جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن نواری تحت فشار

استفاده از لوله پلی اتیلن نواری امروزه راهی برای کاهش هزینه ها و کمک به محیط زیست است. این لوله ها بسیار با کیفیت و تضمینی بوده و عمر بسیار بالایی دارند که در کشاورزی، صنعت، فاضلاب و …. استفاده فراوان می شود‌.قیمت لوله پلی اتیلن نواری تحت فشار

ویژگی های لوله پلی اتیلن نواری تحت فشار

ویژگی های لوله پلی اتیلن نواری تحت فشارویژگی لوله های پلی اتیلن بسیار زیاد است که به چند مورد اصلی آن اشاره می کنیم.

 مقاومت بالا

 لوله ها از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار هستند و در نتیجه در برابر فشارهای داخلی (آب یا سیال دیگر) و همچنین خارجی (خاک) مقاومت می کنند. حتی شرایط انجماد باعث شکسته شدن لوله یا ترکیدن آن نمی شود.

  وزن کم

 از آنجا که لوله ها  ونوارهای  پلی اتیلن از لوله های معمولی سبک تر هستند ، حمل و نقل و نصب بسیار آسان و بسیار مقرون به صرفه است.

 سطح داخلی صاف

 علاوه بر سطح صاف خارجی ، لوله ها و مجاری از سطح داخلی بسیار صافی نیز برخوردار هستند ، بنابراین مقاومت اصطکاک بسیار کمی دارند.  علاوه بر این اجازه می دهد حتی ذرات جامد در امتداد مایعات درون لوله ها حرکت کنند.

 انعطاف پذیری بالا

 لوله ها و نوار های پلی اتیلن بسیار انعطاف پذیر بوده و بدون ترک خوردن خم می شوند.  این ویژگی باعث می شود لوله های طولانی یا لوله هایی با قطر کوچک  به راحتی خم شوند واین باعث صرفه جویی در اتصالات می شود.

 مواد شیمیایی

 این لوله ها در برابر مواد شیمیایی مقاومت بسیار خوبی دارند و آنها را  مورد استفاده برای اسیدهای خورنده و همچنین قلیایی ها مناسب می کند.  

 غیر خطرناک

این لوله ها به دلیل خاصیت غیر سمی بودن و خنثی بودن آن، خطرناک نیستند.  این امر باعث می شود از لوله های پلی اتیلن برای انتقال آب آشامیدنی استفاده شود.

 مقاوم در برابر خوردگی

 مقاومت در براب انواع خوردگی ه باعث می شود لوله ها و مجاری  پلی اتیلن برای انتقال های زیرزمینی مناسب باشند.

 مقاومت الکتریکی بالا

 از آنجا که مقاومت الکتریکی این لوله  بسیار زیاد است ، از لوله ها به عنوان مجرای برقی استفاده می شود.  هیچ جریان الکتریکی  نمی تواند از خارج وارد لوله شود.

این ویژگی های برجسته فیزیکی و عملکرد لوله پلی اتیلن  آن را به گزینه ای مناسب برای سیستم های لوله کشی شما تبدیل می کند.

فروش استثنایی انواع لوله پلی اتیلن ارزان

فروش استثنایی انواع لوله پلی اتیلن ارزانبرای خرید لوله های پلی اتیلن بهتر است از روش های غیر حضوری استفاده کنید چون با این روش شما بی واسطه خرید می کنید و لوله پلی اتیلن ارزان و با کیفیت می خرید‌. فروش لوله پلی اتیلن توسط نمایندگی ها نیز صورت می گیرد.

تماس با ما