جستجو کردن

تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن

تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن در ایران از سابقه طولانی برخوردار است. کشور ما علاوه بر تامین نیاز داخل، این محصولات را به صورت عمده به بسیاری از کشور های دیگر نیز صادر می نماید.

تولید لوله های پلی پروپیلن با هدف تامین نیاز داخل کشور به این محصولات، با کیفیت بالا انجام می گیرد. سالانه بسیاری از این محصولات نیز علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به خارج از کشور نیز صادر می شود. دلایل استفاده وسیع از لوله و اتصالات پلی پروپیلن را می توان در ویژگی هایی دانست که این لوله ها از آن برخوردارند و امتیازاتی که نسبت به لوله های مشابه فلزی، چدنی و … دارند. بعضی از این ویژگی ها را به صورت مختصر بیان می نماییم:

  • عدم رسوب گیری
  • مقاومت در برابر حرارت، ضربه و مواد اسیدی یا بازی
  • هدایت کامل جریان آب به علت سطح داخلی صاف و صیقلی
  • عدم امکان نشت دهی
  • غیر سمی بودن

تولید لوله پلی پروپیلن به روش های متفاوتی انجام می شود. این نوع از محصول را همینطور می شود در رنگ بندی سفید و سبز مشاهده کرد. برای این که بدانید، چنین لوله های چه ویژگی هایی دارند، خوب است که مطلب حاضر را تا پایان مطالعه نمایید. 

تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن

برند های لوله و اتصالات پلی پروپیلن

برند های لوله و اتصالات پلی پروپیلنآیا می دانید در بین برند های مختلفی که در بازار محصولات پلی پروپیلن مشاهده می کنید، کدام یک مناسب است؟ اگر قصد خرید لوله و اتصالات پلی پروپیلن را دارید، کارشناسان اهل فن توصیه می نمایند که محصول خود را از بین برند های مطرح این حوزه انتخاب نمایید. برند هایی که در حال حاضر در کشور ایران مشغول به تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن می باشند عبارتند از:

  • یزد بسپار
  • یزد لوله
  • نیک بسپار
  • آذین
  • اسپادانا

برندها همواره در چنین عرصه هایی حرف زیادی برای گفتن دارند. طبعاً آن شرکت هایی که کالای مرغوبی را می سازند، در زمره مارک های مطرح قرار می گیرند. تولید کننده لوله پلی پروپیلن نام آشنا کالای خود را از بهترین مواد اولیه می سازد و به همین علت هم بهترین سازنده به شمار می رود. 

تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن باکیفیت

تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن باکیفیتکشور ایران یکی از مطرح ترین تولید کنندگان انواع محصولات پروپیلن در دنیا می باشد. محصولات باکیفیت و قیمت مناسب ایرانی در بسیاری از کشور های خارجی خریدار دارد. تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن باکیفیت به صورت عمده در بسیاری از شهر های ایران صورت می گیرد. بعضی از این شهر ها عبارتند از:

  • اصفهان
  • یزد
  • تهران
  • سیستان و بلوچستان
  • کرمان

برای انواع لوله پلی پروپیلن را شرکت های سازنده عرضه می دارند. قابل ذکر است که چنین محصولاتی طی یک فرایند خاصی ساخته می شوند که ترکیبی از چندین ماده اولیه اند. 

فروش اینترنتی لوله و اتصالات پلی پروپیلن

آیا می دانید برای خرید لوله و اتصالات پلی پروپیلن نیازی نیست که حتما با صرف وقت و هزینه زیاد در سطح شهر سردرگم شوید؟ مراکزی هستند که اقدام به عرضه این محصولات به صورت آنلاین می نمایند. کافی است که به سایت های آن ها سری زده و ضمن کسب اطلاعات کافی در زمینه این محصولات، کالای مورد نظر خود را ابعاد و سایز دلخواه انتخاب و اقدام به ثبت سفارش نمایید. بدین ترتیب در وقت و هزینه صرفه جویی نموده و از خریدی لذت بخش بهره مند خواهید شد.

