جستجو کردن

مراکز خرید دریچه های منهول

دریچه های منهول یا دریچه های آدم رو از جمله دریچه‌های می‌باشد که بر روی انواع منهول‌ها همچون منهول‌های فاضلابی و منهول های مخابراتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از این دریچه ها مانع سقوط افراد و اجسام به داخل منهول‌ها می‌شود و کار بازدید از منهول‌ها را بسیار آسان خواهد نمود. بنابراین امروزه انواع دریچه‌های منهول همچون نمونه‌ های ساده یا قفل دار آن تولید می گردد و مراکز خرید این محصول به صورت های مختلفی به توزیع آن در بازار می پردازد.مراکز خرید   دریچه های منهول

مراحل تولید دریچه های منهول

مراحل تولید   دریچه های منهول آیا می دانید دریچه منهول چیست؟ نحوه تولید دریچه منهول به چه صورت می باشد؟ 

در حقیقت دریچه های که به گونه ای ساخته می شود که بر روی دهانه باز منهول قرار گیرند تا مانع از سقوط افراد و اجسام به داخل منهول شوند و ورود و خروج انسان را از این دریچه آسان نمایند. 

امروزه انواع دریچه های منهول در ابعاد و اندازه ها مختلف و به شکل های متنوعی تولید می شود که از جمله آنها می توان به دریچه منهول دایره ای ، دریچه منهول مستطیلی و دریچه منهول مربعی اشاره کرد.
می توان گفت این دریچه ها با استفاده از مواد مختلفی تولید می گردند که از جمله آنها می توان به مواد کامپوزیتی، مواد پلیمری، پلی اتیلن، چدن، بتن و .. اشاره کرد.

می توان گفت دریچه های کامپوزیتی نسبت به سایر دریچه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد چرا که خطر سرقت این دریچه ها وجود ندارد و بسیار سبک بوده و  قیمت مناسبی نیز دارند.
 به طور کلی مراحل تولید همه دریچه های منهول همانند هم می باشد اما تفاوت های در نوع مواد، میزان مقاومت در برابر رطوبت و جذب اشعه UV و استحکام آنها وجود دارد.

بنابراین برای تولید این دریچه ها مواد مورد نیاز را مطابق با استاندارد لازم وزن کرده و در میکسر ریخته تا به خوبی مخلوط گردد.

حال خمیر یکدستی بدست خواهد آمد و برای تولید این دریچه ها مقداری از خمیر وزن کرده و در قالب دستگاه می ریزند اما قبل از ریختن یک توری مشبک فلزی هم اندازه با دریچه در قالب دستگاه گذاشته و خمیر را روی آن می ریزند، سپس در حرارت و فشار بالا قالب گیری خواهند کرد.

این دریچه ها در تنوع رنگی بالا و با آرم و لوگوی شرکت های مختلف تولید خواهند شد.

عمده فروشی دریچه های منهول

عمده فروشی  دریچه های منهول امروزه بسیاری از ادارات و شرکت ها  همچون شرکت فاضلاب، شرکت های مخابراتی ، ادارات برق و …خواهان استفاده از دریچه های منهول در حجم بالایی هستند. 

بنابراین عمده فروش دریچه های منهول با استفاده از روش های متنوعی به توزیع این محصول در حجم بالایی می پردازد که از جمله روش های توزیع این محصول می توان به فروش حضوری و اینترنتی اشاره کرد.  

می توان گفت فروش دریچه منهول به صورت اینترنتی مزیت های بیشتری دارد و به همین جهت بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرد چرا که در هزینه های آنها تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد. 

تماس با ما