جستجو کردن

مرکز پخش لوله و اتصالات پلیکا در تهران

کارخانه  لوله پلیکا تهران، مرکز پخش لوله و اتصالات، محصولات خود را با تنوع بالایی از لحاظ جنس و سایز ارائه می دهد. لوله های پلیکا از بهترین و پرفروش ترین اتصالات ساختمانی در تهران و شهرستان ها می باشند. یکی از مهم ترین بخش های مرتبط با ساخت هر واحد مسکونی یا تجاری، لوله کشی آن می باشد. بدون شک، این کار تخصصی با توجه به شرایط و نوع ساختمان انجام می شود. اما در حالت کلی، برای انتخاب لوله باید به نکاتی دقت کرد. جنس لوله و اتصالات باید به گونه ای باشد که با مواد اسیدی یا بازی واکنش نشان ندهد، اتصالات ساختمان نباید در کنار مواد شیمیایی دچار تغییر شوند، اگر از لوله و اتصالات برای انتقال آب استفاده می شود نباید بر روی آب اثر بد گذاشته و ترکیبات آن را تغییر دهد، لوله باید تحمل وزن و فشار را داشته و دارای دوام بالایی باشند.

مرکز پخش لوله و اتصالات پلیکا در تهران

مرکز پخش لوله و اتصالات در تهران

مرکز پخش لوله و اتصالات در تهران، ارائه دهنده انواع اتصالات به صورت زیر می باشد:

  • پلیکا، پلی اتیلن و پلی پروپیلن که در دسته لوله های پلاستیکی قرار می گیرند.
  • لوله های چدنی که از استحکام خوبی برخوردار هستند.
  • لوله های گالوانیزه که از دو نوع آهنی و فولادی تشکیل شده اند.

انتخاب هر کدام از این ها برای ساختمان باید با توجه به وضعیت ساختمان، حجم کار و موارد دیگر صورت گیرد.
پلیکا جنس خوب و مناسبی برای لوله کشی اکثر ساختمان ها می باشد. خرید مستقیم از مرکز پخش باعث کاهش هزینه ها شده و از طرفی کیفیت محصول خریداری شده را نیز تضمین می کند.
مراکز پخش از طریق دفاتر نمایندگی کار توزیع و فروش لوله و اتصالات محصولات کارخانجات مختلف را بر عهده دارند. در این مراکز همچنین مزایای استفاده از هر کدام از این تجهیزات برای خریداران ذکر می شود و راهنمائی های لازم برای خرید مناسب به آنها ارائه می شود.
قیمت هر نوع از این لوله ها با هم متفاوت است و این مورد نیز از سوی فروشندگان به مراجعه کنندگان یادآوری می شود.

انواع لوله و اتصالات پلیکا در بازار

یکی از مهم ترین محصولات عرضه شده در لوله فروشی ها لوله پلیکا می باشد. لوله های پلیکای موجود در بازار به سه گروه کلی لوله پلیکا معمولی (فشار ضعیف)، لوله های نیمه قوی و لوله های فشار قوی تقسیم می شوند.
انواع لوله و اتصالات پلیکا کاربردهای مختلفی دارند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • سیستم های تهویه ای (بیشتر از لوله های فشار ضعیف برای این کار استفاده می شود)
  • سیستم های فاضلاب (معمولاً لوله پلیکا نیمه قوی)
  • پوشش انواع کابل برق (لوله پلیکا قوی یا نیمه قوی)
  • فاضلاب های کارخانه ای و صنعتی (لوله پلیکا فشار قوی)
  • مصارف بزرگ شهری
  • شبکه های بزرگ آب رسانی

موارد فوق قسمتی از کارکرد لوله های پلیکا را نشان می دهد و گستردگی استفاده از آن را در بخش های گوناگون متذکر می شود.

