جستجو کردن

مراکز توزیع دریچه منهول 60 سانتی

دریچه منهول 60 سانتی از متریال مختلفی ساخته می‌شود که مراکز توزیع دریچه منهول باید نسبت به ویژگی های ساختاری انواع و اقسام این دریچه ها شناخت کاملی داشته باشند و هر یک از نمونه‌ های این محصولات را برای عرضه آماده کنند. در واقع هر یک از دریچه های منهول با توجه به متریالی که درونشان دارند یک سری مزایا و معایب دارند که این موضوع باعث می‌ شود همواره مشتریان خاصی در انتظار تهیه آن ها باشند. در نتیجه مراکز توزیع دریچه منهول ۶۰ سانتی با تامین نمونه های متنوع این دریچه ها می تواند نیاز های مختلف هر یک از مصرف‌ کنندگان را برآورده سازد.

مراکز توزیع دریچه منهول 60 سانتی

3 مورد از مزایای دریچه منهول پلیمری

3 مورد از مزایای دریچه منهول پلیمری دریچه منهول پلیمری یک دریچه بسیار کاربردی برای منهول کانال های آب و فاضلاب می باشد. منهول ها در واقع یک سری گودال و کانال هستند که امکان دسترسی ساده متخصصان را به کانال های فاضلاب یا آب راحت تر می کنند که برای جلوگیری از سقوط افراد و نیز ورود افراد متفرقه به کانال های فاضلاب از دریچه های منهول استفاده می‌ شود.

اما این درچه ها ساختار متفاوتی دارند. دریچه منهول پلیمری به دلیل مزایای بی شمارش این روز ها در اکثر مکان ها استفاده می شود که در ادامه قصد داریم به بررسی برخی از مزایای این دریچه های کاربردی بپردازیم.

  • دریچه منهول پلیمری بتنی یک درپوش کاربردی است که بر روی چاه های فاضلاب قرار می گیرد و باعث می شود که افراد با خیال آسوده در سطوح خیابان‌ ها و معابر، عبور و مرور کنند. در ساختار بتنی این دریچه ها از الیاف پلیمری استفاده می‌ شود. به همین جهت این نام را به خود اختصاص می دهند. الیاف پلیمری باعث می شود که درصد جذب آب این درپوش ها به صفر برسد و نفوذ ناپذیری درپوش منهول پلیمری نیز موجب افزایش طول عمر آن می گردد که بالا بودن طول عمر این محصول یکی از مهمترین مزایای دریچه منهول پلیمری می باشد.
  • از دیگر مزایای استفاده از دریچه منهول پلیمری این است که استفاده از آن به صرفه تر و مناسب تر از سایر دریچه‌ های چدنی است و این دریچه به هیچ عنوان پس از مدت زمانی دچار پوسیدگی و خرابی نمی شود و می توان آن ها را در انواع فضا ها مانند پیاده‌رو ها، فرودگاه‌ها، آتش نشانی ها، شرکت مخابرات و غیره استفاده کرد.
  • جالب است بدانید که در پوشش های پلیمری منهول از مواد غیر قابل بازیافت و غیر قابل سرقت تهیه شده‌ اند. به همین جهت به هیچ عنوان این درپوش ها بر خلاف سایر نمونه های چدنی مورد سرقت واقع نمی‌ شوند و نیز وزن سبکی دارند و کار با آن ها ساده است. از دیگر مزایای این دریچه ها این است که بر روی سطح شان دو الی چهار سوراخ تعبیه شده است که با وجود این سوراخ ها گاز های فاضلاب به راحتی خارج می‌ شوند و در نتیجه کارکنان هنگام وارد شدن به خطوط عبور فاضلاب دچار گاز گرفتگی نمی‌ شوند.

