جستجو کردن

فروش لوله پلیکا نمره 16 | برترین صادر کننده آن در ایران

لوله پلیکا نمره 16 در نمایندگی مرکزی و بازار بزرگ آن به همراه دیگر تولیدات با کیفیت خوب عرضه و پخش می گردد. خرید و فروش در مجموعه یاد شده به شکل عمده و انبوه انجام می پذیرد. قیمت لوله پلیکا در این مراکز مناسب می باشد. تولید کننده انواع لوله پلیکا  با استفاده از متخصصان این امر و بکارگیری بهترین و به روزترین تکنولوژی حال حاضر در دنیا اقدام به تهیه و ساخت بهترین ها در این زمینه می نمایند. مرغوب ترین و برترین استاندارد به این محصولات اختصاص دارد. لوله 16 با استفاده از مواد ldpe ساخته شده است و به جهت آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد. برای کارگزاری آن در زمین های کشاورزی پایه های پلاستیکی تعبیه شده است که به شکل میخ هستند و در زمین فرو می روند. لوله نمره 16 به آن وصل می شوند.

فروش لوله پلیکا نمره 16 | برترین صادر کننده آن در ایران

لوله پلیکا نمره 16

لوله پلیکا نمره 16لوله های پلیکا با قطر 16 میلی متر مخصوص آبیاری قطره ای طراحی و تولید می شوند. این لوله ها در مقیاس اینچ 6 اینچ قطر دارند. این لوله توانایی تحمل 16 بار فشار را دارا می باشد. هم اکنون صنعت کشاورزی به این نکته پی برده است که استفاده از لوله های آبیاری پلیمری بسیار به صرف تر و ایمن تر از نمونه های قبلی است. لوله های پی وی سی و یا همان لوله پلیکا  کاربردهای فراوانی در صنایع امروز دارند. لوله پلیکا در ابعاد و سایزهای مختلف در بازار یافت می شود.

برای خرید به فروشگاه لوله پلیکا نمره 16 مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید و یا به سایت های مختلف که محل عرضه و فروش انواع لوله پلیمری و پی وی سی و پلیکا می باشد مراجعه کنید و ثبت سفارش دهید.

لوله پلیکا استاندارد

لوله پلیکا استانداردلوله های پلیکا را می توان از پرکاربردترین لوله ها در صنایع گوناگون دانست. مقاوم بودن این محصول باعث گردیده است تا زمینه آبرسانی در شبکه های فاضلاب، صنعت و ساختمان به راحتی و با صرف هزینه بسیار کمتری انجام شود.  این لوله در صنعت کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا که با توجه به کمبود آب در کشورمان گزینه عالی به جهت آبیاری قطره ای می باشد. لوله های پلیکا بسیار سبک هستند و دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند. همچنین قابلیت ضربه پذیری بالایی دارند.

اضافه بر این ها لوله های آبیاری لازم است قابلیت خم شدن و انعطاف پذیری زیادی داشته باشند که این لوله ها چنین قابلیتی دارند، جابجایی و حمل آنها بسیار آسان و کم هزینه است.

برترین لوله های پلیکا

برترین لوله های پلیکااهمیتی که تولید کننده به نیاز کشور در این زمینه داده است در خور تحسین است،  زیرا که  لوله های پلیکا تنوع محصولی و کاربردی فراوانی را در بازار به خود اختصاص داده است. ما پرکاربردترین و مهم ترین لوله ها را نام می بریم.

  • لوله پلیکا    50 و و 90 و 63  و 65 و 160 و 75 و 110 میلی متر فشار قوی
  • لوله پلیکا  160 و 110 میلی متر فشار نیمه قوی
  • لوله پلیکا 250 ضخامت 4.9
  • لوله پلیکا 60 میلی متر ناودانی
  • لوله پلیکا 160 میلی متر فشار ضعیف
  • لوله پلیکا نیمه قوی 50 میلی متر
  • لوله پلیکا ضخامت 3 90 میلی متر

فروش عمده لوله پلیکا

خرید و فروش انواع لوله های پلیکا  در مراکز فروش  به شکل عمده انجام می گیرد و  قیمت های ارزان و مناسب در آن قابل مشاهده است. از لوله های پلیکا در مصارف مختلفی استفاده می شود.  لوله پلیکا بخاطر اینکه هیچگونه برآمدگی ندارد و از سطح صاف و صیقلی بهره مند است دچار گرفتگی و خوردگی نمی شود. قدرت مقاومت آن در مقابل انواع سایش بسیار بالا است. لوله پلیکا را می توان از بهترین تولیدات صنایع پتروشیمی برشمرد.

