جستجو کردن

فروشنده نوار آبیاری بارانی درجه یک

نوار آبیاری بارانی یک ابزار بسیار عالی برلی صرفه جویی در مصرف آب است و همچنین برای گیاهانی با نیاز آب بالا استفاده می شود. این نوع نوارها با پخش یکنواخت آب به گیاهان باروری محصول نهایی را بالا می‌برند.

فروشنده نوار آبیاری بارانی درجه یک

آشنایی با مدل های نوار آبیاری بارانی

آشنایی با مدل های نوار آبیاری بارانی انواع مختلفی از سیستم های آبیاری میکرو وجود دارد.  بسیاری از مؤلفه ها برای همه این نوع سیستم ها یکسان است.  بیشتر سیستم ها به طور معمول شامل فیلتر ، لوله ، شیر و لوله هستند.  تفاوت اصلی در نوع دستگاه انتشار است که برای انتقال آب به گیاهان استفاده می شود.  

انواع نوارهای آبیاری و سیستم انتشار آب بسیار زیاد است که به بخشی از آنها اشاره می کنیم.

 ریزگردها

 ریزگردها یکی از قدیمی ترین انواع دستگاه های آبیاری قطره ای است و در قطر بسیار کوچک تشکیل شده است.  جریان فقط با طول و قطر لوله تنظیم می شود.  گاهی اوقات وزن یا ریسک به انتهای لوله وصل می شود تا در جای خود قرار بگیرد.

 فرستنده قطره ای جریان ثابت

  سیستم های آبیاری کم حجم اغلب از دو مؤلفه تحویل سیستم قطره ای استفاده می کنند تا آب را از طریق سوراخ های کوچک در لوله های با قطر کوچک که روی سطح زمین یا در زیر زمین قرار گرفته اند ، اعمال کنند.  این کار به جای آبیاری سطحی در سطح کشاورزی و آبیاری تمیز برای سبزیجات ، میوه و انواع توتها و سایر محصولات با ارزش انجام می شود.

 فرستنده قطره ای قابل تنظیم

 فرستنده های حقه ای که به آنها اسپری های عنکبوتی نیز می گویند ، به شکل و قطر شعاع ثابت یا قابل تنظیم قرار می گیرند و مستقیماً بر روی لوله منبع انعطاف پذیر یا لوله های متصل به آن نصب می شوند و بر روی سهام کوچک نصب می شوند.  

 آبپاش های میکرو

 میکرو پاششگرهای با حجم کم ممکن است به فرهای پلاستیکی سخت وصل شده و یا به سرهای آبپاش استاندارد متصل باشند ، اما به طور معمول بر روی سهام ساخته شده و به میکرو لوله های قطر کوچک متصل شده به لوله های پلی اتیلن با اتصال خاردار وصل می شوند.  

   آب پاش

 آبپاش فرآیند تأمین آب به زمین شما است.  این فرآیند با تعداد لوله کار می کند.  سپس به کمک آبپاشها تقسیم می شود که آب را در یک تعادل برابر پخش می کند.  با نصب آبپاش آبپاش می توان راه حل های بهینه به دست آورد.   

فروش ویژه نوار آبیاری بارانی درجه یک

فروش ویژه نوار آبیاری بارانی درجه یکبرای خرید نوار آبیاری درجه یک شما باید از برند های معروف انتخاب کنید و همچنین قبل از خرید از قیمتها اطلاع یابید. هم اکنون در صفحه های فروش اینترنتی فروش نوار آبیاری با قیمت استثنایی  وجود دارد و شما می توانید از آن بهره مند شوید.

تماس با ما