جستجو کردن

قیمت لوله پلیکا 10 اینچ

لوله های پلیکا 10 اینچ سومین پلیمر مصنوعی پرکاربرد، با قیمت 40 میلیون تن در سال، در سراسر جهان ساخته و استفاده می شود.

لوله پلیکا چیست؟

برخی می پرسند کاربرد اصلی لوله پلیکا چیست؟ باید گفت به عنوان مجرای آب می باشد و اگر قصد خرید لوله پلیکا 10 اینچ را دارید، قطعا قیمت لوله پلیکا 10 اینچ برای شما بسیار مهم است.

برای اطلاع از قیمت لوله پلیکا 10 اینچ و کاربرد آنها ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

پلیکا یا PVC مخفف پلی وینیل کلراید است. این یک پلیمر هیدروکربنی کلردار است، در حالت طبیعی، سفت و شکننده است؛ اما زمانی که با افزودنی هایی مثل نرم کننده ها ترکیب می شوند، انعطاف پذیر و همچنین چکش خوارتر می شوند.

برخی از کاربرد های آن در عایق های الکتریکی، لوله های پزشکی، کفپوش، مبلمان، علائم و به عنوان جایگزینی برای لاستیک است. اما بیشترین کاربرد آن در ساخت لوله هایی است که در آبرسانی، لوله کشی و آبیاری کاربرد دارند.

لوله پلیکا چیست

لوله‌ های پلیکا از چه چیزی ساخته شده‌اند؟

این لوله های پلیکا از چه چیزی ساخته شده اند؟ باید گفت این کالا یک محصول محبوب جهانی تبدیل کرده است؛ زیرا ماده خام مورد استفاده در آن پلی وینیل کلراید است که خواص فیزیکی و شیمیایی مفید آن، آن را به گزینه ای ایده آل برای یک کانال ایمن و مقرون به صرفه در طیفی از کاربرد های زیرساختی تبدیل می کند که مهمترین آنها تامین آب است.

کاربرد لوله پلیکا

یکی از کاربرد های لوله پلیکا، برای تامین آب در همه جا استفاده می شود، خطوط لوله مورد استفاده برای شبکه آب تقریبا به طور کامل از لوله های پلیکا تشکیل شده است.

شبکه های فاضلاب بهداشتی و شبکه های آبیاری در مقیاس بزرگ نیز از لوله های پلیکا تشکیل شده اند.

در حوزه مسکونی و تجاری، لوله های پلیکا در لوله کشی، زهکشی، سیستم های آبیاری کشاورزی، برق و مخابرات و کانال کشی سیستم های گرمایش و سرمایش استفاده می شود.

لوله های پلیکا زیرزمینی دارای سوراخ بزرگتر و دیواره ضخیم تر هستند و توسط شرکت های تاسیساتی برای تامین آب آشامیدنی از طریق شبکه به ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شوند.

از شبکه لوله های پلیکا زیرزمینی نیز برای سیستم های فاضلاب استفاده می شود.

از لوله های پلیکا برای استفاده تخلیه آب باران از پشت بام ها  کاربرد دارد.

برای ساخت سیستم های آبپاش برای محوطه سازی و همچنین سیستم های اسپرینکلر آتش نشانی در ساختمان ها استفاده می شوند.

آب گرم در سیستم های HVAC (گرمایش، تهویه و سرمایش) از طریق لوله های پلیکا، منتقل می شود.

از لوله های پلیکا برای آبیاری کشاورزی استفاده می کنند. به طور کلی در مقایسه با سیستم های کانال باز 30 تا 50 درصد آب را ذخیره می کند. همچنین می تواند از وقوع شور شدن خاک، باتلاق شدن و سیلاب سرد جلوگیری کند. بیشتر شبکه لوله های پی وی سی آب در زیر زمین مدفون است، بنابراین میزان بهره برداری از زمین بالا است.