فروش لوله و اتصالات پلیکا در تهران

فروش لوله پلیکا در تهران در ارقام گوناگون از لحاظ نوع و اندازه صورت می گیرد. به دلیل رونق ساخت و ساز در تهران و همچنین انبوه سازی مسکن فروش این اتصالات در مقادیر مختلف و متفاوت صورت گرفته و یکی از مواد اولیه برای لوله کشی ساختمان ها به شمار می رود.
به همین سبب بخشی از نیاز انبوه سازان مسکن و ساختمان سازان به این تجهیزات از طریق مراکز عمده فروشی برای خرید در حجم زیاد و مقادیر قابل توجه صورت می گیرد. بنابراین بخشی از خریداران عمده لوله پلیکا را مصالح فروشی ها تشکیل داده اند. اما بخشی از فروش لوله و اتصالات پلیکا به سازندگان مسکن و ساختمان در تهران و شهرستان ها اختصاص دارد.
فروش این محصول از طریق تاسیس نمایندگی های فروش نیز در مناطق مختلف تهران برای عرضه مستقیم صورت می گیرد. این نمایندگی ها آخرین تولیدات شرکت را به مراجعه کنندگان معرفی نموده و عرضه انواع لوله پلیکا به صورت مستقیم توسط این مراکزانجام می شود.

خرید ارازنترین لوله پلیکا در تهران

خرید ارازنترین لوله پلیکا در تهرانبرای خرید لوله پلیکا ارزان قیمت از مراکز فروش در تهران می توان به شیوه های زیر اقدام نمود:

  • ارتباط با تولید کنندگان و کارخانجات سازنده لوله پلیکا، مراجعه به فروشگاه لوله پلیکا و مشاهده نمونه محصولات مختلف
  • مراجعه به تولیدی لوله پلیکا تهران و سایر شهر ها و خرید از سایت های فروش اینترنتی
  • خرید از نمایندگی های فروش مستقر در نقاط مختلف شهر

یکی از نکات مهمی که لازم است از سوی خریدار لوله پلیکا مورد توجه قرار گیرد نیاز سنجی خرید مناسب است. از آن جا که این لوله ها دارای سایز های متفاوت هستند و قدرت تحمل فشار آب را به شکل های مختلف دارند این امر از اهمیت زیادی برخوردار است. این امر موجب خواهد شد ضمن خریدی مناسب در صورت خرید زیاد و عمده نیز از صرف هزینه های اضافی خودداری شود.
در خرید های کلی خرید لوله مناسب با سایز درست و انتخاب صحیح ضمن بهره مندی از قیمت مناسب و ارزان رضایتمندی خریداران را نیز به دنبال خواهد داشت.

با کیفیت ترین لوله پلیکا تولید شده در ایران

با کیفیت ترین لوله پلیکا تولید شده در ایرانپلیکا نام برندی است که تولید کننده لوله های پی وی سی می باشد و در بازار برخی برای خرید، آن را به همین نام مورد استفاده قرار می دهند.
این تولید کنندگان یکی از پیشتازان اولیه در زمینه تولید و ساخت لوله و اتصالات در کشور می باشند. تولیدات این مارک از با کیفیت ترین نمونه محصولات مشابه است که دارای سالیان سال تجربه ساخت و تولید می باشد.
یکی از صنایعی که ارتباط مستقیم با این تجهیزات دارد، صنعت آب و فاضلاب است که مدیریت تولید لوله پلیکا در این زمینه توانسته است نیاز این بخش از صنعت را تامین نماید.
این قطعات ساختمانی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند و استحکام آنها موجب استفاده گسترده از این لوله ها در بخش ساختمان سازی شده است.

