جستجو کردن

خرید لوله پلیکا از تامین کننده اصلی در کشور

از جمله لوله های با کیفیت با مصارف بالا در صنایع، لوله پلیکا می باشد که جنس آن از پلیمر های پلی اتیلن است.

میزان مقاومت لوله پلیکا

لوله پلیکا، یک نوع لوله پلاستیکی است که برای استفاده در سیستم ‌های آب سرد و گرم، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، و سیستم ‌های آبیاری استفاده می‌ شود.

این لوله‌ ها از پلی ‌اتیلن با کیفیت بالا ساخته شده، به همین دلیل میزان مقاومت آن بالا بوده و دارای خواص فیزیکی و مکانیکی برجسته ‌ای هستند که آن ها را برای استفاده در برابر فشار، حرارت، و خوردگی مناسب می‌ سازد.

مقاومت لوله پلیکا در برابر فشار:

لوله پلیکا دارای مقاومت بالا در برابر فشار است، ضخامت دیواره لوله و ساختار مقاومتی آن امکان تحمل فشار های بالا را فراهم می ‌کند که این مقاومت برای استفاده در سیستم‌ های آب سرد و گرم، و همچنین سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی بسیار مناسب است.

مقاومت لوله پلیکا در برابر حرارت:

آن ها می ‌توانند در دما های بالا تا حدود 95 درجه سانتیگراد استفاده شوند؛ از این رو در سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی با دماهای بالا و تغییرات حرارتی قوی استفاده می شوند.

مقاومت لوله پلیکا در برابر خوردگی:

لوله پلیکا مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد و به عنوان جایگزینی برای لوله‌ های فلزی مانند مس و فولاد هستند که از خوردگی ناشی از آب، مواد شیمیایی و اکسیداسیون در طول زمان جلوگیری می ‌کنند.

سایر ویژگی‌ های مقاومت لوله پلیکا:

– انعطاف پذیری بالا: لوله پلیکا انعطاف پذیری بالایی دارد که نصب و اتصال آن را آسان می‌کند. آنها قابلیت انعطاف و تنظیم به شکل‌ها و زوایای مختلف را دارند.

  • سبک وزن: لوله‌ های پلیکا سبک وزن هستند و برای حمل و نصب آسان هستند.
  • عمر طولانی: مقاومت لوله پلیکا در برابر خوردگی و آب شستگی، باعث می ‌شود که عمر طولانی‌تری نسبت به لوله ‌های فلزی داشته باشند که آن ها معمولاً دارای ضمانت عمر طولانی هستند و می‌توانند به مدت 20 تا 50 سال و حتی بیشتر استفاده شوند.
  • عدم انتقال طعم و بو: لوله پلیکا به دلیل جنس پلاستیکی خود، طعم یا بوی خاصی به آب منتقل نمی ‌کند و کیفیت آب را تحت تأثیر قرار نمی ‌دهد.
  • مقاومت الکتریکی: لوله پلیکا مقاومت الکتریکی بالایی دارد و برق گرفتگی را کاهش می‌ دهد که این ویژگی می‌ تواند در سیستم ‌هایی که برق آب شربی وجود دارد، بسیار مفید باشد.
  • هزینه کمتر: لوله‌ های پلیکا معمولاً هزینه کمتری نسبت به لوله‌ های فلزی دارند؛ همچنین نصب و نگهداری آن ها نیز ساده‌تر است که می ‌تواند هزینه ‌های کلی سیستم را کاهش دهد.

قیمت لوله پلیکا ایرانی

قیمت لوله پلیکا ایرانی به طور مستقیم به قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید آن مرتبط است.

این محصول از پلیمر هایی مانند پلی اتیلن به دست می آید که افزایش قیمت مواد اولیه مانند پلی اتیلن می ‌تواند به افزایش قیمت لوله پلیکا منجر شود.

افزایش تقاضا نسبت به عرضه می ‌تواند منجر به افزایش قیمت شود، در حالی که افزایش عرضه نسبت به تقاضا می ‌تواند به کاهش قیمت منجر شود.

 

هزینه ‌های مرتبط با تولید لوله پلیکا شامل هزینه ‌های تجهیزات تولیدی، نیروی کار، انرژی، حمل و نقل، نگهداری و سایر هزینه‌ های مرتبط با فرآیند تولید است.

