جستجو کردن

مراکز فروش لوله پلی اتیلن درجه 3 استاندارد

انواع لوله‌های پلی اتیلن از مهمترین محصولاتی هستند که بر پایه پلیمر ساخته می‌شوند. این لوله‌ها در سایزها و اندازه‌های مختلف توسط برندهای معتبر تولیدی، طراحی می‌شود. لوله پلی اتیلن بسته به نوع و سایز، کاربردهای صنعتی مختلفی دارد. مراکز فروش لوله پلی اتیلن درجه 3 استانداردT این محصول را با کیفیتی مطلوب و با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی ارائه می‌نماید.

مراکز فروش لوله پلی اتیلن درجه 3 استاندارد

معرفی انواع لوله پلی اتیلن

معرفی انواع لوله پلی اتیلن

انواع لوله پلی اتیلن بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند درجه کیفیت، ابعاد و همچنین کاربرد قابل دسته بندی است.

در یک دسته بندی عمده، انواع لوله‌های پلی اتیلن شامل موارد زیر هستند:

  • لوله پلی اتیلن مورد استفاده در صنعت کشاورزی 
  • لوله‌های انتقال آب
  • انواع لوله پلی اتیلن تک جداره
  • لوله پلی اتیلن مناسب انتقال سیالات و مواد صنعتی
  • لوله پلی اتیلن فاضلابی
  • لوله گاز رسانی پلی اتیلن

ابعاد و نوع طراحی لوله پلی اتیلن یکی از مهم ترین مواردی است که انواع لوله پلی اتیلن را از یکدیگر متمایز می‌سازد. برای مثال لوله پلی اتیلنی که در صنعت کشاورزی و آبیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای سایز 16 تا 20 میلیمتری هستند که استحکام و مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی دارند.

لوله پلی اتیلن مورد استفاده در صنایع مختلف برای انتقال و جابجایی انواع مواد صنعتی، مواد غیر اسیدی و سیالات کاربرد دارد و بسته به صنعت مورد نظر می‌توان از لوله با سایز و فشار مختلف استفاده نمود. لوله پلی اتیلن تک جداره با توجه به ظرفیت فشار، برای انتقال آب و در پروژه های گازرسانی کاربرد دارد. 

فروش کلی لوله پلی اتیلن درجه 3 استاندارد

فروش کلی لوله پلی اتیلن درجه 3 استاندارد

انواع مختلف لوله پلی اتیلن با توجه به کیفیت متریال مورد استفاده در تولید محصول، نوع طراحی و برند تولید کننده دارای درجه کیفی متفاوتی هستند. لوله پلی اتیلن استاندارد درجه سه از جمله محصولاتی است که با درجه کیفی مطلوب و قیمت مناسب عرضه می‌گردد.

این لوله‌ها برای استفاده در سیستم‌های آبرسانی، گازرسانی و انتقال انواع تجهیزات الکترونیکی، کابلها و سیم‌های برق به کار گرفته می‌شود. قیمت انواع لوله پلی اتیلن درجه سه با توجه به شرکت تولید کننده محصول، نوسانات بازار داخلی و بازارهای جهانی، نوع عرضه محصول به صورت مستقیم یا واسطه و حجم خرید این محصول به صورت عمده یا جزئی متفاوت است.

نوسانات اقتصادی و تغییرات مداوم نرخ ارز در سالهای اقتصادی اخیر موجب شده که قیمت انواع پلی اتیلن به دلیل بالا رفتن ماده اولیه تولید این محصول افزایش پیدا کند. با این حال مراکز عرضه و فروش بدون واسطه و مستقیم در تلاش هستند که با حذف تمامی واسطه‌ها در فرایند تجارت انواع لوله پلی اتیلن، این محصول را با کیفیت بالا و قیمت استثنایی ارائه نماید و نیاز بازار را تامین کنند. 

تماس با ما