جستجو کردن

خرید دریچه منهول از کارخانه تولید کننده

کارخانه توليد كننده، دريچه‌ های منهول را با توجه به كاربردشان در جنس‌ های مختلف و طبق استاندارد های جهانی عرضه می كنند.

مقایسه دریچه منهول ترافیکی و پیاده رو

دریچه های منهول به درپوش‌ هایی گفته می‌ شود، که محل ورود منهول‌ ها را می‌ پوشاند؛ دریچه منهول با جنس‌ های مختلفی تولید می‌ شود، که هر یک کاربردی متفاوت دارند؛ این دریچه‌ ها در سه نوع: ترافیکی، نیمه ترافیکی و غیر ترافیکی تولید می‌ شوند.

برای مقایسه دریچه منهول ترافیکی و پیاده رو باید به نکات مهمی دقت کرد، که در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد.

به دریچه‌ های منهول پیاده رو، دریچه‌ های غیر ترافیکی نیز گفته می‌ شود.

دریچه‌ های ترافیکی و غیر ترافیکی در جنس‌ های چدن، پلیمری و کامپوزیت تولید می‌ شوند، که این دریچه‌ ها از نظر جنس ساختاری با یکدیگر مشابه هستند؛ اما کلاس‌ بندی آن ها با هم متفاوت است.

نوع ترافیکی این دریچه‌ ها وزن 40 تا 90 تن را تحمل می‌کند؛ اما، نوع غیر ترافیکی این محصول وزن 1,5 تا 12,5 تن را تحمل می‌ کند؛ می‌ توان گفت نوع ترافیکی قدرت تحمل وزن بیشتری را، نسبت به نوع غیر ترافیکی دارد.

دریچه منهول

از دریچه‌ های منهول ترافیکی در مکان‌ های پر تردد استفاده می شود، که تحمل وزن خودرو را در ترافیک و عبور و مرور دارد؛ اما دریچه‌ های منهول غیر ترافیکی در معابر و مکان‌ های عمومی استفاده می شود، که هیچ خودرویی در آن مکان تردد ندارد.

از دریچه‌ های ترافیکی در خیابان‌ های اصلی، بنادر، فرودگاه، باند فرودگاه و لنگرگاه استفاده می‌ شود؛ اما، از دریچه‌ های غیر ترافیکی در معابر پارک‌ ها و پارکینگ خودرو ها استفاده می‌ شود.

محصول ترافیکی و غیر ترافیکی هر دو کاربردی مشترک دارند؛ یعنی هر دو محصول با پوشش دهی دهانه منهول، از خطر احتمالی سقوط به داخل منهول جلوگیری می‌ کنند.

هر دو دریچه‌ ها، ترافیکی و غیر ترافیکی در اشکال: مربع، مستطیل و دایره تولید می شوند؛ که این دریچه‌ ها در دو نوع ساده و قفل‌ دار تولید و عرضه می‌ شود.

محصول ترافیکی دارای ویژگی‌ های زیادی می باشد، که عبارت است از؛ وزن بالای 30 کیلو این دریچه، برقراری امنیت کوچه های پر تردد و دارا بودن ضمانت نامه، همچنین، محصول غیر ترافیکی دارای ویژگی‌ هایی نظیر: وزن بالای ۱۰ کیلو این دریچه، جلوگیری از قطع شدن سطح معابر، دارا بودن ضمانت نامه می‌ باشد.

از طرفی نیز می‌ توان به تفاوت قیمت دریچه‌ های ترافیکی و غیر ترافیکی اشاره کرد؛ چرا که نوع ترافیکی این محصول قیمت بیشتری نسبت به نوع غیر ترافیکی دارد.

همچنین بالا بودن قیمت محصول ترافیکی به این دلیل است که، از مواد با کیفیتی برای مقاومت بالای این محصول در برابر فشار های خارجی استفاده می‌ شود.

دریچه منهول

مزایای استفاده از دریچه‌ منهول

استفاده از دریچه‌ های منهول امری ضروریست؛ چرا که با استفاده از این محصول دهانه ورودی گودال یا چاله های آدم رو به وسیله آن پوشانده می شود، که مزایای بی‌ شمار دریچه‌ های منهول میزان مصرف این محصول را افزایش داده است.

