جستجو کردن

عرضه کلی دریچه منهول چدنی 60 سانتی

دریچه های منهول از جمله محصولاتی هستند که جهت پوشاندن چاهها مورد استفاده قرار می گیرند و این دریچه ها می توانند جنس های مختلفی داشته باشند که جنس چدنی این محصول دارای مزایای بسیار زیادی است که در طرح ها و مدل های بسیار مختلف وجود دارد و از جمله بهترین آنها دریچه منهول چدنی 60 سانتی است از انواع مختلف منهول می باشد که عرضه کلی آن با نرخ مناسب توسط فروشنده این محصول انجام می‌شود و خریداران می‌توانند از طریق این عرضه سفارش خود را تهیه کنند.

عرضه کلی دریچه منهول چدنی 60 سانتی

اطلاعاتی درباره انواع دریچه منهول

اطلاعاتی درباره انواع دریچه منهول برای پوشاندن چاه های فاضلاب و سایر کانال های عمودی از دریچه منهول استفاده می‌شود که می‌تواند شکل های بسیار مختلفی داشته باشد این محصول می تواند به صورت مربعی، دایره و مستطیل باشد و به علت این که این منهول قابلیت ریخته گری بسیار آسانی دارد می‌توان انواع مختلف این محصول را تولید کرد.

انواع این دریچه ها از نظر طول ضلع با همدیگر تفاوت دارند که نمونه های مختلف آن در ابعاد 30 تا ۱۰۰ سانتی متر ارائه می شوند همچنین نوع مستطیلی آنها می‌توانند دارای اضلاع 20*30 سانتی باشند و حتی ضلع بزرگتر از ۱۸۰ نیز در آنها می تواند وجود داشته باشد.

این دریچه ها معمولاً در سطح شهرها مورد استفاده قرار می‌گیرند و در خیابان‌ها یا محل عبور عابرین پیاده و معابر می توانند برای پوشاندن دریچه‌های فاضلاب کاربرد فوق‌العاده بالایی داشته باشند؛ انواع مختلف این محصولات از نظر وزن می توانند با هم متفاوت باشند و این بستگی به تراکم زیادی دارد که برای ساخت این محصولات مورد استفاده قرار گرفته است.

از جمله نمونه‌های عالی این منهول می‌توان به جنس چدنی داکتایل، گرافیت فشرده، مالیبل اشاره کرده که در هر یک از آنها میزان کربن آزاد می تواند متفاوت باشد و به این ترتیب هر یک تحت عناوین و نام‌های مختلفی شناخته می‌شوند که از نظر مقاومت با هم فرق دارند.

در حالت کلی منهول های چدنی به دو نوع خاکستری یا داکتایل تقسیم بندی می شوند که یکی از مقاوم ترین آنها منهول داکتایل است و سبک تر بودن آنها باعث شده است که جابجایی و حمل و نقل آن نیز بیشتر باشد علاوه بر این استحکام فوق العاده بیشتری دارند و به همین دلیل کاربرد بیشتری از آنها دیده می شود.

3 مورد از مزایای دریچه منهول قفل دار

دریچه های منهول می‌توانند به صورت قفل دار باشند و این از مزایای خاص آنها محسوب می‌شود و این دریچه‌ها نسبت به ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند و از انواع مختلف آنها و همان طور که گفته شده دریچه های چدنی داکتیل پرطرفدارتر هستند.

