جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن تک جداره آبیاری

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن آبیاری نوع تک جداره این محصول می باشد و همان طور که از نام آن مشخص است دیواره آن فقط از یک جداره ساخته شده است و همین مساله ویژگی های منحصر به فردی به این لوله می دهد.

انواع لوله پلی اتیلن تک جداره دارای قطرهای مختلفی هستند بنابراین از نظر قیمت هم با یکدیگر دارای تفاوت می باشند و خریداران عمده می توانند در ارتباط با فروشنده این لوله نسبت به اطلاع از قیمت روز این محصول و انواع مختلف آن آگاه شوند.

برای اطلاعات بیشتر، لوله پلی اتیلن تک جداره آبیاری، برای جلوگیری از بیهوده هدر رفتن آب در بخش کشاورزی و کنترل میزان خروجی آب به بازار مصرفی با قیمتی مناسب عرضه می‌شود و در اختیار فعالان این صنعت قرار می‌گیرد.

در بازار فروش، لوله پلی اتیلن آبیاری، جهت کنترل و انتقال آب، تحت عنوان آبیاری قطره‌ای، آبیاری تحت فشار و آبیاری بارانی موجود است که در صنعت کشاورزی، مورد استفاده مشتریان مربوطه قرار می‌گیرد؛ قیمت این محصول، با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع کاربرد، کیفیت لوله و نوع برند تعیین می‌شود. و هر خریداری باید میان لوله‌های مختلف، برحسب نیاز و خصوصیات منحصر به فرد، انتخاب خود را انجام دهد.

قیمت لوله پلی اتیلن تک جداره آبیاری

مقایسه لوله پلی اتیلن تک جداره با دو جداره

مقایسه لوله پلی اتیلن تک جداره با دو جداره دو نوع لوله پلی اتیلن برای عبور سیالات از درون آنها وجود دارد که از نظر ساختاری با هم دارای تفاوت هایی هستند که باعث تمایز آنها از هم شده است و به همین دلیل این دو نوع لوله دارای کاربردهای کاملا متفاوتی هستند زیرا از نظر ضخامت و مقاومت داخلی و خارجی با هم تفاوت دارند.

لوله پلی اتیلن تک جداره آبیاری از لوله هایی است که در بخش داخلی آن مقاومت بسیار بالایی نسبت به فشار وجود دارد و می توان فشار بالایی را به راحتی تحمل کند و به همین خاطر از این محصول در شبکه آبرسانی و انتقال آب در زمین های کشاورزی استفاده می شود؛ این لوله مقاومت بسیار بالایی نسبت به فشار داخلی آب دارد و تحت تاثیر آن دچار ترک خوردگی یا شکستگی نمی شود.

لوله دوجداره در واقع حاصل قرار گرفتن دو لوله در داخل هم است به این شکل که بین دو لوله اتصال سراسری وجود دارد اما هدف از دو لایه بودن این لوله ایجاد مقاومت بالا در آن در برابر فشار داخلی نیست زیرا از این لوله در انتقال فاضلاب استفاده می شود و عملا فشار داخلی کمی به این لوله وارد می شود اما به دلیل مدفون شدن این لوله در زیر خاک، این لوله باید دارای مقاومت بالایی در برابر فشار خارجی باشد.

وزن کم و سبک، مقاومت بالا و نصب راحت، هزینه کم و تنوع بالا در سایز و سایر موارد، از عوامل مثبت انواع لوله پلی اتیلن تک جداره و دو جداره می‌باشد، ک خود باعث استقبال فعالان حوزه مربوطه، جهت استفاده از این نمونه لوله پلی اتیلن شده است.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن تک جداره

مرکز خرید لوله پلی اتیلن تک جداره مرکز خرید لوله پلی اتیلن اقدام به ارائه نوع تک جداره این لوله با قیمت مناسب کرده است و این لوله را در قطرها و طول های مختلف ارائه کرده تا خریداران عمده بتوانند برای سفارش خرید این لوله جهت استفاده یا صادرات به دیگر کشورها از آن استفاده کند به راحتی با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

این مرکز خرید برای پخش و معرفی بهتر این لوله اقدام به راه اندازی همین وب سایت نموده و در بخش محصولات آن انواع مختلف این لوله تک جداره را با تصویر کامل و قیمت روز آنها به نمایش گذاشته تا خریداران بتواند به راحتی نسبت به ثبت سفارش لوله های مورد نظر خود اقدام نمایند.

