جستجو کردن

نمایندگی نوار تیپ بدون درز در تهران

نوار تیپ بدون درز  نوعی نوار برای آبیاری است که به راحتی قابلیت جمع شدن دارند و از جنس پلی اتیلن ساخته شده است. این نوارها بدون منفذ بوده و آب را به نقطه مورد نظرتان می رسانند.

نمایندگی نوار تیپ بدون درز در تهران

منظور از نوار تیپ بدون درز چیست؟

منظور از نوار تیپ بدون درز چیست؟ امروزه آبیاری قطره ای خیلی رواج داشته و استفاده از ابزاری که در مصرف آب صرفه جویی کند. ابزار و وسایل زیادی در کشاورزی به این امر کمک کرده است که  که یکی از اینها شلنگها و نوار های تیپ است که از پلی اتیلن ساخته شده و بسیار مقاوم اند. این نوارها به راحتی جمع می شوند و پلاک دار آن برای خط قطره ای مورد استفاده  است که در آبیاری قطره ای استفاده می شود.

به آن شلنگ قابل جمع شدن نیز گفته می شود ، پس از فشار دادن ، دور آن گرد می شود و در حالت فشارسنجی فرو می ریزد.  با داشتن یک لوله مسطح ، می توان آن را بر روی قرقره های حاوی چند هزار پا تأمین کرد.  قطر اسمی از 12 تا 25 میلی متر است. 

می توان برای کاربردهای سطحی و زیر سطحی مورد استفاده قرار گرفت.  نوارهای دیواری نازک برای 2-3 فصل مناسب هستند اما در صورت استفاده از زیرزمین می توانند برای مدت طولانی تری استفاده شوند.  نوار قطره به کاهش سرمایه گذاری اولیه در آبیاری قطره کمک می کند. نوع اصلی دارند انواع نوار تیپ که شامل: پلاک دارو بدون درز است .

مزایا و مشخصات نوار بدون درز:

نوار قطره ای یکپارچه با نوار امیتر یکپارچه جوش داده شده در داخل.  ساخت و ساز یکپارچه توانایی تحمل مقاومت در برابر نوسانات فشار را بهبود می بخشد. لابیرنت مقاوم ، گسترده به صورت هیدرو دینامیکی با طراحی گسترده و پر تلاطم مانع اصطکاک می شود و باعث می شود که گیره امیتر مقاوم باشد.   همچنین کمک می کند تا از جهت یابی صحیح محل خروجیها اطمینان حاصل شود.

دقت ، فیلترهای ورودی  دوگانه بخش فیلتر ورودی اجازه می دهد تا ورودی آب از دو طرف مقابل برای حفظ جریان آب بدون مانع انجام شود.  فیلترهای ورودی چندگانه و ریز مانع از ورود خاک می شوند. برش لیزری در هنگام خروج از سیستم لیزر برش لیزری بسته می شود.  این مانع از مکش خاک می شود. ضریب اصطکاک پایین آن راه تخت مداوم و روان ، حداقل انسداد جریان را ارائه می دهد.  ضریب اصطکاک بسیار کم را نشان می دهد و به دستیابی به طول بیشتر در اجرا کمک می کند.

.

عرضه انواع نوار تیپ در مرکز تهران

عرضه انواع نوار تیپ در مرکز تهران امروزه در اکثر شهرها نوار های تیپ از نمایندگیها عرضه می شود. همچنین عرضه نوار تیپ از طریق صفحه های مجازی نیز صورت می گیرد و شما با مراجعه به آنها می توانید بدون واسطه و با قیمت مناسب خرید کنید.

تماس با ما