جستجو کردن

بازار فروش دریچه های چدنی منهول

دریچه های چدنی منهول در چند سال اخیر جزو بهترین گزینه ها برای پوشش دادن راه های باز فاضلاب و یا … بوده اند. این دریچه ها برای جلوگیری از سقوط افراد و وسایل به داخل چاله های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند. چدن به دلیل استحکام زیاد و قیمت نسبتا کم گزینه مناسبی برای تولید دریچه های منهول است. فروش دریچه های چدنی منهول به مراکز مانند شهرداری به صورت عمده انجام می شود. مشتریان نیز می توانند در صورت نیاز دریچه ها را به صورت تکی خریداری نمایند.

بازار فروش  دریچه های چدنی منهول

روش نصب دریچه های چدنی منهول چگونه است؟

روش نصب دریچه های چدنی منهول چگونه است؟ برای نصب دریچه های چدنی منهول نیاز به استحکام کارگر ندارید و با دانستن مراحل نصب، می توانید دریچه را نصب کنید. اولین نکته بسیار مهم و کلیدی که در هنگام نصب باید بدانید این است که سطح باید کاملا تراز باشد و هیچ گونه شیبی نداشته باشد. پس از این کار باید اندازه دریچه را کاملا با اندازه گودال وفق دهید.

به هیچ عنوان نباید گودال بزرگتر از دریچه باشد. در صورت نیاز دور گودال را سیمان کاری کنید تا به اندازه مورد نظر تبدیل شود. شیار های دریچه را بررسی کنید و اگر ذرات خاک داخل شیار ها فرو رفته بود به صورت کامل پاک نمایید.

روکش را در بالای منهول بچسبانید و ضخامت را به طور دقیق تطبیق دهید. سپس قاب را به صورت مستقیم روی آب بندی قرار دهید. بعد از آن شروع کنید به اعمال فشار زیاد به قاب و آن را به طور کامل تراز کنید. برای تراز کردن می توانید از یک ماله نیز استفاده نمایید. پس از نصب از استحکام آن اطمینان حاصل نمایید.

مرجع پخش دریچه های چدنی منهول

مرجع پخش  دریچه های چدنی منهول در چند سال اخیر به دلیل کاربرد های زیادی که دریچه های چدنی دارند، فروش دریچه منهول بسیار افزایش یافته است. از این رو مرجع پخش دریچه های چدنی منهول کمر همت بسته اند تا با سریع ترین نحو ممکن دریچه های چدنی منهول را به دست مشتریان ساکن در سر تا سر ایران برسانند.

مرجع پخش دریچه منهول وظیفه دارد با کیفیت ترین و ایمن ترین دریچه های منهول را عرضه نماید. قیمت دریچه منهول چدنی با قیمت چدن در بازار ارتباط مستقیم دارد. زیرا ماده اصلی ای که در ساخت این دریچه استفاده می شود چدن می باشد.

در حالت کلی چدن قیمت مناسب و معقولی دارد و اکثر مردم توانایی خرید آن را دارند. البته چدن نیز مانند دیگر اقلام بازار دائما در حال تغییر قیمت است و قیمت کاملا ثابتی ندارد. پس قیمت دریچه های منهول چدنی نیز مدام در حال نوسان و تغییر می باشد.

تماس با ما