جستجو کردن

مقایسه قیمت خرید انواع پله منهول در بهمن ۱۴۰۱

قبل از خرید انواع پله منهول در بهمن ۱۴۰۱، می‌ توانید قیمت به روز را به دست آورید و به راحتی آن را مقایسه نمایید.

انواع پله منهول

همانطور که مطلع هستید، پله منهول دارای انواع مختلفی می باشد و یک تولید کننده تلاش می کند تا مدل های متنوعی را تولید کند، تا در نتیجه مصرف کننده بتواند به راحتی هر مدلی را که می‌خواهد را انتخاب و خریداری نماید.

خوشبختانه مواد اولیه این محصول در بازار داخل به راحتی تولید می شود و این پله در حجم بالایی تولید می شود و به بازار عرضه می گردد و علاوه بر اینکه به بازار داخل راه پیدا کرده است، به بازار های صادراتی هم ارسال شده است.

برای تولید این لوله از به روز ترین دستگاه های روز دنیا استفاده می‌ شود و همچنین بهترین تکنولوژی ها را برای تولید آن استفاده می کنند تا پله ای که تولید می شود با کیفیت باشد و مقاومت بالایی داشته باشد.

پله منهول دارای اندازه های متفاوتی است، همچنین رنگ های مختلفی دارد و مدل های فلزی و چدنی آن موجود است که شما می‌ توانید هر کدام را می خواهید را تهیه نمایید.

منهول مدل آجری هم دارد که در گذشته بسیار پرطرفدار بوده، که ابتدایی ترین و اولین منهول های تولید شده می باشد و مدل دیگر آن پله منهول بتنی است که مقاومت بسیار بالایی دارد، البته وزن آن زیاد است و در هنگام جابه جایی اصلا سخت و زمانبر نیست.

مدل دیگری از پله منهول تولید می شود که از جنس پلی اتیلن می باشد و فروش بسیار بالایی دارد و قیمت آن نسبت به دیگر منهول ها ارزان تر است و بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و خیلی راحت می توان آن را نصب کرد و برای جابجایی آن نیاز به کارگران زیاد و ماشین آلات سنگین نیست.

خرید پله منهول

با خرید پله منهول می توانید به راحتی کار خود را انجام دهید و این پله برند های زیادی دارد و در شبکه های مخابرات، فاضلاب و تاسیسات آب و برق مورد استفاده قرار می گیرد، که بر روی سطح زمین نصب می شود و مهندسین و کارشناسان می توانند به راحتی دسترسی داشته باشند به تاسیسات زیر زمین.

پله منهول کاربرد های بسیار زیادی دارد و بیشتر در داخل زمین قرار داده می شود و در نیروگاه ها از این پله منهول به صورت بهینه استفاده های زیادی می شود.

هنگام خرید دقت کنید که قیمت این پله ها متفاوت است و همینطور قابلیت های متفاوتی هم دارد، یعنی این که برخی ارتفاع آن آدم رو است و همچنین قطر پله منهول متفاوت است و برخی از پله ها تک جداره است و یا دو جداره، همچنین تعداد خروجی و ورودی آن مهم است و جنس بدنه هم بسیار اهمیت دارد در قیمت و شما در هنگام خرید خوب است که تمام این نکات را در نظر داشته باشید و با کسب اطلاعات بیشتر دست به خرید بزنید.

فروش پله منهول

فروش پله منهول در حجم زیاد صورت می گیرد و تعداد افرادی که این پله را سفارش می دهند بسیار زیاد است و معمولا در زیر زمین نصب می شود و برای همین هم تولید آن کاملا استاندارد است تا در نتیجه هیچ مشکلی برای کارگر ها به وجود نیاید.

بخش اعظم این پله منهول برای مصارف استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد و خیلی از استخر های عمومی و خصوصی و حتی آنهایی که در ویلا های خصوصی دارند از  این  پله ها سفارش می دهندمنهول استفاده که جنس آن ها هسته فولادی می باشد و قیمت بسیار بالایی دارد و اصلا ترک نمی خورد و در برابر ضربه نمی شکند و کاملا یکپارچه می باشد.

خوب است بدانید که معمولا شرایط نصب آن بسیار آسان است و شما می توانید آن را خیلی راحت خودتان نصب کنید و همچنین دقت کنید که اگر این پله ها را به صورت عمیق قرار دهید، بین دو پله نباید کمتر از ۳۰ سانتی متر فاصله باشد و بر اساس اندازه پله ها باید آنها را به روش های مختلف نصب کنید، برای مثال پله ای که سایز ۳۲ می باشد و به جفت پا معروف است می گویند که باید پشت هم نصب شوند و پله ای که سایز ۲۲ است به صورت تک پا می باشد که باید به صورت ضربدری و یا زیگزاگی نصب نمایید.

قیمت پله منهول

خرید پله منهول قیمت این محصول بسیار مهم می باشد و خریدار تلاش می کند تا بتواند هزینه کمتری برای خرید آن پرداخت کند و بهترین کیفیت را از آن خود نماید.

چطور قیمت در حجم خرید می ‌تواند تاثیرگذار باشد، یعنی شما اگر این لوله منهول را در حجم بالایی تهیه کنید می توانید با تخفیف ویژه و استثنایی آن را خریداری نمایید.

تولید کننده تلاش می کند تا برای تولید این پله هزینه ها را کاهش دهند تا در نتیجه مصرف کننده بتواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.

اگر بخواهیم قیمت امروز پله منهول سایز ۳۲ را بیان کنیم، می‌توان گفت ۶۸,۰۰۰ تومان می باشد و همچنین پله ۲۲ آن ۴۴ هزار تومان می باشد و همچنین قیمت پله منهول ۱۰۰۰ دو میلیون می باشد و همچنین لوله منهول ۱۲۰۰، دو میلیون و نهصد می باشد.

صادرات پله منهول

صادرات پله منهول در حجم بالایی صورت می ‌گیرد و این کالا به کشور های اطراف و به جز کشور های خاورمیانه ارسال می شود با کیفیت بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و تاجر های کشور های اطراف حجم زیادی از این پله را سفارش می دهند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش نهایی هم اکنون با مشاور فروش شماره آن در پایین موجود می باشد ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را نهایی کنید و شرایط به گونه ای می باشد که شما می توانید به صورت اینترنتی خیلی راحت خرید خود را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن این پله را تهیه کنید، بدون اینکه هزینه و وقت اضافه ای را برای رفت و آمد در نظر داشته باشید.

امیدوارم این مطالبی که برای شما عنوان کردیم به شما کمک کند تا خرید خوب و پرسودی را برای خود به ارمغان آورید.

تماس با ما