آنچه باید از دریچه منهول قفل دار بدانید

سازندگان انواع دریچه های منهول برای طراحی این دریچه ها ایده های مختلفی را در نظر می‌ گیرند عده‌ ای از این تولیدکنندگان اقدام به تولید نمونه‌ های جدیدی از دریچه ها تحت عنوان دریچه منهول قفل دار کرده‌ اند. در واقع امنیت دریچه منهول قفل دار نسبت به سایر دریچه ها بیشتر است و با این ایده امکان سرقت این دریچه ها وجود ندارد.

معمولاً از آن جایی که دریچه هایی که از مواد پلیمری تشکیل شده‌اند چندان قیمتی نیستند لذا آن ها به صورت قفل دار تهیه نمی شوند. در واقع آن ها اگر بدون قفل هم در فضا قرار گیرند هیچ فردی تمایل برای سرقت آن ندارد. چرا که سرقت آن امری بیهوده است و این محصول در بازار بازیافتی فروش نمی رود.

به همین دلیل معمولاً تولیدکنندگان برای ساخت درپوش های چدنی از ایده قفل دار کردن این محصولات استفاده می‌کنند. درپوشه های منهول چدنی به دلیل این که از مواد قابل بازیافت تهیه شده اند لذا امکان سرقت آن ها بسیار بالاست که قفل دار کردن این دریچه ها امکان سرقت آن ها را به صفر می‌رساند.

دریچه منهول کامپوزیتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

دریچه منهول کامپوزیتی چه ویژگی‌هایی دارد؟ دریچه منهول کامپوزیتی جزو مدرن‌ ترین سازه های پلی اتیلن است که در خطوط فاضلابی استفاده می شود و نیز از سقوط افراد و حیوانات به درون فاضلاب جلوگیری می کند. در واقع تولید کنندگان از ترکیب کردن رزین های پلیمری و کربنات کلسیم، الیاف سیلیس، پیگمنت رنگی و سایر مواد شیمیایی این محصول را به تولید می رسانند که تمام ترکیباتی که در ساختار دریچه های منهول استفاده شده است ویژگی های شیمیایی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

دریچه های منهول کامپوزیتی نسبت به نمونه های چدنی مقاومت شیمیایی بیشتری دارند به همین جهت است که محبوبیت بالاتری را کسب می کنند. در واقع باید گفت مهم ترین ویژگی دریچه منهول کامپوزیتی مقاومت بالای این دریچه در برابر خوردگی و ضربه است. به همین جهت این دریچه بر خلاف دریچه های چدنی احتیاجی به یک پوشش برای محافظت از خوردگی ندارد.

از آن جایی که در ساختار این دریچه ها از پیگمنت های رنگی استفاده شده است لذا پس از تولید این دریچه ها احتیاجی به رنگ های اپوکسی ندارند و نیز رنگدانه هایی که در ساختار این درب ها وجود دارد در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید مقاومت قابل توجهی از خود نشان می دهد و به هیچ عنوان این دریچه دچار رنگ پریدگی و آسیب نمی شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت دریچه منهول کامپوزیتی سبک وزن بودن آن است. به همین جهت است که حمل و نقل آن نیز راحت انجام می‌شود و نیز برای جابجا شدن تنها به نیروی یک نفر احتیاج دارد. همچنین از آن جایی که در ساختار این دریچه ها از مواد با ارزش و قابل بازیافت استفاده نشده است امکان سرقت آن وجود ندارد.

دریچه های کامپوزیتی منهول پس از نصب به صورت کاملاً ثابت در مکان خود قرار می گیرند. به همین دلیل هنگام عبور وسیله نقلیه از روی آن ها هیچگونه صدایی تولید نمی کنند. در واقع علت کم صدا بودن دریچه کامپوزیت این است که بین درب دریچه منهول و کلاف آن امکان جوش خوردگی وجود دارد.