این محصولات در انواع مقاومت مختلف تولید می شوند بنابراین امکان انتخاب را به خریداران می‌دهند از مزایای عمده دریچه منهول قفل دارد به طور خلاصه می توان به سه مورد زیر اشاره کرد :

  1. انواع این دریچه ها در چاههای آب و فاضلاب، شرکت گاز و مخابرات مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل داشتن قفل می توانند کاربرد گسترده تری نسبت به انواع دیگر این محصول را داشته باشند و از سیستم های مخابراتی و تاسیسات گاز می‌تواند محافظت کنند چون قفل آنها به گونه‌ای است که به راحتی باز نخواهد شد و امکان دسترسی به محتویات درون دریچه وجود نخواهد داشت.
  2. این دریچه ها مقاومت قابل توجهی نسبت به هر نوع عوامل شیمیایی و محیطی دارند و تغییر شکل آنها در اثر فشار غیر محتمل است و تحمل وزن بسیار زیادی را دارند همچنین گذشت زمان نمی تواند باعث ایجاد سایش در آنها شود و عبور و مرور افراد و خودروهای مختلف بر روی آنها کمترین میزان تاثیرگذاری را در کیفیت این محصولات دارد.
  3. نوع قفل دار این محصول به گونه ای طراحی شده است که باز کردن آن به ابزار و وسایل مخصوصی نیاز دارد که دسترسی به آنها مشکل است همچنین از ویژگی‌های آنها این است که هر یک از این منهول ها دارای خود را ابعاد جداگانه هستند و این باعث می‌شود کاملاً استفاده از منهول تنها در اختیار افراد مشخصی باشد که کلید یا ابزار اختصاصی برای باز کردن آن را دارا باشند.

دریچه منهول کنتور آب چه مشخصاتی دارد؟

دریچه منهول کنتور آب چه مشخصاتی دارد؟ برای دریچه منهول کنتور آب معمولاً از دریچه های چدنی استفاده می شود که شکل آنها می‌تواند به صورت مربعی یا مستطیلی باشد و در ابعاد آنها معمولا کوچک است و به صورت ابعاد 30*40 سانتی ارائه می‌شوند و می‌توانند از کنتور قرار گرفته در زمین محافظت کنند و به این ترتیب کنتور را از هر نوع عامل آسیب رساننده محافظت می نمایند.

از مشخصات این محصول جنس ویژه آن است و جنس آن به دلیل استخدام فوق العاده بالا و عدم زنگ زدن یا سایش پذیری دارای امکان نگهداری فوق العاده بیشتری است؛ جنس چدنی این محصول باعث می شود که دسترسی به کنتور برای همگان مقدور نباشد همچنین باعث می‌شود که دسترسی به کنترل توسط همه فراهم نشود.

از مشخصات دریچه منهول کنتور آب می‌توان به وجود دو نوع قفل دار و بدون قفل آن اشاره کرد که به طور معمول نوع بدون قفل آن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین از وضعیت مناسبی برخوردار است و به وسیله کودکان قابل جابجایی نمی باشد بنابراین مشخصات خاص این کنتور به گونه‌ای است که ابعاد کوچکی دارد و همه می‌توانند به طور کامل از کنتور آب محافظت کند و در نهایت اینکه امکان دسترسی همگان به آن فراهم نخواهد شد همچنین می‌تواند به دلیل جنس چدنی قابلیت رنگ شدم داشته باشد و با استفاده از رنگ های کوره ای رنگ آمیزی شود.

باکیفیت‌ترین انواع دریچه منهول چدنی کامپوزیت کدامند؟

دریچه منهول چدنی کامپوزیتی از دریچه هایی است که در سال‌های اخیر و با ورود کامپوزیت وارد بازار شده است و این دریچه ها را در عین این که استخدام فوق العاده بالایی دارند از وزن مناسبی نیز برخوردار می باشند و امکان نصب سیستم ضد سرقت و قفل بر روی آنها بسیار راحت‌تر انجام می‌شود .

این محصولات محدودیتی از نظر ابعاد و اندازه ندارند و می‌توانند با وجود وزن سبک کامپوزیت مقاومت بسیار بالایی نسبت به عوامل مختلف داشته باشند و می‌توانند محافظ بسیار خوبی برای تجهیزات مخابرات، برق، گاز و آب و فاضلاب باشند همچنین کیفیت بالای این منهول ها باعث شده است که استفاده از آن در بسیاری از مکان‌ها مرسوم تر از انواع چدنی باشد و قیمت ارزانترین نیز دارند و در عین حال جابجایی آنها راحت است.

