لوله پلیکا فشار قوی سایز بزرگ جهت استفاده در کانال های بزرگ زهکشی از درون به بیرون ساختمان با قیمتی بسیار عالی و مناسب در دسترس همگان قرار داد.
انتقال آب و دیگر محلول ها در همه جای دنیا منجر به ایجاد سیستم های زهکشی و انتقال به صرفه و مطمئن شده است. استفاده از لوله پلیکا به عنوان یکی از انواع راه های انتقال سریع و دارای سهولت کار و استفاده سالهاست شناخته شده است. لوله های زیادی همچون لوله های پلی اتیلنی هم جزو این دسته از محصولات بودند که در حال حاضر تنها در بخش های محدودی از سازه ها کاربرد دارند و جای آن را انواع سایزها از لوله های پلی پروپیلنی گرفته است.
لوله پلیکا
موارد زیادی این مصالح ساختمانی را بیش از پیش پر رونق کرده است که منجر به افزایش عرضه و به تبع آن افزایش روز افزون تقاضا برای تهیه آن نموده است. همه فاکتورهای موجود از جمله کیفیت مواد اولیه بکار رفته در تهیه این محصول، سهولت دسترسی و … اثرات مثبتی بر روند توزیع و شناخت آن داشته اند. مواردی که منجر به انتخاب این محصول خاص و برتری آن نسبت به دیگر انواع شده مواردی هستند همچون:
- سهولت نصب
- نسبت به حرارت مقاومت نسبی دارد
- در برابر مواد شیمیایی مقاوم است
- پوشش خوب کابل های برق است
- سبکی در هنگام استفاده
- مقاومت در برابر مواد خطرناک اسیدی
- تحمل فشار های بالای مکانیکی
- عدم تاثیر عوامل شدید خورنده در دراز مدت
لوله پلیکا فشار قوی
انواع مختلفی از لوله پلیکا فشار قوی وجود دارند که در انتقال جریانات پر فشار کاربرد داشته و مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. استفاده از انواع سایز بزرگ و تحمل فشار های قوی در طول های مختلف سالهاست در سیستم های لوله کشی شهری شناخته شده و کاربرد فراوانی دارد.
جدا از استفاده از هر نوع خاص از لوله پلیکا فشار قوی با سایز ها و طول های مختلف، موارد کاربرد همه این نوع لوله ها را می توان به طور اختصار نام برد:
- لوله کشی آب های مختلف آشامیدنی و …
- استفاده در سیستم انتقال فاضلاب
- انتقال آب های سطحی به خارج از سازه ها
- کانال های زیرزمینی انتقال آب
- پوشش و عایق بندی کابل های برق
- استفاده به عنوان تهویه توالت ها
سفارش لوله پلیکا
یکی از موارد مهم، دسترسی راحت در هر کجای کشور به محصول است. وجود برخی از نمایندگی های منحصر به فرد و مراکز ارائه محصولات متنوع می توانند کمک بسیار عالی برای دریافت اطلاعات به روز و جدید در مورد محصول سفارش داده شده به دست مشتری بدهند. مراجعه به فروشگاه های اینترنتی خرید محصول، صفحات مجازی و سایت ها، چاپ و تبلیغات و … می تواند به این انتخاب سرعت عمل بیشتری ببخشد.12