زیرا که میزان آسیب دیدگی آن بسیار کم است و از ایمنی عالی برخوردار است. امروزه از این نوع لوله در صنایع مختلفی استفاده می شود:

  • شبکه های آبرسانی معمولی و فشار قوی و شبکه ی فاضلاب ساختمانی
  • مخابرات و برق و کارخانه های مواد شیمیایی و اسیدی
  • استفاده در صنایع مختلف و سیستم تهویه و هواکش

قیمت فروش لوله پلیکا نمره 16 با تخفیف ویژه

قیمت فروش لوله پلیکا نمره 16 با تخفیف ویژهقیمت لوله پلیکا با تخفیف ویژه تقریبا در تمام سایت های عرضه و فروش آنلاین لوله پلیکا انجام می شود، کارخانه های تولیدکننده انواع لوله و لوله پلیکا در رقابت با کارخانجات دیگر به فروش محصولات خود می پردازند، این کارخانجات برای جذب مشتری با تخیفیات ویژه چندین درصدی و در قیمت های پایین و ارزان به عرضه انواع لوله پلیکا در سایزهای مختلف اقدام می کنند.  جذب مشتری یکی از اهداف مهم تولیدکنندگان در هر صنعت و تولیدی می باشد.

زمانی که لوله های باکیفیت و با قیمت ایده آل مصرف کننده به دست او برسد، این مشتری برای خریدهای بعدی هم به سراغ همین کارخانجات و تولیدی ها می رود، و می توان گفت که خود این مشتری برای تبلیغ لوله های پلیکا ساخت کارخانه اقدام می کند. مشتری مداری هدف بزرگی است که تولیدکنندگان داخلی به آن اهمیت می دهند.

برای پی بردن به قیمت لوله پلیکا و تخفیفاتی که برای آن در نظر گرفته شده است می توانید به سایت های کارخاجات تولیدی مختلف مراجعه کنید و یا از طریق شماره تلفن هایی که داخل این سایت ها برای ارتباط بین شما و مشتریان گذاشته شده است استفاده کرده و از قیمت روز و تخفیفات این کارخانجات مطلع شویند. و همچنین شما می توانید به مراکز عرضه و فروش انواع لوله های پلیکا که در شهر تهران و شهرستان ها دایر می باشند مراجعه کنید.

و از طریق مشاورانی که در محل فروش قرار دارند قیمت و نوع لوله را بپرسید و از آن ها راهنمایی بخواهیند. فروشندگان با کمال خونسردی به سوالات شما جواب خواهند داد.

صادرات لوله پلیکا نمره 16 از مشهد

صادرات لوله پلیکا نمره 16 از مشهدصادرات لوله پلیکا  از مشهد توسط کارخانجات تولیدی انجام می شود، مشهد یکی از مراکز صنعتی و بزرگ تولید انواع لوله می باشد، در این شهر انواع کارخانجات مشغول فعالیت می باشند. در مشهد لوله های پلیکا باکیفیت و در انواع و اندازه های مختلف تولید می شود و به شهرهای دیگر فرستاده می شود، کیفیت بالا و قیمت منصفانه و ارزان این لوله ها باعث شده است که مشتریانی از خارج از مرزها به سمت  خرید لوله های تولید کارخانجات مشهد جذب شوند.

علاوه بر مشتریان داخلی لوله پی وی سی و یا همان پلیکا ساخت کارخانجات مشهد به کشورهای اروپایی هم صادر می شود.  لوله های پی وی سی یک جداره و دو جداره بیشترین کاربرد را در بین لوله های دیگر دارند. لوله پلیکا نمره 16 صادراتی بیشترین ارزآوری را برای کشور دارد.

سایز لوله پی وی سی مختلف است و بنابر کارکردی که کارفرما مورد استفاده قرار می دهد ساخته و به کارگرفته می شود.