این دریچه ها چنانچه به طور دقیق و محکم نصب شوند امکان باز شدن را نیز به کمترین مقدار ممکن خواهند رساند همچنین رنگ بندی متنوعی دارند و به هر ابعادی قابلیت تولید دارند و چنانچه به دنبال این هستید که رنگ مورد نظر را داشته باشد و ابعاد قابل دسترسی را به دست آورید می توانید نوع کامپوزیت این محصول را انتخاب کنید که از هر جهت می‌تواند تأمین کننده خواست و نیاز شما به یک دریچه با کیفیت و با طول عمر بالا باشد.

شاخصه‌های بارز دریچه منهول فاضلاب

شاخصه‌های بارز دریچه منهول فاضلاب دریچه های منهول فاضلاب یکی از پرمصرف ترین انواع منهول ها هستند زیرا شبکه فاضلاب در سراسر شهر گسترده است و برای دسترسی به آن معمول از منهول ها استفاده می شود که طبیعتاً ابعاد آنها بزرگتر از دریچه منهول های کنتور آب و تاسیسات گاز و برق می باشد و شکل این محصولات می تواند بسیار متفاوت باشد رویه آنها به گونه‌ای طراحی شده است که سطحی لغزنده و لیز نداشته باشند تا به این ترتیب کمترین میزان فرسایش و در آنها ایجاد شود.

این دریچه ها معمولاً از دو بخش تشکیل شده که بخش اصلی آن درپوش بوده و قسمت دیگر آن را کلاف تشکیل می‌دهد همچنین می‌توانند به صورت قفل دار و دستگیره دار باشند و به این ترتیب این منهول ها دارای کیفیت فوق العاده بالایی هستند.

از ویژگی‌های این محصولات این است که می توانند در دو نوع متفاوت تولید شوند به گونه‌ای که برخی از آنها امکان ورود آب به درون خود را فراهم می آورند که هنگام بارش، باران می تواند از آنها وارد چاه فاضلاب شود اما برخی دیگر از آنها به گونه ای پوشیده هستند که در صورت پر شدن کانال های فاضلاب از آب امکان خروج از این منهول ها وجود نخواهد داشت.

این محصولات دارای شکل دایره ای هستند و جنس چدنی آنها هنوز هم بسیار مرسوم است اما در سال‌های اخیر استفاده از جنس های کامپوزیتی و حتی پلی اتیلنی باعث شده است شرکت‌های مخابرات و گاز معمولاً بیشتر از این منهول استفاده می کنند همچنین بسیار راحت نصب می‌شوند و با قرار گرفتن کلاف نمونه در داخل مکان مورد نظر به راحتی بر روی آن قرار می گیرند و به این ترتیب با پوشش محکم روی چاه فرار داده می‌شوند.

معمولاً انواع دریچه منهول فاضلاب دستگیره ندارند و در آنها یک یا چند سوراخ تعبیه شده است که با استفاده از ابزارهای مخصوص امکان بالا آوردن درپوش را فراهم می سازند.

عوامل موثر بر قیمت دریچه منهول چدنی داکتیل

همانطور که گفته شده دریچه منهول چدنی داکتیل یکی از پرمصرف ترین انواع دریچه های داکتیل است و علت آن نیز می تواند متفاوت باشد یکی از این علت ها وزن سبک این منهول چدنی است که با وجود ساخته شدن از چدن اما نسبت به نمونه های دیگر وزن سبک تری دارد و همین باعث می شود که با قابلیت جابجایی راحت و آسان دارای قیمت ارزان تری باشد.