سیستم تحویل آب خط لوله های پلیکا انعطاف پذیر، راحت، آسان برای تنظیم و تحقق اتوماسیون است و برای زمین ها و خاک های مختلف مناسب است. علاوه بر این، سرعت تحویل آب سریع است، راندمان آبیاری بالا است، نگهداری آسان است.

اتصالات لوله پلیکا مانند خم ها، شاخه ها، شیر ها، براکت ها و گیره ها را می توان در طیف گسترده ای از خطوط لوله و ساخت و ساز استفاده کرد. آنها می توانند برای به روز رسانی سیستم های قدیمی خط لوله که ممکن است با افزایش سن فرسوده شوند، استفاده شوند.

لوله های پلیکا در چه مواردی کاربرد دارند

مزایای لوله های پلیکا چیست ؟

شما می دانید که مزایای لوله های پلیکا چیست؟ لوله های پلیکا رسانه ای مناسب برای انتقال آب و برق در بخش های مختلف هستند و همچنین دارای مقاومت بالای در برابر گرما و خوردگی هستند.

به دلیل سطح صاف آن، سطح اصطکاک کمی بین لوله پلیکا و مایعات جاری در مقایسه با بتن و فلز وجود دارد.

این لوله ها دارای وزن سبکی هستند و حمل و نقل آنها آسان است.

برای تولید انبوه این لوله ها از یک فرآیند ساده استفاده می کنند که مقرون به صرفه است.

قالب گیری این لوله ها به شکل های مختلف بسیار آسان است.

این لوله ها قوی و بادوام هستند و می توانند در برابر فشارهای زیاد مقاوم باشند.

لوله های پلیکا در صورت نصب زیرزمینی صد سال دوام می آورد.

ویژگی لوله پلیکا 10 اینچ

وجود ویژگی ها و خصوصیات لوله پلیکا 10 اینچ موجب شده است تا به محصولاتی پر کاربرد تبدیل شوند. به بعضی از مزایای این لوله ها در زیر اشاره می کنیم.

  • دوام بالا این لوله ها
  • ضد فرسایش بودن
  • قابل استفاده بودن این لوله ها در عمق زیاد
  • محافظت و کنترل ازقسمت های پرفشار و کم فشار چاه
  • جلوگیری از وارد شدن ذرات خارجی به درون آب
  • موجب جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری ها می شود.

قیمت لوله های پلیکا ۱۰ اینچ

قیمت لوله های پلیکا 10 اینچ 100% بسیار مناسب است و قابل بازیافت هستند.

لوله پلیکا را می توان تا هفت بار بازیافت کرد، بدون اینکه خاصیت خود را از دست بدهد.

استفاده از پلیکا بازیافتی به حفظ منابع طبیعی کمک می کند، با هر کیلوگرم پلیکا که بازیافت می شود، 2 کیلوگرم CO2 ذخیره می شود.

بازیافت پلیکا نه تنها برای محیط زیست مفید است، بلکه می تواند به اقتصاد محلی نیز کمک کند. یکی از فاکتورهای جذاب دیگر لوله های پلیکا 10 اینچ ترکیب سبکی و دوام هر لوله است.

طول عمر مفید لوله های پلیکا ۱۰ اینچ 100 سال است.

آنقدر بادوام است که چندین دهه دوام می آورد. همچنین نشان داده شده است که لوله پلیکا نسبت به سایر مواد لوله کشی مقاومت بیشتری در برابر شرایط استرس زا دارد.

توانایی لوله های پلیکا 10 اینچ در طول سالها دوام به این معنی است که شما نیازی به صرف هزینه برای تعویض مکرر آن ندارید. علاوه بر این، قیمت پایین تری برای خرید، نصب، راه اندازی و نگهداری دارد.

قیمت لوله پلیکا 10 اینچ

قیمت لوله پلیکا ۱۰ اینچ بسته به شرایط اقتصادی و نوسانات نرخ ارز، را نمی توان به صورت یک عدد دقیق بیان کنیم؛ زیرا قیمت تمام محصولات به نرخ روز تعیین می شوند.