در این مقاله می خواهیم به مزایای استفاده از دریچه های منهول بپردازیم؛

  • مقاومت در برابر خوردگی

دریچه‌ های کامپوزیتی در ایستگاه‌ های سوخت گیری استفاده می شوند؛ زیرا این محصول در برابر مواد شیمیایی و مواد خورنده مقاوم می‌ باشد، همچنین این محصول دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی‌شود، از طرفی در دمای منفی ۸۰ و مثبت ۱۰۰ درجه سانتی گراد دچار هیچ گونه تغییری نمی‌ شود.

  • کاهش صدا

یکی از مهم ترین مزایای دریچه‌ های منهول نوع کامپوزیتی و پلیمری کاهش صدا در هنگام عبور و مرور معابر و دوچرخه سواران در پیاده‌ رو ها و محل‌ های ترافیکی می باشد.

  • کنترل بو

با استفاده از دریچه‌ های منهول در  مکان‌ های پرجمعیت، پارک‌ ها، سواحل و منطقه‌ های تفریحی از نشر بوی نامطبوع در محیط جلوگیری می‌ کند.

  • وزن سبک

با رشد روز افزون علم و فناوری دریچه های تولید شده سبک تر و مقاوم تر هستند، که نمونه کامپوزیتی و پلیمری این دریچه ها به دلیل وزن بسیار سبکی که دارند، فرد می تواند به تنهایی آن را جابجا کند؛ اما نوع چدنی از وزن بالایی برخوردار می باشد.

  • ضد سرقت

دریچه های کامپوزیتی و پلیمری بر خلاف دریچه های چدنی ارزش مادی نداشته به همین علت مورد سرقت قرار نمی گیرد؛ اما نوع چدنی به دلیل قیمت بالای چدن مورد سرقت قرار می گیرد.

  • مقاومت

دریچه های منهول در برابر فشار زیاد، خوردگی، مواد شیمیایی، اشعه UV و کاهش و افزایش دما هوا مقاوم هستند.

  • طول عمر بالا

نوع کامپوزیتی و پلیمری دریچه ها طول عمر بالایی دارند؛اما نوع چدنی به دلیل تماس با مایعات دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شود.

  • قیمت

نوع چدنی این دریچه ها که در گذشته کاربرد فراوانی داشته، از قیمت بالایی برخوردار است؛ اما نوع کامپوزیتی و پلیمری از قیمت پایین تری برخوردار هستند، که با توجه به طول عمر بیشتر این محصولات در کاهش هزینه ها نقش بسزایی دارند.

قیمت دریچه منهول کوپلیمری

قیمت دریچه های منهول کوپلیمری به عواملی مانند: سایز لوله، ضخامت لوله ، برند تولید کننده و کیفیت مواد اولیه وابسته است، که می توانید با تماس با عرضه کنندگان این محصول از قیمت آن مطلع شوید.

از دیگر عواملی که در تعیین قیمت محصول تاثیر گذار است، می توان به صادرات و واردات، میزان تقاضا، نرخ دلار، برند تولید کننده، تولیدات داخلی و خارجی اشاره کرد؛ همچنین می توان به نوسانات موجود در بازار نیز اشاره کرد؛ چرا که با افزایش و کاهش قیمت دلار، قیمت دریچه‌ های منهول کوپلیمری نیز دچار تغییر می شوند.

لازم است بدانید، این محصول توسط تولید کنندگان مختلفی در داخل و خارج از کشور تولید می‌ شود؛ که هر یک از تولید کنندگان قیمتی متفاوت برای این محصول تعیین می‌ کنند؛ از این رو دریچه‌ های منهول با قیمت‌ های متفاوتی در بازار عرضه می شوند.

 دریچه های منهول کوپلیمری در بازار با قیمت 750,000 تومان تا 1,800,000 تومان به فروش می رسد، از طرفی این دریچه ها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می‌ شوند؛ به همین علت می‌ توان گفت قیمت ذکر شده تقریبی بوده و با توجه به ابعاد و اندازه، قیمت دریچه ها متفاوت می باشد.

شما می توانید دریچه های کوپلیمری را به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید تا محصول مورد نظر را با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش دریافت کنید.

از این رو مجموعه ما یکی از فعال ترین فروشگاه های اینترنتی می باشد، که دریچه های کوپلیمری را به صورت گسترده در سراسر ایران عرضه می کند.

شما می توانید با خیالی آسوده دریچه های منهول کوپلیمری را از طریق شماره های موجود در صفحه خریداری کنید.

تماس با ما