جستجو کردن

قیمت لوله گاز پلی اتیلن در بازار شیراز

یکی از محصولات صنایع پتروشیمی ماده پلی اتیلن می باشد. پلی اتیلن از پلیمرهای مشتقات نفتی بوده و  کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. لوله پلی اتیلن یکی از مواد بسیار پرکاربرد ساخته شده از پلی اتیلن است. از این لوله ها برای انتقال سیالات مانند آب، گاز و مواد شیمیایی استفاده می شود. لوله ها دارای تنوع کاربرد و سایز بسیار زیادی هستند. لوله گاز پلی اتیلن یکی از انواع این لوله ها می باشد. خصوصیات این لوله ها چیست و سایز بندی استاندارد این لوله ها به چه شکل است. در ادامه با ما باشید تا در مورد این انوع لوله پلی اتیلن بیشتر بدانید.

قیمت لوله گاز پلی اتیلن در بازار شیراز

سایز بندی استاندارد لوله گاز پلی اتیلن

سایز بندی استاندارد لوله گاز پلی اتیلن

قبل از این که در مورد لوله گاز پلی اتیلن و استانداردهای سایز بندی آن توضیح دهیم لازم است خصوصیات عمومی لوله های گازی را به اختصار بیان کنیم. این لوله ها وزن بسیار سبکی دارند و از قابلیت انعطاف بالایی برخوردار هستند به همین دلیل می‌توان آنها را به شکل حلقه در آورد.

این لوله ها مقاومت بالایی در برابر اشعه ماورای بنفش دارند. نحوه اتصال لوله های پلی اتیلن گازی از طریق اتصالات فلنج با استفاده از روش های جوشکاری مخصوص می باشد به همین دلیل است که این لوله ها و بسیار خوب و سریع به همدیگر چفت می شوند و نشتی نخواهند داشت.

 خاصیت انعطاف پذیر بودن اینها باعث شده است که در مسیر های دارای انحنا کاربرد بسیار زیادی داشته باشند. بسیاری از لوله ها در مقابل مواد اسیدی دچار خوردگی و ساییدگی می شوند اما لوله های پلی اتیلن نسبت به این مواد مقاومت بالایی از نشان از خود نشان می دهند و طول عمر بسیار بالایی دارند.

در حالت کلی سایز استاندارد لوله گازی پلی اتیلن از ۱۶ تا ۶۳۰ میلی‌متر متغیر می باشد. البته ممکن است بنا به سفارش شرکت یا پیمانکار گاز، لوله های با قطر های متفاوت برای انتقال گاز تولید شود. این لوله ها می توانند فشار کاری ۵.۲ تا ۲۰ اتمسفر را بدون هیچ مشکلی با پایداری کامل تحمل کنند.

فروش بهترین لوله پلی اتیلن در شیراز

فروش بهترین لوله پلی اتیلن در شیرازچنانچه پیمانکار شرکت های گازی می باشید و برای انتقال گاز در مسیرهای مختلف به لوله گازی پلی اتیلن  نیاز دارید. فروش لوله پلی اتیلن شیراز با بهترین کیفیت می‌تواند این نیاز شما را تامین کند. جهت تهیه این محصول و انواع مختلف لوله پلی اتیلن می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را اعلام نمایید. سفارش شما با رعایت شرایط حمل و نقل سالم و در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

تماس با ما