جستجو کردن

فروش پله منهول پلی اتیلن 32 مهره دار در خوزستان

در خوزستان از پله منهول پلی اتیلن 32 مهره دار، به دلیل مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید استفاده زیادی می‌ شود.

بررسی پله منهول از لحاظ مواد اولیه

اگر بخواهیم به زبان ساده پله منهول را تعریف کنیم باید بگوییم، پله‌ هایی که به صورت ثابت بر روی بدنه منهول‌ هایی با جنس‌ های مختلف نصب می‌ شود، که در این قسمت پله‌ های منهول را از لحاظ مواد اولیه مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

این پله‌ ها ورود و خروج به داخل منهول را آسان می‌ سازد، همچنین در دسترسی به تجهیزات موجود در منهول ها نقش مهمی دارد.

پله‌ های منهول از لحاظ جنس بدنه در جنس های بتنی، آجری، چدنی، پلی اتیلن و پلیمری تولید می‌ شود؛ اما پله‌ های منهول در دو نوع 22 سانتی و 32 سانتی تولید می‌ شود.

برای منهول هایی با جنس بتنی از پله‌ هایی استفاده می‌ شود، که مرکز اصلی آن از مواد بتنی و میله گرد فولادی و با روکش پلی پروپیلن استفاده می‌ شود؛ مواد بتنی و میلگرد هایی که در مرکز این پله بکار رفته، بسیار مرغوب و مقاوم است؛ چرا که باید از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه ناگهانی برخوردار باشد.

همچنین منهول هایی که از جنس چدن هستند، از پله‌ هایی استفاده می شود که دارای هسته چدنی می باشند؛ که با مواد اولیه پلی پروپیلن پوشش دهی شدند؛ زیرا چدن به کار رفته در این پله‌ ها در تماس با آب‌ های کلردار و مواد شیمیایی دچار خوردگی می شوند، سپس پس از پوشش دهی این پله های مقاوم می شوند؛ از طرفی استفاده از چدن به عنوان ماده اولیه در این پله، کمی وزن آن را افزایش می‌ دهد.

پله منهول

برای منهول های که جنس پلی اتیلن دارند، از پله‌ هایی با جنس پلی اتیلن روکش دار استفاده می شود، که پلی اتیلن به عنوان مواد اولیه این پله‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد، که از مواد با کیفیتی برای تولید این پله ها استفاده می‌ شود.

همچنین مواد پلیمری، به صورت یک دست این پله را می‌ پوشاند تا مواد پلی اتیلنی موجود در مرکز، مقاومت پله را در برابر فشار و ضربه افزایش دهد.

از طرفی برای منهول های پلیمری از پله هایی با مرکز فولادی و روکش پلیمری استفاده می شود، که فولاد به کار رفته در این پله ها به دلیل مرغوبیتی که دارد، در طول عمر و استحکام این لوله ها نیز نقش بسزایی دارد.

پله هایی که در قسمت بالا شرح داده شد به دو دسته پله‌ های، 22 سانتی به صورت ساده و بالدار تولید می‌ شود، همچنین پله‌ های 32 سانتی به صورت ساده و مهره‌ دار تولید می شود.

به پله های 22 سانتی، 22 مهره نیز گفته می شود، که در منهول های بتنی و آجری استفاده می شود و پله های 32سانتی که به 32 مهره معروف هستند در منهول های پلیمری، پلی اتیلن، آجری و آب و فاضلاب استفاده می شود.

پله منهول

میزان صادرات پله منهول

طبق آمار و ارقام و بررسی‌ های انجام شده در مورد میزان صادرات پله منهول به این نتیجه رسیده‌ ایم، که صادرات این محصول در رده بالایی قرار گرفته است؛ همچنین تولید کنندگان می‌ توانند با افزایش کیفیت محصول، میزان صادرات این محصول را افزایش دهند؛ از این رو در صادرات آن رتبه بالاتری دریافت کنند.