عرضه به این شکل، مزیت های گوناگونی دارد. خرید آنلاین لوله از هر جایی امکان پذیر است. شما به راحتی می توانید سفارش لوله پلی پروپیلن را در هر رنگ، قطر و کیفیتی که می خواهید، ارائه دهید. این گونه حتی امکان تهیه ارزانترین برندهای لوله نیز وجود دارد. 

فروشنده لوله پلی پروپیلن از این راه، محصول را در تنوع بالایی ارائه می دهد و از سوی دیگر، خریدار نیز می تواند پس از ثبت سفارش، کالا را در اسرع وقت تعیین شده به دست آورد. 

کشورهای تولید کننده لوله و اتصالات پلی پروپیلن

کشورهای تولید کننده لوله و اتصالات پلی پروپیلنلوله نقش بسیار زیادی در زندگی امروزی انسان دارند. آن ها را به طور عموم می شود در هر جایی مشاهده کرد. کاربرد این محصولات به اندازه ای زیاد است که بدون آن نقص های بزرگی به وجود می آیند. شما اگر نگاهی به اطراف‌ تان بیاندازید، حتماً لوله ای را مشاهده می کنید که برای انتقال سیالی به کار برده شده است. 

در همین حال خوب است بدانید که چنین کالاهایی از مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند. در گذشته ها، بیشتر فلزات بودند که کاربردی اصلی ای در این حوزه داشته؛ ولی به دلیل نقص های جدی ای که در این محصولات دیده می شود، آهسته آهسته جای خود را به پلاستیک ها سپردند که امروزه نوع پلیمری حرف اول را می زند. 

از میان لوله ها و اتصالات پلیمری می شود به نوع پلی پروپیلن (pp) اشاره نمود. این کالای کاربردی را هم اکنون کشور های مختلفی تولید می نمایند. کارخانجات همینطور اصلی ترین منبع تامین کننده لوله پلی پروپیلن به شمار می روند. هر تولیدی ای بر اساس امکانات و فناوری هایی که در دست دارد، محصول را به روش های خاص می سازد. 

روی هم رفته، کشورهای تولید کننده لوله ها و اتصالاتی که از جنس پلی پروپیلن ساخته شده اند، در ابعاد، قطرها، ضخامت و رنگ بندی های گوناگونی اقدام به ساخت این محصول کرده اند. 

خریداران لوله پلی پروپیلن صادراتی

خریداران لوله پلی پروپیلن صادراتی

عمدتاً این صادرکننده لوله پلی پروپیلن است که محصول را به شکل کلی تهیه می کند. آنان را می توان از خریداران اصلی این محصول دانست؛ ولی یک لوله صادراتی با نوع داخلی چه تفاوتی می تواند داشته باشد؟ در این زمینه گمانه زنی های مختلفی وجود دارد. 

برای مثال، لوله پلی پروپیلن قیمت مناسب را جهت این کار انتخاب می نمایند. دلیل این مسئله هم بیشتر پرداخت هزینه های مختلفی از جمله حمل و نقل، مالیات و غیره می باشد. از جانب دیگر، لوله پلی پروپیلن با کیفیت بایستی در این زمینه تهیه شود؛ زیرا که در بازارهای مختلف جهانی، تنها چنین محصولی از فروش خوبی برخوردار است. 

باید به این نکته هم اشاره نمود که فروش لوله پلی پروپیلن صادراتی در تنوع بالایی انجام می دهند که این موضوع سبب جلب توجه مشتریان خارجی بیشماری می شود. 

در هر حال، اگر نگاهی به مشخصات لوله پلی پروپیلن برای ارسال به کشورها گوناگون بیاندازیم، می بینیم که تا اندازه ای برخی از شرکت ها آن را با کیفیت های بالاتری ارائه می دهند. این گونه است که توزیع بهترین نوع لوله ایرانی در بازارهای بین المللی صورت می گیرد و باعث می شود تا خریداران متعددی پیدا کند. 