موارد کاربرد لوله پلیکا در صنعت

موارد کاربرد لوله پلیکا در صنعت لوله های طوسی رنگی که در بخش لوله تولید می شود لوله پلیکا هستند که از جنس یو پی وی سی می باشند.
این اتصالات موارد کاربرد زیادی داشته و در بخش های مختلف به کار می روند. از جمله قسمت هایی که نشان دهنده کاربرد این لوازم هستند موارد زیر می باشند:

  • قابل کاربرد در سیستم های تهویه منازل و آپارتمان های مسکونی یا تجاری
  • شبکه اتصال فاضلاب و سیستم آب رسانی شهری، صنعت برق رسانی، صنایع مخابراتی

قابلیت ها و مزایای استفاده از لوله پلیکا آن را قابل کاربرد در صنایع مختلف و بخش های گوناگون نموده است. نصب آسان، دارا بودن مقاومت و طول عمر زیاد، وزن کم، مقاوم در برابر مواد اسیدی و بازی و به طور کلی مواد شیمیایی، عدم تغییر در کیفیت آّب و عدم ایجاد رسوب در لوله از مهمترین مزایای موجود در این تجهیزات می باشد.

صادرات لوله پلیکا به قیمت عمده

صادرات لوله پلیکا به قیمت عمدهمنطقه خاورمیانه یکی از مقاصد صادراتی لوله پلیکا می باشد. صادرات لوله پلیکا فشار قوی، لوله پلیکا ساز 200، لوله پلیکا سایز بزرگ و لوله فشار ضعیف طبق سفارش کشور های متقاضی صورت می گیرد.
قیمت لوله پلیکا معمولی و لوله پلیکا صادراتی ارزان به شکل عمده و قیمت جهانی نرخی است که برای مبادله و خرید و فروش لوله در نظر گرفته می شود. علاوه بر این منطقه کشور های دیگری همچون عراق، کشور های آسیای میانه، ترکمنستان، قطر و عمان نیز از دیگر کشور هایی هستند که صادرات لوله به آنها صورت می گیرد. در بین کشور های نام برده شده بیشترین میزان صادرات به کشور همسایه یعنی عراق صورت گرفته است.
تجارت خارجی و صادرات امر مهمی است که بین کشور های مختلف برای مبادلات تجاری و معامله و داد و ستد کالا های مختلف از جمله لوله صورت می گیرد. این موضوع در توسعه روابط بین الملل، شناخته شدن و مطرح شدن کشور در بین کشور های مختلف و بازار جهانی لوله پلیکا و همچنین توسعه اقتصادی نقش بسیار مهمی دارد.

عرضه نوع اصل لوله پلیکا در بازار های داخلی

عرضه نوع اصل لوله پلیکا در بازار های داخلیساختمان سازی مستلزم به کار گیری مواد اولیه و تجهیزات بسیاری است که بخشی از آن مربوط به زیر ساخت ساختمان می شود. یکی از این تجهیزات، لوله های به کار رفته در بخش های مختلف ساختمان است که کار نقل و انتقال آب مصرفی ساختمان و خروج فاضلاب را بر عهده دارند.
در بازار های داخلی شرکت های مختلفی در این حوزه تولیدات خود را به فروش می رسانند که پلیکا نام برندی در این زمینه است. عرضه این محصول از طریق مختلف در بازار انجام می شود که برخی از شیوه های آن عبارت است از:

  • عرضه عمده و کلی
  • عرضه اینترنتی
  • عرضه از طریق نمایندگی های فروش و مراکز مجاز مانند شرکت لوله ستاره سمنان

یکی از امکانات و مزایایی که خرید از مراکز مختلف اتصالات و لوله به همراه دارد، این است که این فروشگاه ها دارای کارشناسانی برای نصب و اندازه گیری و تشخیص نوع لوله مناسب می باشند. این امر در خرید مناسب بسیار تاثیر گذار خواهد بود و در ضمن از خرید های بیهوده نیز پیشگیری خواهد نمود.