بهترین مارک لوله پلیکا نمره 16 در کشور

بهترین مارک لوله پلیکا نمره 16 در کشوربهترین مارک لوله پلیکا نمره 16 در کشور متعلق به کارخانجات داخلی است که بیشترین فروش را داشته باشند، کارخانجات انواع لوله های پلیمری را تولید می کنند و برای پخش برای شرکت های پخش کننده می فرستند، پخش لوله پلیکا نمره 16 و انواع لوله های پی وی سی  و لوله های پلیمری دیگر در بین فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر  توسط این شرکت ها انجام می شود.  کارفرمایان و شرکت های بزرگ با مراجعه به این نمایندگی ها خرید خود را که بیشتر به صورت عمده ای است انجام می دهند.

برای خرید می توانید به نمایندگی های این کارخانجات مراجعه کنید و یا به سایت های عرضه و فروش بروید و سفارش خرید بدهیند. خرید شما در اسرع وقت برای شما فرستاده می شود.

خرید باکیفیت ترین لوله پلیکا از فروشگاه های معتبر

خرید باکیفیت ترین لوله پلیکا از فروشگاه های معتبرخرید باکیفیت ترین لوله پلیکا از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های کارخانجات تولیدی در شهر تهران و شهرستان های کشور انجام می شود. فروشگاه های معتبر و نمایندگی های فروش از طرف کارخانجات مجوز دارند، این نمایندگی های لوله پلیکا ارزان را در دسترس مشتریان قرار می دهند، مشتریان که طیف وسیعی از کارفرمایان و ساختمان سازان و صنعتگران را تشکیل می دهند به صورت عمده ای و یا جزئی به خرید از این نمایندگی ها می پردازند. ضمانت خرید لوله پلیکا توسط این نمایندگی ها به مشتریان هنگام خرید داده می شود.

در سطح شهرها فروشگاه های بزرگی هستند که در زمینه عرضه و پخش انواع لوله های پلیکا فعالیت می کنند، و بسیاری از این مغازه ها بدون مجوز در حال فعالیت می باشند و اغلب لوله هایی که می فروشند کیفیت لازم را ندارد. شما برای خرید لوله پلیکا نمره 16 به نمایندگی ها و فروشگاه لوله پلیکا مراجعه کنید، این نمایندگی های لوله های باکیفیت را به قیمت درب کارخانه و با ضمانت به شما می فروشند.

تولید لوله پلیکا با مدرن ترین دستگاه ها

تولید لوله پلیکا با مدرن ترین دستگاه هاتولید لوله پلیکا با مدرن ترین دستگاه ها در داخل کشور انجام می شود، این کارخانجات انواع لوله های پلیمری و لوله پلیکا را با قیمت های ارزان و در کیفیت های عالی به مشتری می فروشند. تولید لوله پلیکا در داخل کشور با دستگاه های پیشرفته و به روز و تمام اتوماتیک و منطبق با استادناردهای روز دنیا انجام می شود، این دستگاه ها که گاها از کشورهای اروپایی به داخل ایران وارد می شوند، دارای کیفیت عالی می باشند.

این کارخانجات انواع مواد اولیه درجه یک را در تولید به کار می گیرند، این مواد توسط دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک این کارخانجات به لوله های پلیمری با کیفیت تبدیل می شود. این لوله ها در داخل کشور مورد استفاده مشتریان قرار می گیرند و در خارج از کشور هم به عنوان لوله پلیمر با کیفیت صادراتی به کشورهای همسایه و خاورمیانه عرضه می شوند.

شرکت وارد کننده لوله پلیکا نمره 16 در اصفهان

شرکت وارد کننده لوله پلیکا نمره 16 در اصفهانشرکت وارد کننده لوله پلیکا  16 در اصفهان و سراسر کشور در زمینه وارد انواع لوله فعالیت می کند،  این شرکت ها در کنار تولیدکنندگان داخلی به وارد کردن انواع لوله  از کشورهای دیگر می پردازند، هر چند تولیدات داخلی کیفیت لازم را دارا می باشند اما مشتریانی هم هستند که به خرید لوله های وارداتی علاقه دارند، تفاوت این دو لوله در قیمت آن دو می باشد، لوله های تولید داخل ضمن این که باکیفیت می باشند دارای قیمت های ارزان هم می باشند.