خریداران می توانند از شماره تلفن درج شده در سایت نیز استفاده نموده و به این ترتیب با این مرکز و مسئول فروش آنها تماس برقرار کنند و خرید آن را انجام دهند تا سفارش لوله پلی اتیلن مذکور را اعلام کرده و آن را در اسرع وقت با بالاترین کیفیت لازم دریافت نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه، عمده فعالیت این محصول، در بخش کشاورزی، پروژه‌های نفت، آب ، گاز و فاضلاب است، انواع لوله‌های پلی اتیلن با قیمتی رقابتی توسط مراکز تولیدی با قیمت رقابتی به بازار خرید عرضه می‌گردد، جهت اطلاعات بیشتر، با کارشناس مربوطه ارتباط بگیرید.

خصوصیات لوله پلی اتیلن درجه یک

خصوصیات لوله پلی اتیلن درجه یک

تولید لوله های پلی اتن با دارا بودن اشکال مختلف شامل گروهای زیر میشوند. پایداری؛ یکی از مزایای قابل توجه لوله پلاستيکی است. این ویژگی منحصر به فرد باعث تاثیر پذیر کم از محیط این لوله در مقایسه با سایر مواد میباشد. مزایای مشخصی را به عنوان ماده لوله کشی ارائه می دهد: سبک وزن انعطاف پذیری مقاومت شیمیایی مقاومت کلی طول عمر همه ی این مزایا و چندین مزیت دیگر آن را به یک لوله ایده آل و عالی برای طیف گسترده ای از برنامه ها مانند سرویس های آب آشامیدنی یا خطوط توزیع، توزیع گاز طبیعی، آب پاش های چمن، فاضلاب، دفع زباله و خطوط زهکشی تبدیل کرده است. مواد پلی اتیلن معمولاً در برابر بیشتر مواد شیمیایی معمولی مقاوم هستند. از لوله های پلی اتیلن می توان در دمای پایین بدون خطر خرابی استفاده کرد. بنابراین، یک پیشنهاد عالی برای برخی از فرمولاسیون های لوله کشی پلی اتیلن، کاربردهای انتقال حرارت در دمای پایین مانند گرمایش کف تابشی، ذوب برف، تفرجگاه ها و پمپ حرارتی منبع زمین گرمایی است.

کاربرد لوله پلی اتیلن تک جداره چیست ؟

کاربرد لوله پلی اتیلن تک جداره چیست ؟

همانطور که می دانید، از لوله های پلی اتیلن تک جداره؛ بیشتر برای انتقال مایعات استفاده می شود. این لوله ها باید مقاوم بوده و در برابر فشار مایعاتی که به آن وارد می شود مقاومت کنند.

انتقال موادی مانند نفت، به علت با اهمیت بودن آن نیازمند توجه و دقت بیشتری می باشد. زیرا اگر لوله انتقال دهنده ی مواد کیفیت و مقاومت کافی نداشته باشد، امکان هدر رفت مواد افزایش یافته و صرف هزینه‌های زیاد برای تعمیر لازم خواهد داشت.

این لوله ها همچنین در فرودگاه ها بسیار نیازند؛با گسترش سفرهای هوایی و نیاز به ارتقا و توسعه روز افزون فرودگاه های قدیمی، ساخت و بهره برداری از فرودگاه های جدید در کمترین زمان ممکن نیاز به آن ها بیش از گذشته احساس می شود.

توسعه فرودگاه ها، با توجه به حساسیت و اهمیت آن، چشم انداز مهندسی جدیدی را می طلبد و این نیازمند استفاده از امکانات و وسایل با کیفیت می باشد.

امروزه سیستم لوله های پلی اتیلن در سراسر اروپا، خاورمیانه، آسیا، چین، آمریکای جنوبی و آفریقا فروخته و نصب می شود تا مایعات حساس را با خیال راحت جریان دهد.

لوله کشی دو جداره پلی اتیلن به لطف راه حل های هوشمند، سبک و جمع و جور که طراحی و نصب لوله کشی را آسان تر از همیشه می کند، محبوب ترین انتخاب در میان نصب کنندگان و طراحان لوله کشی است. ارائه یک راه حل طولانی مدت که مایع در آن جریان داشته باشد و فاقد خوردگی باشد.

تماس با ما