سفارش لوله پلیکا به قیمت ارزان

سفارش لوله پلیکا به قیمت ارزانلوله پلیکا به روش های مختلفی قابل سفارش است. نکته مهم در سفارش خرید مناسب و ارزان است که به ویژه در خرید های کلی مد نظر قرار می گیرد.
سفارش عمده این کالا توسط پیمان کاران ساختمانی و کسانی صورت می گیرد که در امر ساخت واحد های ساختمانی فعالیت دارند. سفارش عمده برای این گروه ها بهترین شیوه ممکن است که می توانند استفاده کنند. این امر از صرف هزینه های اضافی مانند هزینه ارسال و باربری خواهد کاست و قیمت تمام شده محصول را نیز کاهش خواهد داد.
سفارش مستقیم به تولید کننده نیز راه دیگری است که خریدی ارزان قیمت را به دنبال خواهد داشت. در این نوع خرید به دلیل خرید مستقیم و نبود واسطه های فروش می توان کالای مورد نظر را با قیمتی بسیار متفاوت از بازار تهیه نمود.

شرکت وارداتی لوله پلیکا در تبریز

شرکت وارداتی لوله پلیکا در تبریزشرکت های وارداتی گروه های تجاری هستند که کار واردات لوله پلیکا را در تبریز به انجام می رسانند. واردات این کالا طبق سفارش های دریافتی از هر کشور و ارسال آن توسط کشور صادر کننده صورت می گیرد.
در زمینه واردات منطقه درخواست دهنده از طریق مشاهده پیش فاکتور و مشخصات کلی محصول در مورد خرید تصمیم می گیرد. در این زمینه مراحل مختلفی طی می شود که در نهایت واردات یک محصول را در پی خواهد داشت.
شرکت های مختلف از جمله شرکت فراز پلیمر برای امر تجارت این اقلام به شناسایی بازار های هدف پرداخته و پس از ارتباط با آنها به بازاریابی محصول می پردازند. کیفیت مهمترین شاخصه حیاتی در این مورد است که موجب خواهد شد برای سفارشات بعدی نیز از همان برند تقاضا برای خرید صورت گیرد.

عرضه مستقیم لوله پلیکا تهران به اقصی نقاط ایران

عرضه مستقیم لوله پلیکا تهران به اقصی نقاط ایرانتولید کنندگان لوله پلیکا در تهران امکان ارسال آن را به اقصی نقط ایران با استفاده از شیوه های پخش و توزیع فراهم می سازند. عرضه مستقیم روشی است که نیاز به بازاریابی کمتری دارد و کاهش دهنده هزینه های نهایی است.
نکته مهم در این موارد این است که از طریق درج آگهی های مختلف، خریداران و متقاضیان این اجناس را از عرضه مستقیم و زمان آن آگاه ساخت.
سیستم ها و شبکه های توزیع و حمل و نقل با ارسال به هنگام برای هر منطقه طبق نیاز و سفارش دریافت شده عمل کرده و از این روی شهر های مختلف می توانند با صرف زمان بسیار کم این اقلام را تهیه و خریداری نمایند.
لوله و اتصالات مرتبط با آن از اجزای اصلی ساختمان می باشند که پلیکا نوعی تولید کننده فعال در این صنعت می باشد. نمونه محصولات مختلف این برند در حال حاضر دارای استفاده گسترده نه تنها در بخش ساختمان سازی بلکه در صنایع دیگر نیز می باشند.

پخش عمده لوله پلیکا در بازار های خارجی

پخش عمده لوله پلیکا در بازار های خارجیدر بازار های خارجی و بین المللی پخش عمده بهترین روش برای تامین نیاز به لوله پلیکا می باشد. در پخش عمده به دلیل حجم زیادی که در تجارت این اجناس در نظر گرفته می شود مزایای بسیاری برای هر دو گروه خریدار و تولید کننده وجود دارد.
مثلا کاهش هزینه های تولید از مزایای مربوط به تولید کننده می شود. در این موارد کارخانجات سازنده با تامین و خرید یک جای مواد اولیه و در مقدار زیاد به ساخت این قطعات می پردازند. به همین دلیل قیمت تمام شده آنها نیز کاهش خواهد یافت که این امر کاهش هزینه های مربوط به فروش را نیز در پی خواهد داشت.
افزون بر این هزینه هایی که شامل حمل و نقل و ارسال نیز می شود به دلیل مقادیر بالا نیز کاهش خواهد یافت. مجموعه این عوامل باعث می شوند که پخش عمده با مزایای زیادی همراه باشد. عمده فروشان یا تولید کننده هستند یا از طریق ارتباط با تولید کنندگان کار تامین لوله و اتصالات را به انجام می رسانند.
در بازار های خارجی عمده فروشان تجار و گروه های بازرگانی هستند که در این کار فعالیت گسترده ای داشته و دیگر بازار ها نیز آنها را می شناسند.