از عامل موثر دیگر بر قیمت این دریچه منهول می‌توان به نقل و نقل آسان آن اشاره کرده که در نتیجه وزن و سبک منهول می‌باشد و این نوع دریچه چدنی از نوع ضد سرقت نیز تولید شده است و به همین دلیل مزیت بیشتری نسبت به محصولات دیگر می‌تواند داشته باشد و سیستم قفل در آن به گونه ای است که به راحتی امکان باز شدن آن وجود ندارد و همین می تواند بر قیمت دریچه منهول تاثیر بگذارد.

از ویژگی‌های این نوع دریچه ها این است که دریچه آنها آدم دو است به این معنی که به راحتی امکان ورود و خروج فرد به آن وجود دارد و به همین جهت در تهیه دریچه فاضلاب کاربرد دارند؛ این نوع دریچه ها معمولاً دارای سوراخ های خاصی برای خروج هوا هستند و به این ترتیب با داشتن استاندارد ارتفاع مشخص دچار سایش نمی شوند و بر خلاف بسیاری از آنها باعث تولید صدا نمی کنند که این خود عاملی بر قیمت آنها است.

در این دریچه ها از لاستیک های ضد ضربه استفاده شده است تا حداکثر ممانعت از تولید صدا در آنها وجود داشته باشد همچنین این نوع محصول با قابلیت رنگ آمیزی دارند و با استفاده از رنگ اپوکسی پلی آمید می توان رنگ های مختلفی را در آنها ایجاد کرد؛ جنس خاص این منهول ها به گونه‌ای است که رنگ چسبندگی بالایی به آنها دارد و علاوه بر این در محیط های اسیدی و قلیایی تحت تاثیر قرار نمی گیرند و همه این عوامل بر قیمت تاثیرگذار هستند.

خرید مستقیم دریچه منهول چدنی 60 سانتی

خرید مستقیم دریچه منهول چدنی 60 سانتی یکی از مناسبترین سایت هایی که برای دریچه منهول چدنی ارائه شده است نوع ۶۰ سانتی آن است که در انواع مختلف وجود دارد و آنها نیز می‌تواند متفاوت باشند و آنها را می‌توان در خرید مستقیم و بی واسطه به راحتی تامین کرد و به این ترتیب کسانی که در زمینه نصب ماژول برای سیستم های مختلف فاضلابی شرکت‌های گاز و برق فعالیت دارند می‌توانند تعداد مورد نظر خود را از این دریچه درخواست دهند و با خرید مستقیم آن نرخ و قیمت کمتری برای این دریچه پرداخت نمایند.

در خرید مستقیم هیچ واسطه ای نتوانسته دخالت کند و این از دلایلی است که قیمت ارائه این محصول می تواند بسیار پایین و مناسب باشد بنابراین اگر قصد سفارش تعداد بالای این محصول ۶۰ سانتی را دارید می توانید مستقیماً سفارش خرید خود را اعلام کنید تا به این ترتیب این دریچه خاص و ویژه با حداقل قیمتی که امکان دارد در دسترس شما قرار می گیرد.

خرید مستقیم را می توانید اینترنتی انجام دهید و از نمونه‌های مختلفی که اکثر آنها در سایت قابل رویت است گزینه های مورد نظر را انتخاب کنید و ثبت سفارش آنها را به راحتی و با چند کلیک ساده نهایی سازید تا به این ترتیب به این محصول با کمترین قیمتی که امکان دارد در اختیار شما قرار گیرد و به این ترتیب این امکان را به شما بدهد که بتوانید آسان تر از هر جای دیگری به این محصول دسترسی داشته باشید و بتوانید این مرحله با کیفیت را تامین کنید.

خرید دریچه منهول به شما اجازه می دهد تا صادرات این محصول را نیز انجام دهید چون قیمتی که برای هر عدد از آنها در داخل کشور پرداخت می کنید به طور مشخص ارزانتر از مکان های دیگر است و این باعث می‌شود که شما بتوانید با رقبای خارجی این دریچه ها ها در خارج از کشور نیز رقابت نمایید و به این ترتیب صادرات این محصول می تواند برای شما ارزش بسیار مناسب و فراوانی داشته باشد.

تماس با ما