جستجو کردن

قیمت کلی دریچه منهول کامپوزیت استاندارد

کاربرد دریچه منهول از فارغ از این که از چه جنسی ساخته شده است در ممانعت از سقوط اجسام و مواد مختلف و حتی انسان به داخل منهول ها به ویژه منهول های فاضلابی است. نوع کامپوزیت استاندارد این محصول در سال های اخیر به بازار عرضه شده است که قیمت آن بر اساس شاخص های مختلف متفاوت است. قیمت دریچه منهول کامپوزیت به صورت کلی را می توان از فروشنده معتبر این محصول در سطح کشور به دست آورده و به صورت اینترنتی یا در تماس تلفنی با فروشنده آن را برای هر جای ایران که خریدار مایل باشد درخواست نمود.

قیمت کلی دریچه منهول کامپوزیت استاندارد

بررسی مشخصات دریچه منهول کامپوزیت استاندارد

بررسی مشخصات دریچه منهول کامپوزیت استاندارد دریچه منهول استاندارد کامپوزیتی ترکیبی از انواع رزین های پلیمری و سایر ترکیبات شیمیایی است. تولید این نوع دریچه ها به دلیل صرفه جویی در هزینه ها بوده است تا بتوان محصولی با مقاومت مکانیکی بسیار بالا و در عین حال مقاوم نسبت به عوامل شیمیایی و محیطی تولید نمود.

این دریچه ها نسبت به حرارت، آتش و فرسایش بسیار مقاوم هستند و توانسته اند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع فلزی این محصول باشند. در تولید این نوع دریچه استانداردهای لازم رعایت شده است.

از جمله مشخصات فنی این دریچه ها توانایی تحمل بار آنها می باشد که بر اساس استاندارد آمریکایی و اروپایی در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند و گاه توانایی تحمل بار آنها به ۹۰ نیز می رسد.

از دیگر مشخصات این نوع دریچه وزن سبک آنهاست که به راحتی توسط یک فرد قابل برداشت هستند همچنین در تنوع سایز و ضخامت بسیار بالایی به بازار عرضه شده اند علاوه بر این رنگ‌های مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد و نوشته روی درب آنها مختلف است.

این نوع دریچه را می توان به وسیله قفل یا پیچ محکم کرد و با استفاده از آچار مخصوص امکان باز کردن آنها وجود دارد. از جمله مشخصات این محصولات می توان به نداشتن قابلیت عبور جریان الکتریسیته از آنها اشاره کرده همچنین نسبت حرارت عایق بسیار مناسبی هستند.

قیمت فروش دریچه منهول کامپوزیت عمده

قیمت فروش دریچه منهول کامپوزیت عمده قیمت فروش دریچه منهول کامپوزیت توسط فروشنده این محصول به صورت عمده معمولاً پایین‌ترین نرخ ممکن می ‌باشد تا خریدار در تجارت و استفاده از آن بیشترین سود را ببرد.

قیمت این محصول رابطه مستقیمی با نوع جنس به کار رفته در آن دارد و معمولاً انواع کامپوزیت این محصول دارای قیمت پایین تری هستند.در فروش عمده این دریچه‌ها هر چقدر تیراژ سفارش بیشتر باشد معمولاً با قیمت ارزان ‌تری به خریداران ارائه می ‌شوند.

خریداران این دریچه منهول می توانند از طریق همین وب سایت مشخصات و استانداردهای مختلف این دریچه را مشاهده نموده و بر اساس نیاز خود نسبت به انتخاب گزینه مورد نظر به صورت عمده اقدام کنند.

تماس با ما