دریچه منهول چدنی چه مشخصاتی دارد؟

دریچه منهول چدنی یکی از قدیمی ترین گونه دریچه هایی است که بر روی منهول خطوط آب و فاضلاب و یا آب رسانی شهری قرار می گیرد. دریچه های منهول چدنی وزن بسیار سنگینی دارند و جابجا کردن آن برای یک فرد بسیار سخت است. دریچه های منهول چدنی نیز قیمت بیشتری نسبت به سایر دریچه ها دارند از همین جهت است که در سال‌های اخیر این دریچه‌ها منسوخ شده اند.

از آن جایی که دریچه منهول چدنی خاصیت شکنندگی دارد اگر از ارتفاع بالایی به پایین رها شود خسارت قابل توجهی به آن وارد می شود و کاملاً ترک خورده و خاصیت خود را از دست می دهند. در نتیجه هنگام جابجایی منهول چدنی باید دقت عمل بسیاری به خرج داد.

همچنین دریچه منهول چدنی به دلیل این که در ساختار آن از آلیاژ آهن استفاده شده است کمی در برابر خوردگی ضعیف است. پس بهتر است بعد از نصب این دریچه تولید کنندگان اقدام به رنگ آمیزی آن کنند و معمولا از رنگ های اپوکسی برای مقاوم کردن این محصول در برابر اکسید شدن استفاده می کنند.

یکی از ویژگی‌ های دریچه منهول چدنی که جزو معایب آن نیز به حساب می آید این است که در ساختار آن از موادی که امکان بازیافت شدن دارند استفاده شده است. در نتیجه احتمال به سرقت رسیدن این دریچه‌ها نسبت به نمونه های دیگر بیشتر است.

دریچه منهول چدنی نیز در اشکال مختلفی طراحی می شود. نمونه های رایج این دریچه ها به صورت دایره ای شکل طراحی شده اند اما در بازار شاهد دریچه های چدنی که به شکل مستطیل طراحی شده‌اند هستیم که معمولاً این دریچه ها به رنگ خاکستری تولید می شوند.

نکات مهم در انتخاب دریچه منهول فاضلاب

نکات مهم در انتخاب دریچه منهول فاضلاب دریچه منهول فاضلاب جزو مهم ترین بخش از فاضلاب هاست که این قطعه از سقوط اشیا و افراد به داخل فاضلاب جلوگیری می کند. در واقع می‌توان گفت دریچه منهول یک نقش ایمنی را در معابر ایفا می‌کند. اما برای انتخاب دریچه منهول فاضلاب باید نسبت به تک تک انواع مختلف این درب ها شناخت کاملی داشته باشید.

در واقع امروزه برای ساخت دریچه های منهول فاضلاب از مواد مختلفی استفاده می‌کنند. در گذشته دریچه های منهول فاضلاب از جنس چدن تولید می شد که البته جنس چدن معایبی را نیز با خود به همراه داشت و امروزه برای ساخت این درپوش ها از موادی مانند پلیمر یا کامپوزیت استفاده می کنند.

یکی از نکات مهمی که در انتخاب دریچه منهول فاضلاب باید در نظر گرفته شود، سایز استاندارد این دریچه هاست. در واقع سایز این دریچه ها باید به صورت آدم رو اندازه گیری شده باشد که یک فرد کاملا بالغ بتواند به راحتی از این دریچه عبور کرده و به خطوط فاضلاب دست یابد.

معمولاً قطر ۶۵۰ میلی متر به عنوان سایز استاندارد برای این دریچه ها تعیین می‌شود که حدود ۵۰ میلیمتر از این مقدار به قسمت نشیمنگاه دریچه مرتبط است. لذا شما هنگام انتخاب این درجه ها باید یک وسیله سنجش طول با خود همراه داشته باشید.

برای انتخاب یک دریچه منهول فاضلاب بهتر است دریچه ای را انتخاب کنید که وزن سبکی داشته باشد تا جابجا کردن آن برای افراد راحت انجام شود. همچنین یک دریچه با کیفیت دریچه ای است که در برابر مواد اسیدی مقاومت داشته باشد تا طول عمر آن بالا باشد و شما احتیاج به تعویض مجدد آن نداشته باشید.

