جستجو کردن

قیمت لوله پلیکا نازک

لوله پلیکا نازک را می توان با قیمت مناسب‌تری خریداری نمود. برای این کار باید به سراغ عمده فروشان انواع لوله و اتصالات پلیکا بروید. با خرید عمده می توانید محصول مورد نظر خود را قیمت مناسب تهیه نمایید.

قیمت مواد اولیه تولید انواع لوله پلیکا در ایران مناسب، ارزیابی می شود. از طرفی تولید این لوله ها به انرژی کمتری نسبت به محصولات مشابه خود نیاز دارند. این موارد از دلایل عمده‌ای است که تولید و به کار گرفتن لوله پلیکا در صنایع مختلف اقتصادی می باشد. شما می توانید این محصول را از نمایندگی ها با مدل های متنوعی که دارد، سفارش دهید.

 

یک مدل نسبتا رایج‌تر این محصول، لوله پلیکا نازک می باشد. لوله های پلیکا با برند های زیر در بازار به فروش می رسند:

  1. پارس پلیکا
  2. نیک بسپار
  3. آذر لوله تبریز
  4. وینو پلاستیک
  5. پلیمر گلپایگان
  6. تک ستاره گلپایگان

 

لوله پلیکا نازک

لوله پلیکا نازک

از لوله پلیکا نازک با توجه به ویژگی هایی که دارد، در سیستم های خاصی استفاده می شود. لوله های پلیکا نیمه قوی ضخامت نازک‌تری نسبت به مدل های فشار قوی دارند. نکته‌ای که هنگام خرید این نوع لوله پلیکا باید بدان دقت کرد این است که کیفیت محصول توسط فروشنده تضمین گردد.

 

خصوصیات بهترین لوله پلیکا نازک

برای لوله کشی های آب و فاضلاب، لوله های پلیکا بهترین عملکرد ممکن را دارند. یکی از نکاتی که این لوله ها را از نمونه های پیشین خود متمایز می نماید، عدم تغییر کیفیت آب در حین انتقال می باشد.

 

کاربرد لوله پلیکا بیشتر برای انتقال سیالات، آبیاری و محافظت از کابل های برق و مخابرات می باشد. برای آشنایی بیشتر شما با این محصول در ادامه به خصوصیات بهترین لوله پلیکا در بازار می پردازیم:

  1. دوام و ماندگاری بالا
  2. مقاومت مناسب
  3. علامت استاندارد
  4. ضریب ایمنی بالا
  5. ضریب اصطکاک پایین
  6. مواد اولیه مرغوب

 

لوله پلیکا نازک

قیمت انواع لوله پلیکا نازک

قیمت لوله پلکا می تواند بر اساس سایز تولیدی و یا برند و کارخانه‌ای که آن را عرضه نموده است، متفاوت باشد. میزان کربن به کار گرفته شده در تولید این محصولات نیز، از دیگر عوامل تاثیر‌گذار بر روی قیمت محصولات پلیکا می باشد.

 

به صورت کلی می توان گفت که قیمت این محصول به نسبت کارایی و دوامی که دارد، بسیار ناچیز است. برای اطلاع از قیمت روز این محصول می توانید از راه های زیر اقدام نمایید:

  1. مراجعه حضوری به مراکز فروش
  2. مشاوره با کارشناسان این حوزه
  3. مراجعه به سایت های فروش اینترنتی محصولات پلیکا

 

لوله پلیکا نازک

تماس با ما