برای کسانی که قصد خرید لوله پلیکا ۱۰ اینچ را دارند بهتر است با عوامل که در قیمت این لوله ها تاثیر گذار است آشنا باشند تا انتخاب هوشمندانه تر و کاربردی تری داشته باشند برخی از عوامل تاثیر گذار در قیمت لوله پلیکا ۱۰ اینچ شامل موارد زیر می شوند:

· اندازه لوله

لوله های پلیکا ۱۰ اینچ و سایر سایز های دیگر این لوله های پلیکا تولید و به بازار عرضه می شوند. هر یک از این ابعاد کاربرد ویژه خود را دارند. طبیعی است که هر چه اندازه وقطر این لوله ها بیشتر باشد، برای تولید آن ها از مواد اولیه بیشتری استفاده می کنند و در نتیجه قیمت بالاتری خواهند داشت.

· کیفیت مواد اولیه

یکی دیگر از مواردی که در قیمت لوله پلیکا ۱۰ اینچ تاثیر گذار است، کیفیت مواد اولیه آن است. در واقع برای تولید این لوله ها هر چه از مواد اولیه باکیفیت تری کنند، هزینه این لوله ها نیز افزایش می یابد؛ چون به کارگیری مواد اولیه مرغوب در تولید لوله پلیکا ۱۰ اینچ موجب افزایش کیفیت، دوام و تحمل فشار بیشتر این لوله ها می شود.

· وزن لوله

ضخامت لوله های ۱۰ اینچ تاثیر بسیار زیادی روی وزن آن ها دارد. در واقع با افزایش ضخامت لوله، وزن آن هم افزایش می یابد. اغلب لوله های پلیکا بر اساس وزن آن ها به فروش می رسند؛ بنابراین هرچه وزن این لوله ها بیشتر باشد، قیمت بالاتری دارد.

· نوع میل

یکی دیگر از از عوامل تاثیر گذار در قیمت لوله پلیکا ۱۰ اینچ، نوع میل به کار رفته در تولید این لوله ها است.

· شرکت تولید کننده لوله

شرکت تولید کننده و برند لوله های پلیکا ۱۰ اینچ اصلی ترین و مهمترین موارد تاثیر گذار در قیمت لوله پلیکا ۱۰ اینچ است. بعضی از شرکت های سازنده این لوله ها با تولید محصولات مرغوب، اعتماد بسیاری از افراد را جلب کرده اند، از این رو آن ها محصولات خود را که یک برند قابل اعتماد است، با قیمت بالاتری می فروشند.

خرید لوله پلیکا 10 اینچ

برای خرید لوله های پلیکا ۱۰ اینچ، می توانید از معتبرترین مراکز فروش اقدام به خرید کنید. برای خرید لوله های پلیکا ۱۰ اینچ از این مکان ها می توانید آن ها را تهیه کنید:

  • فروشگاه های معتبر در سطح شهر 
  • نمایندگی های فروش یا شرکت های تولیدی 
  • وبسایت های معتبر فروش

این ها از مراکز مطمئن فروش این لوله ها به شما می روند.

علاوه بر این می توانید به بازار های لوله بروید و آن ها را خریداری کنید.

قیمت لوله پلیکا سایز 40، 165 هزار تومان می باشد.

ما در این مقاله سعی کردیم درباره لوله های پلیکا و کاربرد آن ها و همچنین درباره قیمت خرید و فروش عمده لوله های پلیکا 10 اینچ و قیمت و خرید لوله پلیکا 10 اینچ اطلاعات لازم را با شما به اشتراک بگذاریم، برای خرید و سفارش می توانید هم اکنون با مشاور فروش که شماره ی آن در این صفحه موجود می باشد تماس حاصل نمایید.

تماس با ما