جستجو کردن

فروش عمده پله منهول فلزی

خرید و فروش پله منهول فلزی که کاربردهای زیادی در ساختمان سازی و سازه های صنعتی دارد به صورت عمده و خرده انجام می گیرد.

راهنمای انتخاب بهترین پله منهول

سطح یک شهر پر از تاسیسات زیر سطحی است به عنوان مثال ساده اگر وقتی در خیابان قدم می زنید به چاله فاضلاب نگاه کرده باشید، که معمولا به صورت یک دایره فلزی هست احتمالاً یک پله دیده اید که یک پله منهول است که دسترسی متخصص به چاه را برای حفظ ارتباطات و یا تمیز کردن فراهم می کند.

تٰٰاریخ استفاده از منهول بر میگردد به زمانی که مردم شروع به زندگی در شهرها کردند، و با این مشکل که با زباله های انسانی چه کنیم مواجه شدند؛ اولین شهرها در کنار رودخانه های بزرگ ساخته شدند که به عنوان فاضلاب روباز عمل می کردند این به دلیل طاعون های دوره ای که از ضایعات بیش از حد انسانی در تماس نزدیک با مردم ناشی می شد، به سختی رضایت بخش بود.
مهندسان عمران رومی با اختراع فاضلاب زیرزمینی این مشکل را حل کردند؛ فاضلاب رومی که با دست حفر شده و با آجر پوشانده شده بود، زباله های یک شهر را جمع آوری کرده و در پایین دست ته نشین می کرد.

رومی ها راه های دسترسی به این فاضلاب ها را برای تمیز کردن دوره ای ایجاد کردند؛ سرپوش های سنگی منهول که این راه های دسترسی را پوشانده است، هنوز در شهر قدیمی رومی جراش در اردن دیده می شود.
استفاده از پله منهول مرغوب در فازهای مختلفی انجام می گیرد که در فاز صنعتی می تواند استاندارد های متفاوت و سخت تری داشته باشد و یا می توانند تقاضای کمتری داشته باشند به طور کلی طیفی از کیفیت وجود دارد، بنابراین طراحان و توسعه دهندگان باید مراقب باشند که پله منهول اصل تهیه کنند زیرا برای محصولات مطابق با استانداردهای محصول مواردی که فقط به طور جزئی با حداقل الزامات مطابقت دارند می توانند منجر به عملکرد پایین مدت تر در طول عمر منهول شوند.
بنابراین باید دقت شود که بهترین پله‌ منهول، را انتخاب کنیم زیرا می‌تواند ایمنی را به خطر بیندازد؛ فقط پرسنل مجاز باید با دانش، تجهیزات و وسایل امنیتی برای انجام کارهای بازرسی و نگهداری مربوطه دسترسی داشته باشند؛ در اکثریت قریب به اتفاق موارد، دسترسی یک یا دو بار در سال برای تعمیر و نگهداری معمول انجام می شود؛ گاهی اوقات اتاق ها برای سال ها بازدید نمی شوند، فقط زمانی که حادثه ای رخ می دهد یا هنگامی که روکش منهول بلند می شود نیاز به بازبینی وجود دارد.
پله منهول بیشتر در سیستم های زهکشی نصب می شوند، اما می توان آنها را در اتاق های تامین آب، مشاهده یا بازرسی و حتی دوربین های حرارتی یافت کرد.

راهنمای انتخاب بهترین پله منهول

استقامت بالای پله منهول فلزی

برای استقامت بالای پله منهول فلزی از فولاد استفاده می شود، فولاد با کشش بالا به لوله های فولادی BS EN10305 برای کاربردهای دقیق است؛ این استاندارد برای لوله های فولادی سرد کشیده با مقطع دایره ای است.
پله‌های با کیفیت پایین‌تر از فولاد با کشش بالا ساخته نمی‌شوند و همان درجه پایداری ابعادی و استحکام را ارائه نمی‌دهند؛ اکثر شرکت‌های زیرزمینی مثل آب و فاضلاب برای افزایش دوام و محافظت در مزیت لوله های فولادی برای کاربردهای دقیق، دقت بالای ساخت آنها، کیفیت خوب سطح آنها و خواص مکانیکی و تکنولوژیکی تضمین شده است؛ به همین دلیل است که لوله ها به طور گسترده در صنعت ماشین کاری و در صنعت خودرو استفاده می شود.