مختصری درباره فرآیند تولید دریچه منهول

تولید دریچه منهول توسط صنایعی که به ساخت ابزار آلات و قطعات صنعتی فعال هستند انجام می‌شود. برای تولید دریچه منهول تولید کنندگان از متریال مختلفی استفاده می کنند. اما چیزی که در درجه اول مدنظر قرار گرفته می شود این است که در تمام مراحل فرایند تولید دریچه منهول به استاندارد هایی که توسط مراجع مربوطه تعیین شده است باید توجه شود تا دریچه های منهول از نظر کیفیت حد مطلوبی داشته باشند و رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند.

برای تولید دریچه منهول از موادی مانند پلیمر استفاده می‌شود. وجود پلیمر در ساختار دریچه منهول استحکام و مقاومت این محصولات را افزایش می دهد. همچنین از مواد پلی اتیلنی و کامپوزیتی نیز برای ساخت دریچه منهول استفاده می‌شود. در فرایند تولید دریچه منهول به کیفیت این مواد اولیه توجه می گردد و همواره سعی می شود که از مواد غیر بازیافتی برای تولید دریچه منهول استفاده شود تا این درجه ها از نظر کیفیت در بالاترین رتبه قرار بگیرند.

تولیدکنندگان برای ساخت دریچه منهول از یکسری قالب های از پیش ساخته شده استفاده می‌ کنند که این قالب ها مقاومت حرارتی فوق العاده زیادی دارند و می‌توانند شکل و فرم دلخواه را به مواد اولیه به کار رفته در ساختار دریچه های منهول بدهند.

در واقع تولید‌کنندگان پس از این که مواد اولیه دریچه را در داخل این قالب ها قرار دادند و شکل فرم دلخواه را به آن ها دادند، قالب را از آن جدا کرده و در نهایت با استفاده از تجهیزاتی مانند سمباده و غیره ایراد های دریچه را از آن سلب می کنند و یک دریچه کاملا بی نقص را با ابعاد و اندازه دقیق و استاندارد وارد پروسه فروش می نمایند.

تولیدکنندگان دریچه های منهول در هر مرحله از فرایند تولید این دریچه ها از نیرو های متخصص و کارآمد بهره می گیرند و نیز با کمک گرفتن از کارشناسان کنترل کیفیت در هر مرحله کیفیت این دریچه ها را مورد سنجش قرار می‌ دهند تا از بابت ممتاز بودن کیفیت این محصولات آسوده خاطر باشند.

صادر کنندگان دریچه منهول 60 سانتی

صادر کنندگان دریچه منهول 60 سانتی دریچه منهول ۶۰ سانتی دارای یک سایز کاملاً استاندارد است. در واقع شما در هر نقطه از جهان که سفر کنید می‌بینید که تمام دریچه های منهول فاضلاب شهری دارای قطر ۶۰ سانتیمتر هستند که سازندگان به این اندازه قطر دریچه توجه بسیار زیادی نشان می‌دهند. در واقع اگر صادرکنندگان دریچه منهول را با سایزی غیر از ۶۰ سانتیمتر به بازار معرفی کنند ضرر بسیار زیادی به آن ها وارد می‌شود. چرا که دیگر محصولات آن ها کاربردی ندارد.

صادر‌کنندگان دریچه منهول ۶۰ سانتی در واقع تولید کنندگانی هستند که از آغاز فعالیت خود همواره سعی داشته‌اند که محصولات با کیفیت فوق العاده بالا را به بازار ارائه کنند و به همین جهت کیفیت محصولات آن ها توجه تاجران بین المللی را به خود جذب کرده است و این تولیدکنندگان صادرات دریچه منهول را در دستور کار قرار داده اند و با صادرات این دریچه ها ارزآوری چشم گیری را در اقتصاد ایران به ارمغان می آورند.

تماس با ما