ارائه کننده بهترین لوله پلیکا در کشور

ارائه کننده بهترین لوله پلیکا در کشوردر صورت مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده لوله و تجهیرات مختلف می توان لوله پلیکا را نیز در مجموعه فروش آنها مشاهده کرد.
یکی از بخش هایی که این لوله ها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند صنعت آب و فاضلاب و سیستم آب رسانی است. بهترین نمونه های لوله پلیکا در کشور برای استفاده در این قسمت مورد خریداری شده و به کار گرفته می شوند.
ارائه کنندگان و فروشندگان در هنگام مراجعه مشتریان و متقاضیان لوله از طریق کاتالوگ نمونه اقلام مرتبط با این صنعت را به آنها معرفی می کنند. این موضوع سبب خواهد شد تا امکان مقایسه مشخصات فنی و همچنین میزان دوام و استحکام و از همه مهمتر قیمت برای آنها میسر شود.
بعضی از ارائه کنندگان همچنین زمینه پرداخت اقساطی و بلند مدت را نیز برای اشخاصی که تمایل به استفاده از این شیوه را دارند ممکن می سازند.

بازرگانی فروش لوله پلیکا با حد اقل کارمزد

بازرگانی فروش لوله پلیکا با حد اقل کارمزدواحد های بازرگانی از جمله بخش های مختلف یک شرکت یا سازمان تجاری هستند و به عنوان قلب تپنده آن به شمار می روند. این گروه ها با شناخت شرایط مختلف بازار و پیش بینی آن به تجارت و داد و ستد با سایر شرکت های داخلی یا خارجی می پردازند.
شناسایی بازار های جدید، فروش کالای مورد نظر از جمله فروش لوله پلیکا آذین و انواع لوله سمنان و تجهیزات مرتبط با حداقل کارمزد از جمله اهداف هر شرکت و واحد بازرگانی است. ضمنا فعالیت این واحد ها می تواند فقط محدود به بازار های داخلی شود یا در سطح وسیع تری صورت گرفته و بازار های بین المللی را نیز پوشش دهد.
از دیگر کار هایی که مرتبط با این فعالیت می شود امکان شرکت در نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی برای معرفی محصول تولید شده می باشد. این فعالیت نقش بسیار مهمی در پیدا کردن فرصت های جدید شغلی و افزایش میزان تولید خواهد داشت.

تولید لوله پلیکا با استاندارد های جهانی

تولید لوله پلیکا با استاندارد های جهانییکی از موارد بسیار مهم در هر کار تولیدی از قبیل تولید لوله پلیکا رعایت استاندارد هایی است که از سوی موسسه استاندارد تعیین شده است. قوانین و ضوابط خاصی در این زمینه تنظیم می شود تا محصول نهایی ضمن برخورداری از کیفیت لازم از ایمنی مطلوبی نیز برخوردار باشد.
تمامی تولید کنندگان این عرصه تلاش دارند و موظفند این قوانین را بشناسند و آنها را در فرایند تولید خود به کار گیرند. از این جهت واحد های مختلف تولید در کارخانجات موظف به کنترل کیفی و نهایی آن خواهند بود.
همچنین لازم است تا کار ساخت و تولید چنین لوازمی با استفاده از آخرین دانش روز و علم دنیا صورت گیرد و مطابق با آنها باشد تا جدید ترین و با کیفیت ترین این اقلام طراحی شود. توجه به این امر موجب خواهد شد تا تجهیزات جدیدی با میزان قابلیت های بیشتر و مزایای افزون تر تولید شده و به بازار عرضه شود.

تماس با ما