پله‌ های منهول دارای بدنه‌ ای فولادی هستند، که این فولاد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای حفظ کیفیت بدنه این محصول از پروپیلن برای پوشش دهی استفاده می شود.

از طرفی این محصول از متریال درجه 1 و با کیفیت ساخته شده است، لازم به ذکر است فرآیند تولید این محصول توسط کارشناسان و متخصصان خبره در این زمینه، نظارت و بررسی می شود.

برای تولید این محصول از دستگاه‌ های فوق پیشرفته استفاده می شود، همچنین این محصول  طبق استاندارد های جهانی تولید می شود.

برای تولید پله‌ های منهول از روش‌ های قالب گیری تزریقی، قالب‌گیری بادی، قالب‌گیری فشاری و غیره استفاده می‌ شود؛ باید بدانید پله‌ های منهول در جنس‌ هایی مانند: بتنی، آجری، چدنی، پلی اتیلن و پلیمری تولید می‌ شوند، که هر یک کاربرد و ویژگی خاص خود را دارند.

در نهایت پله‌ های منهول تولید شده در بسته‌ بندی‌ های مختلف و مناسب قرار گرفته در  اختیار کشور های تقاضا کننده قرار می گیرد.

همچنین صادرات این محصول به صورت دریایی، هوایی و زمینی انجام می‌شود، که برای صادرات با توجه به میزان مسافت، از طریق روش های ذکر استفاده می شود، هر یک از این روش‌ها هزینه متفاوتی دارد.

تولید کنندگان پله منهول با دریافت تقاضا از سایر کشور ها در ابتدا، به کشور های تقاضا کننده سفر کرده و نوع و میزان تقاضای آن ها رو مورد بررسی قرار می‌ دهند و سپس با توجه به نوع و میزان تقاضای مصرف کننده، محصولی مناسب در اختیار آن ها قرار می‌ دهد.

پله منهول

خرید اینترنتی پله منهول

مصرف کنندگان می‌ توانند پله منهول را به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنند؛ امروزه خرید اینترنتی یکی از روش‌ های خرید آسان محسوب می‌شود.

اگر قصد خرید پله منهول را دارید، باید در ابتدا به جنس، ابعاد و اندازه و متریال به کار رفته در این محصول دقت کنید؛ زیرا هر یک از موارد ذکر شده تاثیر بسزایی در کیفیت این محصول دارد.

همچنین باید بدانید، که عواملی نظیر: قیمت دلار، میزان تقاضا، صادرات و واردات و قیمت نفت تاثیر مستقیمی در تعیین قیمت این محصول دارد؛ چرا که موارد ذکر شده جزو پایه و اساس‌ های اصلی در بازار جهانی محسوب می‌شود؛ از این رو می‌ توان گفت با تغییر هر یک از عوامل ذکر شده قیمت تمامی محصولات در سطح جهان دچار نوسان می‌ شوند.

قیمتی که تولید کنندگان برای این محصول در نظر گرفتند و در بازار نیز با این قیمت به فروش می‌ رسد، از 45,000 تومان تا 150,000 تومان می باشد، که باید داشته باشید که با تغییر اندازه پله های منهول قیمت آن نیز تغییر می‌ کند.

از این رو پیشنهاد می شود در کنار مراجعه به مراکز معتبر جهت خرید حضوری این محصول می توانید، با مراجعه به وب سایت های فروشگاهی بصورت اینترنتی و غیر حضوری محصول مورد نیاز را خریداری کنید؛ چرا که در خرید اینترنتی، پله های منهول با قیمتی مناسب تر عرضه می شود.

مجموعه ما از عرضه کنندگان و صادر کنندگان با تجربه این محصول در ایران می باشد، که پله های منهول را با دارا بودن استاندارد و کیفیتی مطلوب در اختیار مشتری قرار می دهد؛ همچنین ناگفته نماند برای خرید این محصول از طریق وب سایت ما هیچ محدودیتی وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات و خرید این محصول پیشنهاد می شود با شماره های درج شده حاصل فرمایید.

تماس با ما