جستجو کردن

‎لوله پولیکا پودری + قیمت خرید، کاربرد، مصارف و خواص

یک خریدار لوله پولیکا پودری تلاش می‌ کند تا این کالای پرکاربرد را با قیمت بسیار مناسبی، برای خود تهیه کند و زیرا لوله ها دارای مصارف و خواص بسیار خوبی است.

‎کاربرد لوله پولیکا پودری

‎همانطور که مطلع هستید لوله پولیکا، دارای کاربرد های بسیار زیادی در صنعت ساخت و ساز می باشد و امروزه حجم زیادی از این لوله تولید و روانه بازار می شود.

‎بدانید که این لوله، وزن بسیار کمی دارد و همچنین در برابر مواد اسیدی، واکنش بسیار پایینی از خود نشان می دهد و هیچ وقت زنگ نمیزنند، برای همین کاملا مقاوم می باشند، که شما می توانید آن را برای انتقال آب و همچنین فاضلاب های خانگی و شهری از این لوله ها استفاده های زیادی کنید.

‎اکثر مهندسین برای آب هایی که فشار آنها پایین است، از این لوله ها استفاده می کنند، در واقع کار خود را خیلی خوب انجام می دهد و همچنین مهندسین برای انتقال سیم و کابل ها از این لوله بهینه استفاده می ‌کنند و دقیقا شبیه به یک عایق عمل می کند، که سیم و کابل را در برابر شرایط جوی هوا مانند سرما، گرما، باران و همچنین نور خورشید محافظت می کند.

‎کشاورز ها برای آبیاری های مزرعه و باغ های خودشان از این لوله های پولیکا استفاده می نمایند و همچنین برای سیستم تخلیه آب باران در ساختمان های آپارتمانی و ویلایی، همچنین در سیستم هواکش خانه ها و فاضلاب ها هم از این لوله پولیکا استفاده می نمایند.

‎خواص لوله پولیکا پودری

‎پلیکا ی پودری یکی از لوله هایی است که مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی و اسیدی دارد و برای همین هم در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده می کنند، زیرا در منازل از اسید ها و شوینده های قوی استفاده می شود.

‎دومین مزیتی که این لوله دارد این است که وزن آن سبک است و به راحتی می ‌توان آن را حمل و نقل کرد، بدون اینکه دستگاه های بزرگی برای جا به جایی استفاده نمود.

‎این لوله انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد نسبت به دیگر لوله ها و همچنین فشار زیادی را تحمل می نماید در برابر ضربه ها که بسیار مقاوم است و به راحتی نمی شکند.

‎این لوله به خاطر اینکه سطح صافی دارد، اصطحکاک را از بین می برد، همین امر موجب می‌ شود که جریان آب و یا هر چیزی که درون این لوله قرار داده می‌ شود آسان است و بزرگترین ویژگی که این لوله دارد این است که تاثیر منفی روی مزه و همچنین کیفیت آب نمی گذارد.

‎این لوله ها اندازه های مختلفی دارند و شما می توانید خیلی راحت بر اساس نیاز خود، این لوله را با هرقطر و هر اندازه ای که می خواهید برای خود خریداری کنید.

‎تولید لوله پولیکا پودری

‎خوشبختانه لوله پلیکا ی پودری در بازار داخل تولید می شود و مواد اولیه آن موجود است و تولید کننده حجم زیادی از این محصول را تولید و روانه بازار می سازد و با کیفیت خوبی که دارد علاوه بر عرضه بازار داخل، به بازارهای صادراتی هم ارسال می گردد.

‎برای تولید این لوله از بهترین متریال های موجود در بازار استفاده می ‌شود، تا در نتیجه لوله ای که تولید می شود کیفیت خوبی داشته باشد و همچنین با کارشناسان مجربی که بر روی هر دستگاه قرار داده می شود، این لوله با بهترین شرایط ممکن تولید می گردد.

‎یکی از بزرگترین دغدغه ای که یک تولید کننده لوله پلیکا پودری دارد، این است که بتواند این لوله را در حجم زیادی تولید نماید و خیلی سریع به فروش بگذارد و شرایط بازار به گونه ای می باشد که شما می توانید خیلی راحت بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی این لوله ها را خریداری نمایید و بهترین ها را از آن خود و همچنین مشتری های خود کنید.

‎تولید کننده به ‌گونه ‌ای این لوله ها را بسته بندی و ارسال می نماید که در طی جابه جایی و ارسال بار، آسیبی به این لوله ها وارد نشود و یا ترک نداشته باشد و شما هم به عنوان خریدار می توانید خیلی راحت لوله هایی که ترک دارد را چک کنید، تا لوله سالم و با کیفیت را تهیه نمایید.

‎قیمت لوله پولیکا پودری

‎لوله پولیکا پودری، از جمله محصولاتی می باشد که چون در بازار داخل تولید می شود، قیمت آن مناسب است و شما خریدار محترم می توانید به راحتی این محصول را با قیمت کف بازار برای خود تهیه نمایید، با خرید عمده و کلی تخفیف ویژه از مشاور فروش دریافت کنید.

‎فاکتور قیمت برای خریدار بسیار اهمیت دارد و تلاش می کند بر اساس هزینه ای که می کند این لوله را با کیفیت خوبی تهیه نماید و

‎شما می توانید با تهیه لیست قیمت به روز، به راحتی خرید خوب و آنلاین را تجربه نمایید.

‎اگر بخواهیم قیمت تقریبی لوله پلی اتیلن پودری را بیان کنیم، می ‌توان گفت هر شاخه از این لوله که سایز آن ۴۰ می باشد و ضخامت آن سه ۱۶۵,۰۰۰ تومان می باشد و همچنین لوله ای که سایز ۹۰ باشد با ضخامت ۳، ۳۵۳,۰۰۰ هزار تومان است، البته قابل ذکر است که این لوله بر اساس برندی که موجود است و همچنین سایز و ضخامت متفاوت است و قیمت های برخی از لوله ها به سه و دویست هزار تومان هم می ‌رسد.

‎خرید لوله پولیکا پودری

‎لوله پلیکای پودری از مواد اولیه نو و عالی استفاده می شود و همان‌طور که می ‌دانید یک خریدار تلاش می کند تا بهترین های موجود در بازار را برای مشتری های خود تهیه نماید.

شما خریدار محترم هر کجای ایران که باشید چه در درورترین نقطه و یا نزدیک ترین نقطه، می توانید به راحتی این لوله را با قیمت بسیار مناسبی سفارش دهید به صورت اینترنتی تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای خود خریداری کنید.

‎برای ثبت خرید و سفارش، می توانید هم اکنون با مشاور فروش که شماره آن در این صفحه موجود می باشد تماس حاصل نمایید و پودری را با شرایط عالی برای خود و مشتری های خود خریداری کنید.

‎امیدواریم این مطالبی که بیان کردیم به شما کمک کند، تا بهترین ها را برای خود و مشتری های خود به ارمغان آورید.

تماس با ما