جستجو کردن

قیمت پله منهول + خرید و فروش عمده

خرید و فروش پله منهول با قیمت مناسب شروع شد و شرایط به گونه ای می باشد که می توانید به صورت عمده خرید کنید.

انواع پله منهول

‎منهول دارای انواع مختلفی می باشد و شما خریدار محترم می توانید هر کدام از این پله ها را که می خواهید را برای خود تهیه نمایید و همانگونه که مطلع هستید، این پله دارای سایز های متفاوتی می باشد و شما می توانید بر اساس جایی که می خواهید این پله ها را در آن قرار دهید، اندازه ی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

‎اگر بخواهید این پله منهول را از نظر مواد اولیه و تشکیل دهنده به انواع مختلفی تقسیم کنید، می توان گفت که این پله ها از جنس فایبرگلاس، کامپوزیت، پلی اتیلن می باشد، که شما می توانید بر اساس نیاز خود و یا بودجه ای که دارید، این پله منهول را خریداری نمایید و بدانید که این پله تک جداره و دو جدار است و به شکل های عمودی و استوانه ای تولید می شود.

در ابتدا این پله منهول به صورت آجری تولید می شود و بعدا از مدل آجری و بتنی تولید شده است، مدل دیگر پله منهول پلی اتیلن می باشد و قطر این پله ها با هم متفاوت است و شما می توانید قبل از خرید، اطلاعات دقیق درباره این پله را داشته باشید و متناسب با نیاز خودتان، همان سایزی را که می ‌خواهید را خریداری نمایید.

‎مدل جدیدی که تولید شده بسیار سبک می باشد و بدون استفاده از ماشین آلات سنگین می توان آن را حمل و نقل و همچنین نصب نمود و به خاطر آسان بودن نصب این مدل از پله ها، این کالا بسیار پرفروش می باشد و خریدار تلاش می کند تا بتواند این پله را برای خود خریداری نماید.

تولید پله منهول

‎پله منهول در بازار داخل تولید می‌ شود و خوشبختانه مواد اولیه این محصول موجود است و به راحتی در حجم بالایی این پله تولید می گردد و به گونه ای تولید شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و به راحتی نمی شکند و یا ترک بر نمیدارد و در برابر مواد شیمیایی خورد نمی شود.

‎از بزرگترین دغدغه ای که تولید کننده دارد این است که بتواند در طی روز، حجم زیادی از این پله را تولید نماید و خیلی سریع به فروش برساند و برای تولید این پله از دستگاه های به روز و مدرن استفاده می شود و همچنین کارشناس های مجربی هستند که بر روی دستگاه ها نظارت دارند تا این پل به نحو احسن تولید گردد

‎شرایط تولید به گونه ای می باشد که علاوه بر اینکه به بازار داخل عرضه می شود به بازار های صادراتی هم راه پیدا کرده است و توانسته نظر مشتری های خارجی را به خود جذب نموده است.

‎امروزه خط تولید بسیار پیشرفت کرده و به روز شده و پله هایی تولید می شود، کاملا شبرنگ هستند و هنگامی که در حفره، این پله ها را قرار می دهند، نشان داده می شود که پله کجا نصب شده است و کسی که از این پله استفاده می‌ کند می‌ تواند به راحتی از این پله ها عبور نماید.

پله منهول

فروش عمده پله منهول

‎فروش پله منهول از همین امروز آغاز شده است و شما خریدار محترم می توانید به راحتی هر حجمی از این محصول را که می خواهید را تهیه کنید و شرایط به گونه ای می باشد که با خرید عمده و کلی می توانید از تخفیف ویژه و استثنایی این پله نهایت بهره را ببرید.

‎شرایط فروش به گونه ای می باشد که شما قادر می باشد در دورترین نقطه و یا نزدیک ترین نقطه هم که باشید این پله را تهیه کنید و ثبت سفارش نمایید.

‎پله ها به گونه ‌ای بسته بندی می شود که علاوه بر عرضه به بازار داخل، به بازار های صادراتی هم ارسال می گردد و همانگونه که می‌ دانید برای صادرات این پله‌ ها از علم به روز کمک می گیرند که تمام استاندارد ها را رعایت شود.

پله های منهول کاربرد های فراوانی دارد، از جمله مهم ترین کاربردی که دارد این است که برای عبور در پله های زیر زمینی از این پله استفاده می کنند، زیرا برای تولید تاسیسات زیرزمینی نیاز است که به صورت روزانه و یا ماهانه این تونل‌ ها بررسی شوند و تاسیسات تعمیر شوند.

‎هنگام خرید این محصول به یاد داشته باشید که شما دقیقا می خواهید کدام ارتفاع را انتخاب کنید، بعضی از این ارتفاع ها آدم رو هستند و بعضی دیگر قطر کمتری دارند و به صورت زیگزاگی و برخی دیگر به صورت قطاری نصب می شوند.

قیمت پله منهول

‎پله منهول قیمت ارزان و معقولی دارد، زیرا این پله در بازار داخل تولید می شود.

‎پله منهول دارای سایز و اندازه های متفاوت است و متناسب با اندازه این پله، قیمت آنها با هم فرق دارد و معمولا هنگامی که اندازه آنها بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می ‌شود.

‎هنگامی که شما این پله را خریداری می کنید، هزینه کمتری را پرداخت می نمایید، زیرا این پله ها نیاز به هیچ گونه تعمیری ندارد و بعد نصب می توانید سال ها  آن را مورد استفاده قرار دهید، مگر اینکه بخواهید آن را جدا کنید که در این صورت باز هم می‌توانید جای دیگر آن را نصب نمایید.

‎قیمت پله نهار از 60 هزار تومان شروع می‌شود و سایز های متفاوت و قیمت های متفاوتی دارد.

خرید پله منهول

‎برای خرید پله منهول در نظر داشته باشید که این پله چند سایز دارد، برای مثال پله سایز ۲۲ بالدار و یا پله سایز ۳۲ ساده و پله ۳۲ مهره دار.

‎برای خرید پله منهول می توانید هم اکنون با مشاور فروش که شماره آن در پایین این صفحه موجود می باشد تماس حاصل نمایید و این کالا را با شرایط ویژه برای خود و مشتری های خود به ارمغان آورید.

‎بازار داخل کارخانه های متفاوتی دارند که این پله منهول را تولید می ‌کنند و هر کدام از این تولیدکننده ها از روش های به خصوص و دستگاه‌ های مختص خودشان استفاده می‌نمایند و شما می‌ توانید هر کدام را که مایل هستیم خریداری کنید و باید مدلی و سایزی را انتخاب کنید که متناسب با کار شما باشد.

همچنین این پله، ایمنی بسیار بالایی دارد و در خرید این پله ها باید ایمنی را در نظر بگیرید و پله هایی را انتخاب کنید، که دارای فلش هایی باشند که در محیط تاریک نور را پخش نمایند.

تماس با ما