جستجو کردن

مرکز نوار تیپ پلاک دار خارجی در تهران

همزمان با گسترش روش های نوین آبیاری ابزارهای مختلفی به کمک توسعه این روشها آمده اند. یکی از این ابزارها نوار تیپ می باشد که از مواد پلی اتیلنی ساخته می شود و ضخامت بسیار کمی دارد. این نوار در فاصله مشخص دارای پلاک یا درزهایی برای خروج آب می باشد.

از طریق استفاده از این نوارها صرفه جویی بسیار زیادی در مصرف آب انجام خواهد شد. این نوارها دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از آنها نوار تیپ پلاک دار خارجی است. مشخصات این نوار چگونه است و چگونه می توان آن را تهیه نمود؟ با ما بمانید تا بیشتر در مورد یکی از روش های نوین آبیاری گیاهان زراعی بدانید.

مرکز نوار تیپ پلاک دار خارجی در تهران

مشخصات نوار تیپ پلاک دار خارجی

مشخصات نوار تیپ پلاک دار خارجی

همان طور که گفتیم جنس این نوار تیپ ها پلی اتیلن می باشند منتها با توجه به اینکه ضخامت بسیار کمی دارند نسبت به بسیاری هستند این نوارها در دو نوع درزدار و پلاک دار به بازار عرضه شده اند. ایران در زمینه تولید نوار تیپ درزدار نیازی به واردات ندارد منتها نوار تیپ های پلاک دار اکثراً از کشورهای دیگر به ایران وارد می شوند. 

از مشخصات نوار تیپ پلاک دار خارجی که یکی از انواع نوارهای آبیاری قطره ای می باشد این است که در محل خروج آب به جای وجود درز دارای قطره چکان می باشند و به وسیله آن می توان میزان آب خروجی را تنظیم کرده تا در مصرف آب صرفه جویی شود. این نوع از نوار تیپها باعث صرفه جویی بسیار بیشتری در آب نسبت به نوار تیپ های درز دار می شوند و با تنظیم میزان آب خروجی، گیاه مدت زمان بیشتری به آب دسترسی داشته باشد.

از جمله محاسن نوار تیپ های پلاک دار خارجی این است که به فشار آب زیادی نیاز ندارند و همچنین نیاز به تسطیح زمین نبوده و به آسانی در زمین های دارای پستی و بلندی مورد استفاده قرار می گیرند. 

از جمله خصوصیات نوار تیپ پلاک دار خارجی این است که نسبت به اشعه ماورای بنفش بسیار مقاوم بوده و در برابر سموم و مواد شیمیایی تغییر بافت نمی‌دهد و از بین می‌رود. همچنین روش نصب آنها بسیار ساده می باشد. این نوار تیپ ها را می‌توان هم بر روی خاک، زیر خاک و یا به صورت معلق در فضا نصب کرد.

استفاده از این وسایل برای محصولات چند ساله مناسب نیست و بیشتر برای کشت های فصلی و ردیفی مانند کشت خربزه، چغندر قند، گوجه فرنگی، آفتابگردان، ذرت، سیب زمینی و سایر محصولات جالیزی مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش انواع نوار تیپ در بازار بزرگ تهران

فروش انواع نوار تیپ در بازار بزرگ تهران

چنانچه در زمینه فروش تجهیزات کشاورزی فعالیت دارید و یا خود تولید کننده محصولات کشاورزی هستید استفاده از نوار تیپ پیشنهاد ما برای عرضه آن به مشتریانتان و یا بهبود عملکرد محصولات کشاورزی و صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب می باشد.

برای تهیه نوار تیپ تهران می توانید با مرکز فروش انواع نوار تیپ در بازار بزرگ تهران تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمت فروش نوار تیپ، نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

تماس با ما