نوسانات ارز و تغییر قیمت دلار می تواند تاثیر مستقیمی در تعیین نرخ فروش این محصول بگذارد همچنین، افزایش مالیات‌، تعرفه، کنترل صادرات و واردات، یا تسهیلات مالی ممکن است قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.

شرایط جغرافیایی و اقلیمی همچون آب و هوا، دما و رطوبت می‌ توانند در تولید، حمل و نقل و نگهداری لوله پلیکا تأثیر داشته باشند و در نهایت، قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.

تغییر در استاندارد ها و الزامات فنی ممکن است به هزینه‌ های تولید اضافه کرده و در نتیجه قیمت را افزایش دهد.

عواملی همچون تغییرات در بازار جهانی، تقاضا و عرضه جهانی، تحریم ‌ها و جنگ‌ ها، تغییرات قیمت سوخت و سایر شرایط جهانی نیز می ‌توانند بر قیمت لوله پلیکا ایرانی تأثیرگذار باشند.

مهم است به یاد داشته باشید که این عوامل در طول زمان و با توجه به شرایط اقتصادی و صنعتی ممکن است تغییر کنند.

برای دریافت اطلاعات به ‌روز و دقیق ‌تر درباره عوامل تعیین کننده قیمت لوله پلیکا ایرانی، توصیه می‌ شود با تولید کنندگان و منابع معتبر مرتبط مشورت کنید.

عرضه مستقیم لوله پلیکا شاخه ای

يكي از بهترين روش‌ هاي عرضه لوله پليكا در بازار هاي داخلي، عرضه مستقيم اين كالا مي ‌باشد.

در واقع اين فرايند به همه خريداران كمك مي ‌كند تا با پرداخت هزينه‌ هاي كمتر به محصولات مختلف دست پيدا كنند.

از آنجا كه لوله پليكا ها انواع مختلفي دارند و از لحاظ طول، قطر، ضخامت و برند داراي نمونه‌ هاي گوناگوني مي ‌باشد، قطعاً نرخ فروش آن ها هم متفاوت خواهد بود.

در حقیقت با عرضه مستقيم تا حدودي مي‌ توان قيمت ‌ها را ثابت نگه داشت چون در اين روش هيچ واسطه ‌گري وجود ندارد تا قیمت ها را به نفع خود افزایش دهد و حتی بسياري از عواملي كه در بالا ذكر كرديم هم با نبود دلالان نمي‌ تواند قيمت ها را تحت تأثير قرار دهد.

بنابراين توصيه ما به عنوان فروشنده به شما عزيزان اين است كه همواره مراكزي را انتخاب كنيد كه امكان توزيع مستقيم كالا را دارند.

شما در اين روش با دست باز تري محصول را انتخاب مي‌ كنيد؛ همچنين لازم است ذكر كنيم كه مجموعه ‌ي ما به عنوان يكي از تأمين ‌كنندگان اصلي اين كالا در كشور ما فعاليت مي‌ كند و شما عزيزان مي ‌توانيد به آساني بهترين لوله ‌هاي پليکا را از لحاظ كيفيت و مقاومت با بررسي قيمت خريداري نماييد.

با خريد از اين مجموعه ضمن بهره ‌مند شدن از يك كالاي با كيفيت و با قيمت مناسب، از مشاوره تخصصي كارشناسان ما هم استفاده كرده تا محصولي متناسب با نياز و پروژه خود خريداري كنيد.

قيمت تقريبي که مجموعه ی آنلاین ما براي فروش لوله‌ هاي پليکا در نظر گرفته، شاخه ‌اي شش هزار تومان مي ‌باشد و فروش آن ها تا چهار صد هزار تومان هم ادامه پيدا مي ‌كند.

اين قيمت‌ ها بر اساس موارد ذكر شده متغير هستند و شماره تلفن ‌هاي ذكر شده جهت اطلاع ‌رساني به شما عزيزان در اين صفحه درج شده است تا از آخرين قيمت فروش محصول بهره‌ مند شويد.

به منظور خرید محصول یا کسب اطلاعات بیشتر راجع به کالا می توانید، با شماره هایی که مشاهده می کنید، تماس بگیرید، فرقی نمی کند در کجا زندگی می کنید، سفارشات شما در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان ارسال خواهد شد.

تماس با ما