جستجو کردن

فروشنده بزرگ پله منهول هسته فلزی

فروشنده بزرگ پله منهول هسته فلزی، با در نظر گرفتن اندازه ها و جنس آن، محصول مورد نظر را به شیوه‌ی عمده در اختیار متقاضیان محترم قرار می‌دهد. در واقع تهیه پله‌ی منهول به صورت عمده، نه تنها سودآوری بیشتری را برای فروشندگان به همراه دارد؛ بلکه با قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تری نیز به خریدان ارائه می‌شود.

فروشنده بزرگ پله منهول هسته فلزی

مدل های متنوع پله منهول

مدل های متنوع پله منهول پله منهول از نظر جنس بدنه انواع متنوع و گوناگونی دارد که در این قسمت به شرح مختصری از آنها خواهیم پرداخت: ۱. پله منهول بتنی: این نوع از پله ها دارای محاسن و البته معایبی نیز می باشد. مقاومت بالای این محصول، از مزیت ها و نکات مثبت آن به شمار می رود.

اما بالا بودن وزن آنها از جمله معایب این نوع از پله ها محسوب می شود، به طوری که برای تولید، زمان و هزینه زیادی صرف می شود و جابجایی ان نیز به علت بالا بودن وزنش به سختی صورت می گیرد.

۲.پله منهول آجری( سنتی) : این دسته از پله ها جزء ابتدایی ترین و ساده ترین نوع پله ها به حساب می آبد که از سال های خیلی دور مورد استفاده قرار می گرفته است.

۳.پله منهول پلی اتیلن: این قسم از پله ها به دلیل مزیت ها و نکات مثبت بسیار زیادی که دارد، امروزه استقبال زیادی از آن می شود.

نخستین مزیت این نوع از پله، پایین بودن وزن آن است که به سهولت قابل جابجایی بوده و قابلیت نصب در هر مکانی را دارد و به همان نسبت هزینه های آن نیز کاهش پیدا می کند.

لازم به ذکر است پله منهول پلی اتیلن به دو صورت تک جداره و دو جداره تولید می شود که در نوع تک جداره، تولید آن به صورت قالبی بوده و دارای ارتفاع و قطر ثابت می باشد؛ این در حالی است که در نوع دو جداره، پلی اتیلن از لوله های کاروگیت بوده و با ارتفاع و قطرهای گوناگون تولید می شوند.

مواد اولیه مرغوب پله منهول

مواد اولیه مرغوب پله منهول پله منهول از جمله ادوات و وسایلی است که عمودی شکل بوده و برای دسترسی راحت‌‌تر به اتصالات شبکه‌های زیرزمینی آب و فاضلاب، برق و مخابرات از این محصول بهره می‌جویتد.

به‌طور مثال در سیستم فاضلاب، جهت متصل کردن تعدادی انشعاب لوله به یکدیگر و کشیدن آنها به یک مسیر خاص و مشخص، از پله منهول استفاده می‌شود.

همانطور که می داتید پله منهول از نظر جنس بدنه به سه دسته بتنی، آجری( سنتی) و پلی اتیلن تقسیم می شود. در اینجا در خصوص مواد اولیه مرغوب پله منهول در هر سه نوع تقسیم بندی می پردازیم تا اطلاعات جامع تری در اختیارتان قرار گیرد.

با توجه به اینکه منهول های آجری و بتنی با مواد و مصالح سنتی ساخته می شوند، کارآیی لازم را در سیستم های فاضلاب ندارند و امروزه به دلیل معایب زیادی که داشته، به طور کلی منسوخ شده است.

اما در خصوص پله منهول پلی اتیلن که از کیفیت بالایی برخوردار است، می توان از مواد پلی اتیلن گرید HDPE 3840 و مواد گرید روتاری مولدینگ نیز برای تولید LLDPE متهول پلی اتلینی استفاده نمود‌. مواد اولیه بکار رفته در تولید منهول های پلی اتیلن در مقابل آلاینده های فاضلابی مثل انواع اسیدها دارای غلظت ۹۹ درصد می باشد.

