جستجو کردن

صادر کننده انواع پله منهول باکیفیت

کشور ما ایران یکی از صادر کننده های بزرگ انواع پله های منهول با کیفیت و درجه یک به کشور های اطراف می باشد.

مشخصات پله منهول مرغوب

پله منهول مرغوب یا همان پله های آدم رو دارای مشخصات مخصوص به خود می باشند.

پله های من دارای سایز متنوع می باشد و دارای جنس های مختلفی نیز هست از این پله ها در بسیاری از شبکه های آب و فاضلاب راه های شبکه آبی شهری و روستایی استفاده می‌ شود و پله‌ های منهول در بسیاری از نیروگاه ها و ساخت موشک و هواپیما ها نیز استفاده می ‌شود.

این محصول در جنس های مختلفی تولید می‌ شود و هر کدام از جنس های آن دارای کیفیت و کاربرد و خاصیت های مخصوص به خود می باشد.

پله منهول ها معمولا از جنس بتنی آجری فولادی فایبر گلاس و یا پلی اتیلنی می باشد.

طی سال های گذشته و با پیشرفت علم و صنعت دیگر جایی برای پله منهول های آجری و بتنی وجود ندارد، زیرا این پله ها در طی زمان فرسوده شده و بسیار خطر آفرین می‌ باشد و برای افرادی که از این پله ها استفاده می کنند بروز حوادث بسیار بالا می باشد.

همین موجب شده تا طی مدت زمان گذشته تاکنون پله منهول های پلی اتیلنی و فایبر گلاس جای پله منهول های منسوخ قدیمی را بگیرند و این موجب شده تا بسیاری از صنایع و تولیدی ها به فکر عرضه این کالا به بازار باشند.

پله منهول

کاربرد پله منهول در صنایع

پله های منهول در صنایع و تولیدی ها کاربرد های بسیار زیادی دارد.

پله های منهول در سایز و طرح های متنوعی تولید می شود و نبود آن می تواند برای بسیاری از افراد تاسیساتی باعث به وجود آمدن مشکل شود.

در بسیاری از شبکه های آب و فاضلاب و شبکه های آبرسانی شهری و روستایی از این پله های منهول استفاده می شود در سایز های متنوعی تولید می‌ شود و تولید کنندگان به خوبی می ‌دانند که تقاضا برای خرید پله های منهول بسیار بالا می باشد و علاوه بر این که توانسته‌ اند بازار های داخلی را ساپورت کند، به بازار های خارجی و صادراتی نیز نفوذ کردند و بسیاری از کالا های خود را با شرایط و قیمت های عالی به فروش می رسانند.

کاربرد پله های منهول در سراسر دنیا اثبات شده است و جزو کالا هایی می باشد که همیشه در حال تولید می باشد.

پله های منهول بسیار مقاوم هستند و طی مدت زمان های طولانی مورد فرسایش و نابودی قرار نمی گیرند و معمولا کارخانه های تولید کننده آن برای این کالا ها ضمانت های طولانی مدت صادر می کنند.

پله های منهول درجه یک هم در داخل کشور و هم در کشور های همسایه خریداران بسیار زیادی دارد و می تواند جزو کالا های قابل فروش با حاشیه سود بسیار عالی باشد.

تولید انواع پله منهول باکیفیت

همانطور که پیشتر گفتیم کارخانه های زیادی در زمینه تولید انواع پله های منهول درجه یک و باکیفیت مشغول هستند و همین موجب شده محصولات صنعتی ایران در بسیاری از کشور های همسایه همانند افغانستان، عراق و پاکستان خواهان زیادی داشته باشد.

تولید عمده پله های منهول موجب شده تا صنعت ایران در جایگاه بالایی قرار بگیرد و این برای تولید کنندگان و کارگرانی که در آن مشغول به کارند، نقطه مثبتی برای شروع پیشرفت های بزرگ تر می باشد تولیدات عمده پله های منهول دارای مکمل هایی می باشد.