عرضه کنندگان لوله های پلی پروپیلن به بازارهای خارجی

عرضه کنندگان لوله های پلی پروپیلن به بازارهای خارجیصادرات لوله پلی پروپیلن به بازارهای خارجی سود بسیار خوبی دارد. هم اکنون شاهد این هستیم که در این حوزه، بیشتر صادر کنندگان محصولات شان را به کشورهای همسایه ارسال می کنند. عرضه کنندگان تلاش دارند تا کالای خود را طبق سفارشی که دریافت کرده اند، به دست خریدار برسانند. 

در کل، خریداران لوله پلی پروپیلن در بیرون از مرزها، افراد مختلفی می باشند. در وهله نخست، بیشتر می بینیم که مشتریان عمده که بازرگانان این محصول هستند، کالا را تهیه می کنند. آنان سپس به ارائه جزئی آن در بازارهای داخلی پرداخت و به این ترتیب است که به دست مصرف کننده اصلی می رسد. 

اکثر بازرگانان در تلاش هستند تا بهترین نوع لوله پلی پروپیلن را به بیرون از کشور انتقال دهند. این کار را با در نظر داشت استانداردهای روز دنیا انجام داده و به این روش است که توانایی رقابت جدی، با سایر برندهای خارجی دیگر را دارند. بیشتر بازارهای ممالک همجوار در کنترل مارک های گوناگون چینی است. 

در هر صورت، آنچه که باعث می شود تا صادر کننده بتواند موفق ظاهر شود، بررسی دقیق بازار و همینطور اهمیت دادن به کیفیت محصول می باشد. 

خرید آنلاین لوله و اتصالات پلی پروپیلن با بهترین قیمت

خرید آنلاین لوله و اتصالات پلی پروپیلن با بهترین قیمتیکی از راه هایی که می شود با بهترین قیمت لوله ها و اتصالات از جنس پلی پروپیلن را به دست آورد، خرید آنلاین است. به این روش، دیگر نگرانی ای بابت مسافت و طولانی بودن راه ندارید. شما همینطور نیازی نیست که وقت‌تان را تلف کرده و فروشگاه به فروشگاه بگردید تا آن مدل یا نوعی از محصول را که می خواهید، به دست آورید. 

با سرچ و جستجویی راحت، قادر هستید که کالای مد نظر را مشاهده کرده و اقدام به سفارش آن دهید. خوب است به این مسئله هم دقت کنید که خرید عمده نیز به این روش امکان پذیر است. در هر حال، سفارش دادن با این روش، مزیت های گوناگونی دارد که یک از آنها می تواند رساندن کالا در اسرع وقت باشد. 

همچنین بر اساس نوع خریدی که دارید، می توانید تخفیف های ویژه ای را نیز از فروشنده اخذ کنید. روی هم رفته، تهیه به این شکل از هر نظری مقرون به صرفه می باشد. 

موضوع دیگر در این بحث، مسئله تنوع لوله ها است. مشتریان خواهند توانست که انواع لوله پلی پروپیلن را به آسانی مشاهده کرده و آن را بخرند. این لوله ها در رنگ های سبز و سفید ارائه می شوند. 

سفارش لوله پلی پروپیلن درجه یک به صورت عمده

سفارش لوله پلی پروپیلن درجه یک به صورت عمدهنوع درجه یک لوله پلی پروپیلن را به صورت عمده ای راحت می توان به دست آورد. سفارش این کالا را بیشتر کسانی ارائه می دهند که یا پروژه های عمرانی کلانی روی دست دارند و یا فروشنده جزئی آن در بازار می باشند. البته نباید بازرگانان مختلفی که در کار صادرات محصول هستند را نادیده گرفت. 

ولی یک محصول خوب و درجه یک، چه ویژگی هایی دارد؟ در این بخش به چند نمونه از مشخصات لوله پلی پروپیلن اشاره می کنیم که شامل این خواص اند: 

  • آن ها حالتی نیمه سخت دارند؛ ولی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند. 
  • صیقلی و صاف هستند و به خوبی هر نوع سیالی از آن عبور می کند. 
  • از جمله لوله های نیمه شفاف محسوب می شوند. 
  • در برابر مواد اسیدی و شیمیایی مقاوم اند و به همین دلیل در صنایع گوناگونی به کار می روند. 
  • در برابر سایش و اصطکاک هم مقاومت بالایی دارند. 
  • حرارت نزدیک به 90 درجه سانتی گراد هیچ آسیبی به آن نمی رساند. 
  • بهترین نوع لوله در ساختمان سازی و سایر کاربردهای دیگر محسوب می شود. 

قیمت بهترین نوع لوله پلی پروپیلن در بازار تهران

قیمت بهترین نوع لوله پلی پروپیلن در بازار تهران در بازار تهران، قیمت لوله پلی پروپیلن متفاوت اعلام می شود. در این زمینه باید به چند نکته اشاره کنیم؛ زیرا این موارد هستند که باعث متغیر بودن نرخ ها می گردند. 

اول این که، بهترین نوع لوله پلی پروپیلن توسط برندهای خاصی تولید می گردد. آنها جهت ساخت، از بهترین مواد اولیه دست اول کار می گیرند و به این ترتیب است که یک کالای مرغوب و در همین حال گران تر را ارائه می دهند. پس کیفیت لوله می تواند یکی از عوامل موثر در قیمت گذاری به شمار رود. 

موضوع دوم، قطر، ضخامت و همینطور وزن کالا است که در این حوزه مهم اند. این ها هم خود تعیین کننده نرخ ها هستند. به این موضوع هم توجه داشته باشید که این لوله ها به صورت یک، دو و سه لایه عرضه می شوند که بی تردید می تواند باعث شود قیمت های با همدیگر فرق کنند. 

نحوه ارائه نیز خود یکی دیگر از عوامل تعیین کننده نرخ است. همانطور که اشاره کردیم، خرید به صورت عمده باعث کاهش یافتن نرخ ها می گردد. خلاصه این که، مسائل متفاوتی در این عرصه دخیل اند که هر یک به نوبه خود بسیار با اهمیت می باشند. 

مشخصات و کاربرد انواع لوله پلی پروپیلن

مشخصات و کاربرد انواع لوله پلی پروپیلناز لوله های پلی پروپیلن امروزه در بخش های مختلفی استفاده می شود. مشخصاتی که خدمتتان ارائه دادیم، نشان می دهد که تا چه اندازه این محصول می تواند کاربردی به شمار رود. در حال حاضر، بیشتر کارخانه جات و همینطور ساختمان ها با استفاده از همین لوله ها سیالات خود را از جای به جای دیگر منتقل می کنند. 

برای این که بیشتر با موارد استفاده این محصولات آشنایی حاصل کنید، به چند نمونه از کاربردهای آن در زیر اشاره می نماییم: 

  • در کارخانجاتی که انواع مواد شیمیایی را می سازند، پساب های شان را از طریق لوله های پلی پروپیلن تخلیه می نمایند. 
  • شرکت های تولیدی دیگر هم به همین سان از چنین لوله هایی استفاده می کنند. 
  • در حال حاضر، آب شرب مناطق مختلف از طریق این لوله ها انتقال می یابد. 
  • در سازه های گوناگون، یکی از بهترین لوله ها برای انشعاب آب گرم و سرد است. 
  • در سیستم های فاضلاب شهری و برون شهری، به کار گرفته می ‌شوند. 
  • انواع اتصالات فرعی لوله کشی ها را نیز از این جنس می سازند. 

