جستجو کردن

صادرات عمده لوله پولیکا ارزان

لوله پولیکا ارزان تر از لوله های pvc هستند. ارزان قیمت بودن لوله پلیکا جزو یکی از مهم ترین دلایلی است که اکثر پیمانکاران ساختمان و سایر صنعت گران آن ها را جزو اولویت انتخاب های خود قرار می‌ دهند.

لوله های پلیکا علاوه بر بازار داخلی در بازار های خاورمیانه جایگاه ویژه‌ ای دارند و امروزه صادرات عمده لوله پلیکا ارزان در دستور کار تولید کنندگان این محصولات قرار گرفته است و با صادرات این لوله ها کسب و کار های مرتبط با این محصول پر سود تر شده اند. پخش لوله UPVC در بازار های جهانی نیز به صور کاملا مستقیم انجام می شود.

صادرات عمده لوله پولیکا ارزان

کیفیت انواع لوله پولیکا ارزان

کیفیت انواع لوله پولیکا ارزان لوله و اتصالاتی که با عنوان پلیکا در بازار به فروش می‌ رسند، این روز ها کاربرد های بسیار گسترده‌ ای پیدا کرده اند. دلیل آن هم این است که تولید کنندگان لوله های پلیکا را در نمونه های متنوعی تولید کرده‌ اند که هر یک از این لوله ها دارای سایز مشخصی هستند و نیز ضخامت های معینی دارند که با توجه به میزان ضخامت و سایزشان ویژگی های شیمیایی و فیزیکی آن ها تغییر می‌ کند.

اما کیفیت انواع لوله های پلیکا ارزان جزو مهم ترین نکته‌ هایی است که باید در نظر هر خریداری قرار گیرد. چرا که این لوله ها قرار است تا سالیان سال در محل مورد نظر ثابت باقی بمانند. پس باید طول عمر زیادی داشته باشند. یکی از انواع این لوله ها در سیستم انتقال آب و فاضلاب استفاده می شود. جنس مواد پی وی سی که در این لوله ها استفاده شده است و مقاومت ابن محصولات را در برابر مواد خورنده افزایش داده است.

همان طور که می دانید مواد فاضلابی مواد بسیار اسیدی هستند که ممکن است به سطح لوله آسیب وارد کنند که تنها لوله های پلیکا در مقابل چنین موادی طول عمر و ماندگاری بالایی دارند. نوع دیگری از این لوله ها به عنوان هواکش ساختمان در نظر گرفته می شود.

این نوع از لوله های پلیکا در برابر حرارت و مواد خورنده چندان مقاوم نیستند و تنها می‌ توانند گاز ها و هوای آلوده را از خود عبور دهند. همچنین لوله های پلیکا که برای هواکش ها در نظر گرفته می شوند ضخامت کمتری دارند و وزن شان بسیار سبک است و موجب افزایش بار ساختمان نمی شوند.

عرضه کننده لوله پودری استاندارد

عرضه کننده لوله پودری استاندارد لوله های پودری نیز گونه خاصی از لوله های پولیکا هستند که که ساختار متفاوتی دارند و به صورت کاملاً استاندارد طراحی و تولید شده اند. عرضه کننده لوله پودری درجه یک موظف است که این لوله را به طور بدون واسطه به دست مشتریان خود برساند که در این راستا سعی می کند با تولید کننده اصلی لوله پودری ارتباط بگیرد و لوله را با قیمت تولیدی تهیه کند و در اختیار مشتریان با قیمتی نازل تر از قیمت های رایج در بازار قرار دهد.

تماس با ما