مکملی هم چون منهول و دریچه منهول اکثر کسانی که نیاز به خرید پله های منهول دارند طبیعتا نیاز به منهول و دریچه منهول برای پوشاندن ورودی منهول ها نیز نیاز دارند و این می ‌تواند برای فروشنده فرصت مناسبی باشد تا کالا های خود را با قیمت و شرایط ویژه به فروش برساند و سود خیلی خوبی را دریافت نماید.

کارخانه و تولیدی پله منهول با کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد خود را تولید می کند، زیرا مواد اولیه متریال و فرمولاسیون ساخت آنها با یکدیگر متفاوت می باشد و همین تفاوت موجب می‌ شود تا در انتهای کار خروجی کار محصولاتی با کیفیت های مختلف و نرخ فروش متغیر داشته باشیم.

قیمت عمده پله منهول

همانطور که گفته شده بسیاری از تولیدی ها و کارخانه های متنوع مشغول به تولید انواع پله های منهول می باشند و همین موجب شده تا قیمت فروش هر برندی با دیگر برندها تفاوت داشته باشد با توجه به نوسانات روز بازار در کشورمان نمی‌ توان قیمت ثابتی برای محصولات از جمله پله های منهول در نظر گرفته و عوامل متعددی بر روی قیمت گذاری تاثیرگذار است، عواملی همچون برند تولید کننده کیفیت مواد اولیه نرخ نوسانات ارز در بازار سایز پله های منهول قطر پله های منهول گارانتی ارائه شده از سوی کارخانه رعایت استاندارد های لازم و غیره تمامی این موارد می‌ تواند بر روی قیمت گذاری نهایی پله‌ های منهول تاثیر گذار باشد.

عامل دیگری که تاثیر مستقیم و زیادی بر روی میزان قیمت این محصول دارد، در واقع تناژ و تعداد سفارش مشتری است طبیعتا هرچه میزان سفارش خریدار بیشتر و عمده تر باشد، دست فروشنده برای ارائه تخفیف و کاهش قیمت بازتر می باشد و این برای خریدار می تواند بسیار به صرفه باشد و حاشیه سود زیادی نصیبش شود.

پس بهتر است قبل از اینکه این محصول را خریداری کنید با توجه به کاربردی که از آن انتظار دارید این محصول را در تناژ عمده تهیه نمایید تا بتوانید از قیمت های بسیار خوب و درب کارخانه بهره مند شوید.

قیمت حدودی این محصول از ١٢٠ شروع و گاها به ١٧٠ تومان نیز می رسد.

خرید اینترنتی پله منهول های درجه یک

خرید اینترنتی پله های منهول درجه یک و با کیفیت به صورت عمده می توانید در بسیاری از هزینه های خود و وقت با ارزش خود صرفه جویی کنید.

در حال حاضر دنیا رو به سمت مدرن شدن می‌ رود و ما ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و بسیاری از خرید های ما و بسیاری از امور مان را به صورت اینترنتی و به صورت آنلاین انجام می‌ دهیم، که خرید انواع محصولات نیز شامل این گزینه می شود، با خرید اینترنتی شما می‌ توانید پله های منهول را با قیمتی بسیار مناسب تر از آنچه که در بازار های سنتی و حتی بازار تهران موجود می باشد خریداری نمایید.

زیرا فروشنده اینترنتی بسیاری از هزینه های مازاد فروشنده که در بازار محصولات است را به فروش میرساند ندارد و همین موجب می ‌شود تا محصولی را که به صورت مستقیم از کارخانه دریافت نمایید را با قیمتی بسیار مناسب تر به فروش برساند و این می ‌تواند برای خریدارانی که به صورت عمده این کالا را خریداری می‌ کنند، بسیار مقرون به صرفه باشد چنانچه قصد دارید این محصول را خریداری کنید بهتر است قبل از آن اطلاعات بیشتری راجع به آن به دست بیاورید و با توجه به نوع کاربردی که از این پله های منهول انتظار دارید از فروشنده مشورت گرفته و محصولی متناسب با کاربرد خود را خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره های درج شده ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما