله پلیکا فشار قوی را شامل می شود؛ علاوه بر عرضه انبوه در سطوح داخلی کشور، در سطوح جهانی نیز عرضه و تقاضای فراوانی را به همراه داشته است.
لذا از این لوله برای صادرات نیز استفاده های فراوانی می برند که در این حالت محصول مورد نظر طبق قیمت جهانی لوله پلیکا مورد مبادلات وسیع و گسترده قرار می گیرد.

در واقع گلپایگان که از مراکز اصلی و تخصصی برای تولید انواع لوله پلیکا به شمار می رود، به عنوان قطب مهم صادرات این محصول نیز شناخته شده است.
صادرات لوله پلیکا اعم از لوله پلیکا فشار قوی از گلپایگان به کشور های بسیاری علی الخصوص کشور های همسایه مانند ترکیه انجام می گیرد که هر ساله تعدادی از تولیدات حاصل شده از این لوله که توسط برترین کارخانجات داخلی کشور روی می دهد؛ به کشور مورد نظر ارسال می شود.

نتایج مثبت حاصل از صادرات لوله پلیکا

لازم به ذکر است که با انجام روند صادرات لوله پلیکا به سایر کشور های جهان، چنین اتفاقات مثبتی به وقوع خواهند پبوست:

  • حرکت سریع تر و بیشتر چرخه تولید لوله پلیکا
  • افزایش انگیزه و رغبت بیشتر تولید کنندگان به تولید بیشتر و با کیفیت تر
  • تقویت بخش های مختلف بازار
  • ایجاد درآمد های بسیار خوب برای کشور
  • گسترش عرضه جهانی از لوله پلیکا و ثبت نامی نیکو از ایران به عنوان تولید کننده برتر

تولید لوله پلیکا فشار قوی با مدرن ترین دستگاه ها

تولید لوله پلیکا فشار قوی با مدرن ترین دستگاه هااکنون ضمن بهره مندی از برترین تجهیزات تولیدی در کارخانجات تولید کننده لوله و اتصالات مختلف، یعنی دستگاه های مدرن، امکان تولید و عرضه انواع لوله پلیکا فشار قوی فراهم آمده است.
نتیجه استفاده از چنین دستگاه های پیشرفته و مدرنی در تمامی مراحل تولید، لوله پلیکا فشار قوی با میزان عملکردی ممتاز تولید شده و در کنار آن انواع لوله های کاربردی دیگر نظیر لوله پلیکا فشار ضعیف نیز به وجود آمده اند.
هر یک از لوله های مذکور که در نتیجه ی عوامل متعدد تولید از جمله دستگاه های تمام اتوماتیک و دستگاه های نیمه اتوماتیک پدیدار گشته اند؛ توانسته اند همگام با نیاز روز خریداران و مصرف کنندگان به پیش رفته و بدین ترتیب فوایدی را که مد نظر است حاصل آورند.
تمامی لوله های تولید شده اعم از لوله پلیکا فشار قوی، برای اموری همچون این موارد کاربردی واقع می شوند:

  • انتقال آب آشامیدنی
  • سیستم های آبرسانی مزارع و باغ های کشاورزی
  • انتقال انواع مواد شیمیایی مانند اسید ها و باز ها در کارخانجات صنعتی

خرید با کیفیت ترین لوله پلیکا از فروشگاه های معتبر

خرید با کیفیت ترین لوله پلیکا از فروشگاه های معتبرهدفی که خریدار لوله پلیکا در ارجحیت خواسته های خود برای خرید لوله پلیکا از جمله لوله پلیکا فشار قوی قرار داده است، تهیه با کیفیت ترین لوله پلیکا با بیشترین میزان بازدهی می باشد.
باید گفت که این امر تنها در صورتی برای خریداران محقق خواهد شد که بخواهند سفارشات خود را تنها از معتبر ترین مرکز خرید لوله پلیکا یا فروشگاه ها مطالبه نمایند.
در این صورت است که محصولی با کیفیت همراه با ضمانت نامه اصل کالا تحویل آن ها داده خواهد شد.

