جستجو کردن

قیمت نوار تیپ زیرسطحی در بازار کشور

نوار تیپ یکی از لوله هایی است که برای صرفه جویی در آب هنگام کشت مفید واقع شده است و برای آبیاری از آن برای محصولاتی چون سبزیجات استفاده می شود .نوار تیپ نوعی آبیاری قطره ای است که دارای فواید و ویژگی هایی زیادی می باشد .نوار تیپ زیرسطحی دارای جنسی نرم و انعطاف پذیری می باشد و جنس آن نیز از پلی اتیلن می باشد که کاربرد های زیادی در مصارف گوناگون دارد . نوار تیپ برای آبیاری قطره ای زیر سطحی و روی سطحی مناسب می باشد .

قیمت نوار تیپ زیرسطحی در بازار کشور

آشنایی با نوار تیپ زیرسطحی

آشنایی با نوار تیپ زیرسطحی

نوار تیپ  زیر سطحی نوعی آبیاری به صورت قطره ای است که برای سبزیجات مثل گوجه ، هندوانه ، سیب زمینی  ،فلفل و … می باشد و جنس نوار تیپ از پلی اتیلن می باشد دارای انعطاف پذیری و ترم می باشد .

نوار تیپ دارای کاربردی هایی چون  :

* نصب آسان و راحت .

* به دلیل جنسی که دارد از چسبیدن رسوبات جلوگیری می کند .

* مواد تیپ قابلیت نصب هم روی خاک و هم زیر خاک را دارد .

* مقاومت در برابر مواد شیمیایی .

* مقاومت در برابر نور خورشید و اشعه ها .

از همه مهم تر صرفه جویی در مصرف آب  .

* افزایش بازده محصول .

* جلوگیری از رشد علف هرز .

نوار تیپ دارای مزایا و کاربرد های بی شماری می شود و در مصارف زیادی مورد استفاده قرار می گیرد .

نوار تیپ ارزان و مرغوب را می توان از جاهایی مختلف کشور از جمله اصفهان تهیه و خریداری کرد

فروش فوق العاده نوار تیپ آبیاری ارزان

فروش فوق العاده نوار تیپ آبیاری ارزان

با پیشرفت دانش ،روز به روز دنیا در حال پیشرفت است و همه چیز در حال تغییر و دگرگونی است یکی از مواردی که دست خوش تغییر شده است استفاده نوار تیپ به جای روش های سنتی برای آبیاری می باشد . امروزه کارخانه های زیادی مشغول تولید مواد تیپ هستند .بسیاری از کارخانه ها تولید کننده نوار تیپ می باشند .به دلیل ارزش و مزایا و کیفیت بالایی که این لوله ها دارد مصرف آن نیز به مراتب از دیگر لوله ها بیشتر است و طرفداران خاص خود را دارد . در کشور ما نوار تیپ با کیفیت بالا ساخته می شود ، نوار تیپ ارزان و مرغوب را می توان از جاهایی مختلف کشور از جمله اصفهان تهیه و خریداری کرد .فروش نوار تیپ برای آبیاری در اقصی نقاط کشور ما وجود دارد و می توان با مراجعه حضوری یا غیر حضوری این نوار های تیپ را با قیمت ارزان خریداری کرد و همچنین  از کیفیت و استفاده این نوار های تیپ  کمال لذت را برد .

تماس با ما