فروشنده ارزانترین برندهای لوله و اتصالات پلی پروپیلن

فروشنده ارزانترین برندهای لوله و اتصالات پلی پروپیلنلوله و اتصالاتی که از جنس پلی پروپیلن هستند، را می توان با ارزانترین قیمت ها تهیه کرد. فروشنده این چنین محصولاتی را در برندهای گوناگون ارائه می دهد. در تهیه اینگونه از کالاها توجه داشته باید که محصول دارای نشان های شرکت تولیدی و استاندارد باشد. 

بهتر است بدانید که این لوله و اتصالات از نظر ساختاری به سه دسته تقسیم می شوند که سندو تاکتیک، آتا کتیک و ایزوتاکتیک نام دارند. آنان را در ضخامت های متفاوتی هم ارائه می دهند که این موضوع نیز می تواند باعث گردد تا محصول ارزانتر تمام شود.

بحث اتصالات چنین محصولاتی هم که فرق می کند. آنان را عمدتاً می شود به شکل زانویی، سه راه، مهره ها و لوله های مغزی مشاهده کرد. هر یک از این اتصالات کاربردهای مختلفی دارند و بدون آن ها نیز کار لوله کشی با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. 

تامین کننده باکیفیت ترین لوله و اتصالات پلی پروپیلن

تامین کننده باکیفیت ترین  لوله و اتصالات پلی پروپیلن برای این که بتوانید با کیفیت ترین لوله و اتصالات از جنس پلی پروپیلن را تهیه کنید، می شود به معتبرترین تامین کننده سر بزنید. نوع مرغوب این کالا، با بهترین دستگاه ها که مجهز به فناوری های پیشرفته اند، ساخته می شود. این محصولات همچنین مشتقی از چندین ماده اولیه اند که طبیعتاً مرغوب بودن آنان نیز شرط اساسی در این حوزه است. 

ولی خوب است بدانید که استفاده از چنین لوله های مزیت های مختلفی هم دارد. برای مثال، آنان را خیلی سریع می شود نصب و راه اندازی نمود. حمل و نقل شان آسان است و قیمت مناسبی هم دارند. هیچگاه زنگ نمی زنند، نمی پوسند و باعث نمی گردند تا رنگ و بوی سیالات (به ویژه آب) تغییر پیدا کند. 

از سوی دیگر، نوع مرغوب چنین لوله هایی رسوب نیز نمی زنند که این ویژگی های یک محصول ناب، کاربردی و در همین حال با کیفیت می باشد. 

صادرکننده برتر لوله های پلی پروپیلن

صادرکننده برتر لوله های پلی پروپیلنبرترین صادر کننده لوله های پلیمری پلی پروپیلن، نه تنها به مسئله کیفیت محصول اهمیت ویژه ای می دهد، بلکه آن را در ابعاد استاندارد هم ارائه می کند. در این عرصه، مشاهده می کنیم که بازرگانان متفاوتی فعالیت می نمایند. 

جدا از این موارد، نقشی که چنین لوله هایی ایفاء می کند، سبب شده تا بسیاری از کشورها در امور خاصی، از آن استفاده کنند و برخی که هنوز امکانات تولید آن را ندارند و یا این که نمی توانند نوع مرغوب را بسازند، متوسل به وارد کردن محصول می گردند. 

ارائه کننده لوله پلی پروپیلن در سایزهای مختلف

ارائه کننده لوله پلی پروپیلن در سایزهای مختلفلوله پروپیلن در سایزهای مختلفی ساخته می شود که ارائه دهنده، انواع آن را برای مشتریان خود در نظر می گیرد. در این بخش به چند نمونه از ابعاد پر کاربرد اشاره می کنیم. 

به این موارد توجه داشته باشید: 

  • قطر لوله 20 میلیمتر با ضخامت 3.4 میلی متر 
  • قطر لوله 25 با ضخامت 4.2 میلیمتر
  • قطر لوله 32 با ضخامت 5.4 میلیمتر
  • قطره لوله 75 با ضخامت 12.5 میلیمتر
  • قطر لوله 110 با ضخامت 18.4 میلیمتر 
تماس با ما