این کارخانجات با ارائه طرح های مختلف و تخفیفاتی که بر روی محصولات خود  وضع می کنند به جذب مشتری می پردازند، اما لوله های تولید کشورهای خارجی به جز قیمتی که بر روی این لوله ها خورده شده است، هزینه ی رفت و آمد و هزینه ی گمرگ و عوارض آن را هم باید به قیمت اصلی این لوله ها اضافه کرد و همچنین قیمت این لوله ها متناسب با بالا و پایین رفتن قیمت ارز تغییر می کند، چنانچه قیمت ارز بالا باشد بر روی قیمت این لوله ها اثر می گذارد و قیمت ها را چندین برابر می کند.

به این دلیل استقبال از این لوله ها در کشور کمتر شده است اما هستند کسانی که با این که قیمت ها بالاست اما هنوز تمایل به خرید لوله های  وارداتی از شرکت های وارد کننده دارند.

نماینده فروش انواع لوله پلیکا در سراسر کشور

نماینده فروش انواع لوله پلیکا در سراسر کشورنماینده فروش انواع لوله پلیکا در سراسر کشور مشغول فعالیت می باشند، این نماینده ها از کارخانجات تولیدی مجوز دارند و لوله های ساخت آن کارخانه را به فروش می رسانند، نمایندگی ها انواع لوله پلیکا را در سایز های مختلف مانند انواع سایز لوله برق و همچنین لوله گاز و لوله آب را به نرخ درب کارخانه و در کیفیت بالا به مشتری عرضه می کنند.

قیمت این لوله ها بستگی به نوع لوله و مواد به کار رفته در آن ها دارد، قیمت لوله های پی وی سی مانند لوله پی وی سی 32 و نیز  لوله دوجداره برق و آب و  غیره بستگی به نوع و جنس لوله دارد. لوله برق پلی آمید یکی از بهترین  لوله های پی وی سی برقی است، این لوله ها در کیفیت بالا و قیمت پایین به مشتری عرضه می شوند،  قیمت لوله برق متناسب با ساختار لوله و  ساز لوله های برقی مختلف است. انواع لوله پلیکای برقی باکیفیت دارای ویژگی های زیر می باشند.

  •  مقاومت زیادی در برابر سایش دارند و ضربه پذیر می باشد.
  • مقاومت زیادی در برابر ترک خوردگی دارند و انعطاف پذیر می باشند.

این لوله ها به صورت کلافی و در شکل های خط دار و بدون خط و چند جداره به فروش می رسند.

رتبه ایران در تولید لوله پلیکا

رتبه ایران در تولید لوله پلیکارتبه ایران در تولید لوله پلیکا نسبتا خوب است، ایران با وجود کارخانجات متعدد تولیدی و دارا بودن مواد اولیه ی کافی انواع لوله پلیکا را می تواند بسازد، و نه تنها بازارهای داخلی را تامین کند، بلکه به کشورهای دیگر هم بفرستد. لوله های باکیفیت ایرانی در بازارهای جهانی جای خودشان را باز کرده اند.

توسعه ی دستگاه های لوله و پلیمر در ایران و مجهز شدن کارخانجات تولیدی به انواع دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا و تولید لوله های پی وی سی در اندازه های مختلف و کیفیت های عالی همراه با جنس های خوب باعث شده است که ایران از نظر رتبه بندی در تولید لوله پلیکا در جایگاه خوبی قرار بگیرد. تولید کنندگان می کوشند با به روز کردن دستگاه ها و تولیداتشان با استانداردهای جهانی رتبه ی ایران را از مقام فعلی در رتبه های بالاتری قرار بدهند.

پخش کننده لوله پلیکا نمره 16 در شمال کشور

پخش کننده لوله پلیکا نمره 16 در شمال کشورپخش کننده لوله پلیکا 16 در شمال کشور کارخانجات تولیدی همان مناطق می باشند، البته این کارخانجات تولیدات خود را نه تنها به شمال بلکه به تمام نقاط کشور هم صادر می کنند، این لوله یکی از لوله های پرطرفدار است که هم در صنعت ساختمانی و هم در صنعت برق و آب و غیره به کار می رود. و در واقع یکی از پرتقاضاترین لوله های تولیدی های مختلف است.

