جستجو کردن

مرکز توزیع ضایعات لوله پی وی سی

یکی از ویژگی های بسیار مهم انواع لوله های پی وی سی امکان استفاده از ضایعات آنها می‌باشد که می ‌تواند مجدداً در تولید انواع مختلف لوله و یا محصولات دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

مرکز توزیع ضایعات لوله پی وی سی اقدام به ارائه انواع مختلف این ضایعات به بازار نموده است و خریداران این ضایعات که اغلب کارخانه های تولید کننده محصولات پلاستیکی هستند می ‌توانند به طور مستقیم نیاز خود را از این مراکز و با قیمت ارزان تامین نمایند.

مرکز توزیع  ضایعات لوله پی وی سی

مراحل تولید ضایعات لوله پی وی سی

مراحل تولید  ضایعات لوله پی وی سی

تولید ضایعات لوله پی وی سی طی چندین مرحله انجام می گیرد و در نهایت انواع مختلفی از این محصول برای کاربردهای متفاوت در اختیار خریداران قرار می گیرد. این محصول از انواع لوله های مختلف که پس از تخریب ساختمان یا شکستگی در خطوط انتقال آب به دست آمده اند در اختیار مراکز تولید این ضایعات قرار می گیرند.

قبل از هر چیز باید انواع مختلف این محصول از یکدیگر تفکیک شوند به این معنی که در نهایت دو محصول ضایعات نرم و خشک تولید با همگنی بالا تولید شود.

فرآیند تفکیک اکثرا به صورت دستی و با نیروی انسانی صورت می گیرد. در مرحله بعدی و پس از جداسازی انواع این ضایعات، از دستگاه های خرد کن بسیار مجهز که قادر به ریز کردن دقیق این محصولات هستند استفاده می شود تا انواع ضایعات پی وی سی به گرانول های با سایز مشخص تبدیل شوند.

برای تولید گرانول های با سایز های متفاوت معمولا از الک یا سرندهای مختلف استفاده می شود و به این ترتیب محصول نهایی در انواع دانه بندی به خریداران ارائه می گردد.

پخش کننده ضایعات لوله پی وی سی

پخش کننده  ضایعات لوله پی وی سی

پخش کننده ضایعات لوله پی وی سی اقدام به توزیع انواع مختلف این ضایعات در کیفیت های مختلف به سراسر کشور نموده است و خریداران ویژه این محصول می توانند در تماس با این پخش کننده به طور مستقیم و بی واسطه نسبت به دستیابی به این محصول اقدام کنند.

پخش لوله پی وی سی به صورت ضایعات می تواند تامین کننده نیاز بسیاری از تولید کنندگان انواع محصولات پلاستیکی باشد و به این ترتیب بازیافت این محصولات می تواند کمک زیادی به اقتصاد کشور نماید. علاوه بر این در جلوگیری از آلودگی محیط زیست نیز نقش موثری دارد.

خریداران می‌توانند جهت استفاده از این محصول با مرکز توزیع لوله پی وی سی ضایعات ارتباط برقرار کنند و از طریق تماس تلفنی با مسئول فروش آن نسبت به درخواست مقدار مورد نیاز خود اقدام نمایند.

توزیع این محصول به صورت عمده بوده و تناژ های بالای خرید مشمول ارائه با قیمت ارزان‌تر خواهند شد همچنین خریداران می توانند از طریق همین وب سایت اینترنتی نیز ثبت سفارش خود را انجام دهند تا در کوتاه‌ترین زمان به آدرس آنها ارسال شود.

تماس با ما