در برابر خوردگی، پوشش پلاستیکی را ترجیح می‌دهند؛ مراحل استاندارد منهول Keswick از یک کپسوله پلی پروپیلن با درجه ویژه استفاده می کند که جلوه بیشتری را فراهم می کند.

برای نصب پله از سطح دیوار داخلی چاه ها استفاده می شود؛ نردبان زهکشی بر روی براکت های مخصوص ساخته شده از فولاد نورد گرم با زاویه 50×50×5 میلی متر نصب می شود؛ فاصله از نردبان تا دیوار در این سازه نباید کمتر از 100 میلی متر باشد.

نکته مهم دیگر این است که سطح پایین نردبان نمی تواند کمتر از 300 میلی متر از کف چاه سقوط کند؛ این برای پایین آمدن و بالا آمدن راحت تر و همچنین جلوگیری از خوردگی پایین نردبان ها ضروری است.

نردبان ها ممکن است در یک نسخه قابل جابجایی اجرا شوند تا محافظت بیشتری در برابر نفوذ به چاه هایی با ارتباطات مهم یا سطح خطر بالا ایجاد کنند؛ بالای این نردبان ها دارای قلاب های فلزی قابل تنظیم مخصوصی است که آن را روی سطح نگه می دارد و قسمت پایینی با رانش تکمیل می شود.

استقامت بالای پله منهول فلزی

مواد اولیه مرغوب پله منهول

پله ها در چاه ها برای یک یا دو سال نصب نمی شوند؛ آنها باید برای چندین دهه به طور قابل اعتماد خدمت کنند، و به همین دلیل است که شما باید مواد اولیه مرغوب پله منهول را انتخاب کنید.
همه روکش‌های منهول گرد هستند زیرا نمی‌توان جسم گرد را در سوراخی با همان قطر انداخت این امر حیاتی است زیرا وزن منهول می تواند به راحتی کارگری را که زیر آن ایستاده است بکشد؛ روکش های منهول گرد نیز راحت تر روی سطح حرکت می کنند، زیرا می توانند نورد شوند. روکش جعبه های ابزار مستطیلی شکل وجود دارد، اما روی منهول ها نصب نمی شوند.

هر فاضلاب یا منهول در حال حاضر محیطی تهاجمی است که در آن دشمن اصلی محصولات فولادی؛ خوردگی است به همین دلیل است که سازندگان محصولات خود را با چندین لایه رنگ روغن یا حداقل آهن “MA-15” مطابق با استانداردهای محافظت در برابر خوردگی می پوشانند.

با توجه به استانداردهای یک نردبان، این نوع را می توان به رنگ مشکی یا خاکستری رنگ کرد.
لایه های رنگ حتی در آب و هوای معتدل حدود یک سال از نردبان ها در برابر اثرات عوامل خارجی محافظت می کند؛ بنابراین، رنگ آمیزی مجدد سالانه برای افزایش طول عمر محصول انجام می شود.

فروش عمده پله منهول فلزی

شرکت پخش پله منهول فلزی

امروزه بازار مصالح ساختمانی پر از تولیدکنندگانی است که پله منهول فلزی فاضلاب را با قیمت های مختلف برای خرید و فروش ارائه می دهند.

هنگام انتخاب چنین محصولاتی، خریدار ممکن است با شرایطی روبرو شود که همان نوع پله ها جنس اندازه و وزن متفاوت باشد که می تواند خرید را سخت کند.

بنابراین، برای اینکه پول خود را هدر ندهید، باید بهترین پله منهول را پیدا کنید و برای این کار نیاز دارید که به شرکت پخش پله منهول فلزی مراجعه کنید و با مشاوره با کارشناسان فروش, آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

تماس با ما