شایان ذکر است با استفاده از آخرین تکنولوژی و بزرگترین و مدرن ترین فناوری و با بکارگیری نیروهای متخصص،و توانمند، تولید پله منهول مرغوب به بالاترین میزان خود دست یافته است.

استحکام بالایی پله منهول هسته فلزی

استحکام بالایی پله منهول هسته فلزی پله منهول هسته فلزی، محصولی است با استحکام بالا که می توان با حداقل هزینه به داخل منهول راه پیدا کرد و شبکه های فاضلابی، مخابراتی و برق را مورد بررسی قرار داد.

این محصول از جنس های با استحکام گوناگونی نظیر: پلی اتیلن، کامپوزیت و سایر جنس های مستحکم تهیه می شود.

مرکز توزیع پله منهول مشهد، بادوام ترین و با کیفیت ترین نوع این محصول را به روش مستقیم و بدون واسطه و با نازل ترین قیمت به متقاضیان محترم ارائه می دهد. لازم به ذکر است انواع پله منهول در مشهد به بهترین شکل ممکن و با بهره گیری از جنس و مواد اولیه مرغوب تولید می شود‌.

محصول فوق الذکر از جنس های با مقاومت و استحکام کامپوزیت، فایبر گلاس و پلی اتیلن تولید شده و به دلیل پایین بودن وزن آن، به سهولت قابل استفاده است.

این محصول به شکل استوانه ای بوده که از دو سمت خم شده و به صورت پله ای با دوام و باکیفیت درآمده و با توجه به کم وزن بودنش، نصب آن راحت بوده و کارآیی زیادی دارد.

همچنین این پله ها از درصد ایمنی بالایی بهره گرفته به طوری که خراب و شکسته نمی شود تا نیاز به تعمیر داشته باشد و حتی در برابر ساییدگی هم بسیار مقاوم هستند.

پله منهول استاندارد

پله منهول استاندارد در فروشگاه های معتبر و مشهور توسط فروشندگان مجرب و کار کشته در سراسر کشور به متقاضیان ارائه می شود. از مهم ترین خصوصیات این نوع محصول که باعث کارایی زیاد آن در بین متقاضیان شده، میزان بالای مقاوم سازی این نوع پله ها در مقابل فشار، ضربه و خوردگی می باشد.

همچنین به دلیل سبک وزن بودن این محصول، به راحتی قابل نصب در مکان های مختلف می باشد و به همین دلیل از محبوبیت خاصی در بین خریداران برخوردار است.

قیمت خرید پله منهول هسته فلزی

پله منهول هسته فلزی
مخصوص منهولهای بتنی

 

قیمت های پله منهول هسته فلزی به مشخصات و خصوصیاتی از قبیل: ارتفاع، جنس، قطر، تعداد ورودی و خروجی و همچنین تک جداره و دو جداره بودن آن بستگی دارد.

در خصوص قیمت خرید پله منهول هسته فلزی یادآوری این نکته ضروری است که با در نظر گرفتن موارد بالا، سعی مجموعه ما بر این است که محصول مورد نظر با قیمت مناسب و کیفیت بالا به متقاضیان ارائه گردد.

با توجه به اینکه عرضه هر نوع محصولی به طور عمده و مستقیم و بدون واسطه مقرون به صرفه بوده و از قیمت پایین تری برخوردار است، توصیه می شود جهت خرید پله منهول هسته فلزی با ما در ارتباط باشید.

سایت اینترنتی ما نیز یکی از معتبرترین مراکز فروش پله منهول هسته مرکزی است که به صورت اینترنتی و غیر حضوری در زمینه فروش این محصول فعالیت دارد.

همچنین جهت کسب رضایت مشتری از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و حتی به ارائه خدمات ویژه بعد از خرید با بهترین و مجرب ترین فروشنده ها اقدام نموده است.

کیفیت و مرغوبیت محصول مورد نظر، برند، مارک، ابعاد و اندازه،نوع کاربرد و مصرف، روش های خرید و… از جمله عواملی هستند که در قیمت فروش تاثیر بسزایی دارند.

تماس با ما