اما یکی از معتبر ترین مسیر هایی که در راستای خرید و فروش لوله پلیکا، فعالیت های مثبت و موثر تر از سایر مراکز عرضه کننده را از خود نشان داده است، نماینده فروش لوله پلیکا است که در نمایندگی این محصول مشغول به فعالیت بوده و خدمات حضوری و غیر حضوری را به همه خریداران به خوبی ارائه داشته است.
با مراجعه به نمایندگی مذکور می توان از دریافت این چنین لوله هایی اطمینان کامل را کسب نمود:

  • لوله پلیکا اصل و بسیار خوب
  • لوله پلیکا همراه با گارانتی

فروش لوله پلیکا فشار قوی با گارانتی مادام العمر

فروش لوله پلیکا فشار قوی با گارانتی مادام العمرلوله پلیکا فشار قوی که از پر تقاضا ترین لوله های موجود به شمار می رود، با شرایطی رقابتی در برخی از مراکز عرضه کننده به فروش می رسد.
از جمله مراکزی که از این شرایط رقابتی برای فروش لوله پلیکا فشار قوی بهره برده است؛ این مرکز است که محصولات خود را با کیفیتی بسیار متمایز و قیمتی واقعاٌ عالی و استثنایی به نمایش گذاشته است.

در این مرکز که از مراکز اصلی تجارت لوله پلیکا فشار قوی و هم چنین انواع لوله پلیکا ارزان به شمار می رود و توانسته مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را به سمت خود بکشاند، امکان دستیابی به انواع لوله های مذکور همراه با گارانتی مادام العمر وجود به خوبی میسر شده است.
این فرصت بسیار خوب را به هیچ وجه از دست ندهید!

موارد استفاده از لوله پلیکا فشار قوی در صنعت ساختمان

موارد استفاده از لوله پلیکا فشار قوی در صنعت ساختمانلوله پلیکا فشار قوی که در عرصه های مختلف، مزایای مثبت خود را به خوبی به اثبات رسانده است موجب شده تا همچنان توجه برای استفاده از آن در اوج خود قرار داشته باشد.
این نوع لوله که امروزه در صنعت ساختمان سازی جایگاه عمده ای را به خود اختصاص داده است، به جهت اهمیت در کاربرد های گوناگونی است که می توان از آن در این حیطه به عمل آورد.

بنا براین اگر بخواهیم به موارد استفاده از لوله پلیکا فشار قوی در ساختمان بپردازیم، باید این توضیح را ارائه داد که با توجه به ضرورت دفع انواع فاضلاب های ساختمانی نیاز است تا از وسیله ای که در واقع به عنوان نوعی گذرگاه برای عبور این فاضلاب ها عمل می کند، استفاده کرد که این امر تنها به کمک لوله پلیکا فشار قوی محقق خواهد شد.

پخش لوله پلیکا فشار قوی با وسیله نقلیه استاندارد

پخش لوله پلیکا فشار قوی با وسیله نقلیه استانداردبا اقدامات مناسب صورت گرفته از سوی کارحانجات تولید کننده لوله پلیکا فشار قوی، در حال حاضر این محصول توسط مراکز توزیع کننده بسیاری در جریان پخش به بخش های مختلف بازار قرار گرفته است.
تمامی مراکز توزیع فعال در حیطه پخش این محصول، شرایط مناسبی را برای این امر در نظر گرفته اند تا بتوانند حملو نقل ایمنی از آن را فراهم آورند.

در نتیجه این امر، مراکز پخش مذکور از وسایل نقلیه استاندارد برای توزیع لوله پلیکا بهره برده و در این صورت جریان توزیع امنی را به وجود آورده اند.
در این حالت نه تنها لوله هایی با نهایت سلامت و کیفیت در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت، بلکه تمامی امور مورد نیاز از این لوله ها نیز با فرآیندی هر چه بهتر انجام خواهند گرفت.

مرکز فروش لوله پلیکا فشار قوی درجه دو

مرکز فروش لوله پلیکا فشار قوی درجه دولوله پلیکا فشار قوی از لحاظ درجه بندی و یا میزان کیفیت به نمونه هایی قابل تقسیم می باشد که در این گزینه ها از آن ها نام برده ایم:

  • لوله پلیکا فشار قوی درجه یک
  • لوله پلیکا فشار قوی درجه دو

گفتنی است که تمامی این نمونه ها با اهمیت و کاربرد بارزی در بازار لوله پلیکا ظاهر شده و هر یک متناسب با نوع کیفیتی که از آن برخوردار می باشند، به ترتیب برای بهره برداری از پروژه های لوله کشی بسیار بزرگ و پروژه های لوله کشی کوچک مورد اهمیت و توجه واقع می شوند.
هم چنین لوله های مذکور نیز با راحتی هرچه تمام تر توسط همین مرکز که از برترین مراکز فروش این گروه از محصولات به شمار می رود، در دسترس شما خریداران گرامی قرار خواهند گرفت.

تماس با ما