در شمال کشور کارخانجات تولیدی متعددی وجود دارند که با تولیدات با کیفیت و تولید انواع لوله های پی وی سی و پلیمری و پلیکا بخش گسترده ای از شمال کشور را تحت پوشش خود دارند. این شرکت ها با مدیریت پویا و کادر مجرب به کار خود ادامه می دهند و مشتری مداری را در راس امور خود قرار داده اند. گرفتن سفارش ها متنوع و فرستادن به موقع آن برای مشتری و و تخفیفات ویژه ای که در نظر می گیرند، سعی در جذب مشتری  و راضی نگه داشتن آن دارند.

چگونه می توان به صورت فوری لوله پلیکا نمره 16 را تهیه کرد؟

چگونه می توان به صورت فوری لوله پلیکا نمره 16 را تهیه کرد؟چگونه می توان به صورت فوری لوله پلیکا با قطر 16 را تهیه کرد؟ گاهی کارفرمایان ساختمان ها و یا صنعتگران نیازمند این محصول برای حرفه ی خود می باشند، تا حدی که اگر لوله پلیکا را نداشته باشند کار تولیدی آن ها می خوابد و یا تعطیل می شود، برای ارسال فوری لوله پلیکا  شما می توانید با مراجعه به مراکز عرضه و فروش انواع لوله پلیکا خرید خود را انجام دهید.

ولی اگر این مراکز از محل کار شما دور بودند و شما وقت کافی برای رفتن به مراکز عرضه و فروش را نداشتید می توانید به سایت های مختلف عرضه و فروش در همه ی نقاط ایران و در همه شهرهای ایران مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید، اگر برند خاصی را در نظر دارید می توانید به کارخانه همان برند مراجعه کنید و خرید خود را ثبت کنید، این کارخانجات شبانه رو ز و حتی روزهای تعطیل فعالیت می کنند و سفارش شما را خیلی سریع برای شما می فرستند.

فروش لوله پلیکا نمره 16 با گارانتی مادام العمر

فروش لوله پلیکا نمره 16 با گارانتی مادام العمرفروش لوله پلیکا نمره 16 با گارانتی مادام العمر در کارخانجات تولیدی ساخت داخل انجام می شود، کارخانجات تولیدی لوله پلیکا برای جذب مشتری و هدف اول خود که مشتری مداری است و برانگیختن حس اعتماد بین مشتری و تولیدکننده همه نوع کاری انجام می دهند، فروش لوله پلیکا با گرانتی مادام العمر یکی از این کارهاست.

این تولیدکنندگان در بازار رقابتی که خود به وجود می آورند برای کسب کردن رتبه ی اول در بین تولیدکنندگان داخلی که داراری برندهای معتبر و محصولات باکیفیت می باشند و همچنین فروش بیشتر در بین تولیدکنندگان و رقبای دیگر سعی می کنند مشتری را راضی نگه دارند.

انواع گارانتی های چندین ساله و یا مادام العمر و هزینه ی ارسال رایگان و خدمات پس از فروش و برگشت لوله اگر باکیفیت نباشد و غیر.. می تواند جز و چند کاری باشد که تولیدکنندگان برای جذب مشتری انجام می دهند، سایت های کارخانجات مختلف تولیدی را اگر مرور کنیم به سایت های تخفیف داری هم برمی خوریم که برای جذب مشتری محصولات را با تخفیف و گارانتی های  مختلف عرضه می کنند.

موارد استفاده از لوله پلیکا در ساختمان

موارد استفاده از لوله پلیکا در ساختمانموارد استفاده از لوله پلیکا در ساختمان مختلف است،جدول سایز لوله پی وی سی را اگر ببینیم متوجه می شویم که این لوله ها در انواع و اقسام گوناگون ساخته می شوند، لوله های برق در سایزهای مختلف و رنگ های گوناگون و جنس های عالی و با کیفیت و همچنین لوله های آب که در جنس های مختلف ساخته می شود و در ساختمان های زیادی به کار می رود، این لوله ها در مقام فشار آب قوی محکم هستند و نشست نمی کنند و یا ترک نمی خورند.

همین طور لوله های فاضلاب که از جنس خوب ساخته می شوند این لوله ها هم نشت نمی کنند و عمر طولانی دارند.

تماس با ما